Takip et
TUTKU EKER İŞCİOĞLU
TUTKU EKER İŞCİOĞLU
PİRİ REİS ÜNİVERSİTESİ
pirireis.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Corporate identity of a socially responsible university–a case from the Turkish higher education sector
MGS Atakan, T Eker
Journal of Business Ethics 76, 55-68, 2007
2482007
Source characteristics and advertising effectiveness: The roles of message processing motivation and product category knowledge
C Yilmaz, E Eser Telci, M Bodur, T Eker Iscioglu
International Journal of Advertising 30 (5), 889-914, 2011
842011
TÜRK TÜKETİCİLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA İŞLETMELERİN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ
MS ATAKAN, TE İŞCİOĞLU
Öneri Dergisi 8 (32), 125-133, 2009
182009
İKİNCİ EL GİYİM MOTİVASYONLARI VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ARAŞTIRMA
TE İşçioğlu, D Yurdakul
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları 4 (2), 253-280, 2018
172018
SANAL MARKET ALIŞVERİŞİ NİYETİNİN SÜREKLİLİĞİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE BİR MODEL ÖNERİSİ
T Eker İşcioğlu
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 11 (21), 99-124, 2018
152018
Effect of women’s labor market status on online grocery shopping, the case of Turkey
BY Ilhan, TE İşçioğlu
Eurasian Business Review 5, 371-396, 2015
142015
Turizm pazarlaması rekabet yaklaşımıyla
E Koban, TE İşçioğlu
Ekin Yayınevi. Kocaman, S., & Kaya, F.(2014). Ağrı ilinin turizm coğrafyası …, 2019
102019
Giyim alışverişinde çevrimiçi ve çevrimdışı kanal tercihini belirleyen unsurlar
TE İşcioğlu, B Ağyol
Business and Management Studies: An International Journal, 2019
72019
Türk ve Alman Gençlerin Giyim Motivasyonu Marka Duyarlılığı ve Moda Yönelimi - Karşılaştırmalı bir Araştırma
TE İşcioğlu, MGS Atakan
İşletme Araştırmaları Dergisi 3 (9), 300-325, 2017
52017
LOJİSTİK İŞLETMELERİNİN PAZARLAMA YETENEKLERİNİN REKABET AVANTAJI VE İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ
E Koban, TE İşcioğlu
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 35-52, 2020
42020
To trust or not to trust? Consumer responses to cause-related marketing
T Eker Iscioglu, E Borak
Journal of international food & agribusiness marketing 32 (2), 97-122, 2020
32020
To What Extent Company Image Improves through Cause-Related Marketing? An Evidence from Food Industry
TE İşcioğlu
Business and Economics Research Journal 10 (4), 973-990, 2019
32019
Lifestyle entrepeneurship in technology start-ups: the case of “piri” mobile application
E Ayla, TE Iscioglu
Journal of Management Marketing and Logistics 4 (3), 271-278, 2017
32017
HIGHER EDUCATION MARKETING: A COMPARATIVE ANALYSIS OF PUBLIC AND FOUNDATION UNIVERSITIES IN TURKEY
M Ertürk, T Eker İşcioğlu
Beykoz Akademi Dergisi 5 (2), 196-231, 2017
32017
Sadakat programına yönelik tutum, mağaza memnuniyeti, mağaza sadakati ve satın alma niyeti arasındaki etkileşim: Kozmetik perakendeciliği örneği
T Merve, TE İşcioğlu
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 103-126, 2020
12020
Sustainability practices of higher education institutions—an analysis from a developing country
S Atakan, TE İşcioğlu
Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing, 215-235, 2019
12019
To Trust or Not to Trust? Consumer Responses to Cause-Related Marketing
TE İşcioğlu, E Borak
Journal of International Food and Agribusiness Marketing, 2020
2020
TURİZM PAZARLAMASI - REKABET YAKLAŞIMIYLA
K ENGİN, TE İŞCİOĞLU
2019
THE EFFECT OF LOYALTY CARD ATTITUDE, STORE SATISFACTION AND STORE LOYALTY ON PURCHASE INTENTION: THE CASE OF COSMETICS RETAILERS
T Merve, TE Iscioglu
PressAcademia Procedia 9 (1), 74-77, 2019
2019
Repeat Online Grocery Buying Intention and Its Determinants –A Comprehensive Model Test
TE İŞCİOĞLU
New Trends in Management Studies, 131-148, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20