TUTKU EKER İŞCİOĞLU
TUTKU EKER İŞCİOĞLU
PİRİ REİS ÜNİVERSİTESİ
pirireis.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Corporate identity of a socially responsible university–a case from the Turkish higher education sector
MGS Atakan, T Eker
Journal of Business Ethics 76 (1), 55-68, 2007
1832007
Source characteristics and advertising effectiveness: The roles of message processing motivation and product category knowledge
C Yilmaz, E Eser Telci, M Bodur, T Eker Iscioglu
International Journal of Advertising 30 (5), 889-914, 2011
502011
Türk tüketicilerinin bakış açısıyla işletmelerin kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri
MG Atakan, T Eker İşçioğlu
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
92009
İKİNCİ EL GİYİM MOTİVASYONLARI VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ARAŞTIRMA
TE İşçioğlu, D Yurdakul
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları 4 (2), 253-280, 2018
52018
Effect of women’s labor market status on online grocery shopping, the case of Turkey
BY İlhan, TE İşçioğlu
Eurasian Business Review 5 (2), 371-396, 2015
52015
Türk ve Alman Gençlerin Giyim Motivasyonu Marka Duyarlılığı ve Moda Yönelimi - Karşılaştırmalı bir Araştırma
TE İşcioğlu, MGS Atakan
İşletme Araştırmaları Dergisi 3 (9), 300-325, 2017
3*2017
SANAL MARKET ALIŞVERİŞİ NİYETİNİN SÜREKLİLİĞİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE BİR MODEL ÖNERİSİ
T Eker İşcioğlu
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 11 (21), 99-124, 2018
2*2018
GİYİM ALIŞVERİŞİNDE ÇEVRİMİÇİ VE ÇEVRİMDIŞI KANAL TERCİHİNİ BELİRLEYEN UNSURLAR
TE İŞCİOĞLU, B AĞYOL
Business & Management Studies: An International Journal 7 (2), 1042-1060, 2019
12019
LIFESTYLE ENTREPENEURSHIP IN TECHNOLOGY START-UPS: THE CASE OF “PIRI” MOBILE APPLICATION
E Ayla, TE Iscioglu
Journal of Management Marketing and Logistics 4 (3), 271-278, 2017
12017
To Trust or Not to Trust? Consumer Responses to Cause-Related Marketing
T Eker Iscioglu, E Borak
Journal of International Food & Agribusiness Marketing 32 (2), 97-122, 2020
2020
TURİZM PAZARLAMASI - REKABET YAKLAŞIMIYLA
K ENGİN, TE İŞCİOĞLU
2019
Repeat Online Grocery Buying Intention and Its Determinants –A Comprehensive Model Test
TE İŞCİOĞLU
New Trends in Management Studies, 131-148, 2019
2019
To What Extent Company Image Improves through Cause-Related Marketing? An Evidence from Food Industry
TE İşcioğlu
Business and Economics Research Journal 10 (4), 973-990, 2019
2019
FACTORS DETERMINING ONLINE AND OFFLINE CHANNEL PREFERENCE FOR APPAREL SHOPPING/GİYİM ALIŞVERİŞİNDE ÇEVRİMİÇİ VE ÇEVRİMDIŞI KANAL TERCİHİNİ BELİRLEYEN UNSURLAR
TE İŞCİOĞLU, B AĞYOL
Business & Management Studies: An International Journal 7 (2), 1042, 2019
2019
Sustainability Practices of Higher Education Institutions—An Analysis from a Developing Country
S Atakan, TE İşcioğlu
Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing, 215-235, 2019
2019
HIGHER EDUCATION MARKETING: A COMPARATIVE ANALYSIS OF PUBLIC AND FOUNDATION UNIVERSITIES IN TURKEY
M Ertürk, T Eker İşcioğlu
Beykoz Akademi Dergisi 5 (2), 196-231, 2017
2017
Sadakat Programına Yönelik Tutum, Mağaza Memnuniyeti, Mağaza Sadakati ve Satın Alma Niyeti Arasındaki Etkileşim: Kozmetik Perakendeciliği Örneği
T Merve, TE İşcioğlu
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 103-126, 0
Turkish and German Adolescents’ Clothing Motivation, Brand Sensitivity and Fashion Orientation: A Comparative Study
TE İşcioğlu, MGS Atakan
YÜKSEKÖĞRETİM PAZARLAMASI: TÜRKİYE’DEKİ DEVLET VE VAKIF ÜNİVERSİTELERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
M ERTÜRK, TE İŞÇİOĞLU
Beykoz Akademi Dergisi 5 (2), 196-231, 0
THE EFFECT OF LOYALTY CARD ATTITUDE, STORE SATISFACTION AND STORE LOYALTY ON PURCHASE INTENTION: THE CASE OF COSMETICS RETAILERS
M Turk, TE Iscioglu
PressAcademia Procedia 9 (1), 74-77, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20