Takip et
Nilüfer OKUR AKÇAY
Nilüfer OKUR AKÇAY
agri.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of group investigation and cooperative learning techniques applied in teaching force and motion subjects on students’ academic achievements
NO Akcay, K Doymus
Journal of Educational Sciences Research 2 (1), 110-116, 2012
692012
Kuvvet ve hareket konusunun öğretilmesinde işbirlikli öğrenme yöntemlerinden grup araştırması, okuma-yazma-sunma ve birlikte öğrenmenin etkisi
N Okur Akçay
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
552012
Implementation of Cooperative Learning Model in Preschool.
NO Akçay
Journal of Education and Learning 5 (3), 83-93, 2016
542016
Ortaokul öğretmenlerinin öğretim yöntem ve tekniklerine yönelik görüş ve yeterliklerinin incelenmesi
NO Akçay, A Akçay, M Kurt
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 333-342, 2016
522016
The Effect of Different Methods of Cooperative Learning Model on Academic Achievement in Physics
N OKUR AKÇAY, K DOYMUŞ
Journal of Turkish Science Education 11 (4), 17-30, 2014
412014
Fen öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin önemi
N Okur, İ Ünal
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi 1 (3), 1-10, 2010
362010
The effects of group investigation and cooperative learning techniques applied in teaching force and motion subjects on students’ academic achievements
N Okur Akçay, K Doymuş
Journal of Educational Sciences Research 2 (1), 109-123, 2012
332012
STEM Eğitimi Yaklaşımının Özellikleri ve Değerlendirilmesi
M AKARSU, NO AKÇAY, R ELMAS
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 37, 155-175, 2020
312020
The effect of cooperative learning model on academic achievement in physics
N Okur Akçay, K Doymuş, Ü Şimşek, S Okumuş
Energy Education Science and Technology 4 (4), 1915-1924, 2012
232012
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FENE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
NO AKÇAY
The Journal of Academic Social Science Studies 30 (1), 325-336, 2014
222014
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
NO AKÇAY
ROUTE EUCATIONAL&SOCIAL SCIENCE JOURNAL 2 (4), 268-275, 2015
19*2015
Okulöncesi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumlarının incelenmesi
NO Akçay, M Halmatov
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 44-50, 2015
172015
Hikaye Kartlarının Çocukların Görsel İfade Becerileri Üzerindeki Etkisi
A Akçay, N Okur Akçay
Ana Dili Eğitimi Dergisi 5 (3), 417-432, 2017
162017
Bilgisayar destekli öğretimin fen bilgisi öğretmen adaylarının elektromanyetik dalganın tanecik modeli konusunu öğrenmelerine etkisi
N Okur
İnönü Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009
152009
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Ağaç ve Çevreye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
N Okur Akçay, M Halmatov, S Ekin
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13, 1-18, 2017
122017
Determining the Views and Adequacy of the Preschool Teachers Related to Science Activities.
NO Akçay
Universal Journal of Educational Research 4 (4), 821-829, 2016
112016
The effect of using animations on pre-service science teachers’ science achievement
İ Ünal, N Okur, S Kapucu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 5357-5361, 2010
112010
Okul öncesi öğretmenlerinin fen öğretimine karşı tutum ve inançlarına yönelik ölçeğin Türkçe’ye uyarlanması
N Okur Akçay
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (13), 164-177, 2015
92015
Using virtual reality technologies in STEM education: ICT pre-service teachers’ perceptions
M Çoban, N Okur Akçay, İ Çelik
Knowledge Management & E-Learning 14 (3), 269-285, 2022
82022
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞ VE YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
E Okur, N Okur Akçay
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi 7 (2), 98-115, 2021
82021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20