Takip et
Abdulkadir TUNA
Abdulkadir TUNA
Professor of Mathematics Education, Kastamonu University
kastamonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of 5E learning cycle model in teaching trigonometry on students’ academic achievement and the permanence of their knowledge
A Tuna, A Kacar
International Journal on new trends in education and their implications 4 (1 …, 2013
1632013
The Mistakes and the Misconceptions of the Eighth Grade Students on the Subject of Angles.
C Biber, A Tuna, S Korkmaz
European Journal of science and mathematics education 1 (2), 50-59, 2013
1282013
Ortaöğretim matematiğinde öğrenme güçlüklerinin saptanmasına yönelik bir çalışma
E Tatar, M Okur, A Tuna
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 507-516, 2008
902008
Öğrencilerin kesirler konusundaki kavram yanılgıları ve bu yanılgıların kesir problemleri çözümlerine etkisi
AÇ Biber, T Abdulkadir, O Aktaş
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 152-162, 2013
752013
A Conceptual Analysis of the Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian.
A Tuna
World Journal of Education 3 (4), 1-9, 2013
642013
An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates
AC Biber, A Tuna, L Incikabi
Educational Research 4 (2), 109-117, 2013
632013
An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills
L Incikabi, A Tuna, AC Biber
Journal of International Education Research (JIER) 9 (3), 257-266, 2013
602013
Trigonometri öğretiminde 5E öğrenme döngüsü modelinin öğrencilerin matematiksel düşünme ve akademik başarılarına etkisi
A Tuna
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
582011
The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions
F Aliustaoğlu, A Tuna, AÇ Biber
International Electronic Journal of Elementary Education 10 (5), 591-599, 2018
572018
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINA BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN LİSE 2 MATEMATİK KONULARINDAKİ HAZIR BULUNUŞLUK DÜZEYLERİ
A Tuna, A Kaçar
Kastamonu Eğitim Dergisi, 117, 2005
472005
Ortaokul matematik kitaplarındaki öğrenme alanları ve Bloom taksonomisine göre karşılaştırmalı analizi
T Abdulkadir, AÇ BİBER
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 36 (1), 161-174, 2017
452017
Ortaokullarda uygulanan destekleme ve yetiştirme kurslarına dair öğrenci görüşleri
T Abdulkadir, AÇ BİBER, AC Polat, F ALTINOK, U Küçükoğlu
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 103-119, 2017
412017
An analysis of mathematics teacher candidates’ logical thinking levels: Case of Turkey
A Tuna, AÇ Biber, L Incikapi
Journal of Educational Instructional Studies 3 (1), 83-91, 2013
352013
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME BECERİLERİ
T Abdulkadir, AÇ BİBER, Y Nisa
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 129-146, 2013
312013
Liselere geçiş sınavının örnek matematik sorularına dair destekleme ve yetiştirme kursu matematik öğretmenlerinin görüşleri
AÇ Biber, T Abdulkadir, R Uysal, ÜN Kabuklu
Asya Öğretim Dergisi 6 (2), 63-80, 2018
272018
A study to determine learning difficulties in secondary mathematics education
E Tatar, M Okur, A Tuna
Kastamonu Education Journal 16 (2), 507-516, 2008
232008
Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinde 60-72 aylıklar için okul öncesi matematik eğitiminin karşılıklı analizi
L İNCİKABI, T Abdulkadir
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (3), 94-101, 2013
222013
Students’ misconceptions of fractions and its effect on solving fractions problems
AC Biber, A Tuna, O Aktaş
Trakya University Journal of Education 3 (2), 152-162, 2013
212013
Matematik öğretmenlerinin 5E öğretim modeline yönelik görüşleri
AÇ Biber, T Abdulkadir
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 175-196, 2015
152015
THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY.
A Tuna
International Journal of Academic Research 5 (3), 2013
152013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20