Follow
Hatice Bahçe
Hatice Bahçe
Kayseri Üniversitesi
Verified email at kayseri.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Marka değeri bileşenleri ile yeni ürün geliştirme arasındaki etkileşimin incelenmesi: Akıllı telefon sektöründe bir uygulama
H Uç
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
72016
KİTLESEL FONLAMA: TÜRKİYE’DE SON 10 YILIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
H Bahçe, M Tolon
Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 123-134, 2022
52022
Kullanılan Akıllı Telefon Markasının Çıkardığı Yeniliklere Göre Tüketicilerin Kalite Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
H Uç, M Tolon
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 (1), 2016
32016
Demografik Özelliklerine Göre Tüketicilerin Türk Televizyonlarında Yayınlanan Dizilere Yönelik Tutumları
H Uç, N Parıltı
2nd International Congress on Politic, Economic and Social Studies (ICPESS), 2017
12017
Ödül Bazlı Kitlesel Fonlama Ölçeğ 1
H Bahçe, M Tolon
Third Sector Social Economic Review 58 (1), 783-798, 2023
2023
SPOR HİZMETİ VEREN İŞLETMELERDE TOPLAM KALİTE OLGUSU
A Bahçe, H Bahçe
1.Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi, 2022
2022
Dijital Çağda Influencer Pazarlama
H Bahçe
Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Salgın ve Dijitalleşme, 242-254, 2022
2022
Türkiye'de Spor Pazarlaması Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
H Bahçe, A Bahçe
Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar, 285-298, 2022
2022
Dijital İnsan Kaynakları Yönetiminde Pazarlama İletişimi (Tutundurma) Uygulamaları
H Bahçe
Efe Akademi Yayınları, 2022
2022
Ödül bazlı kitlesel fonlama için destekçilerin motivasyonlarını belirlemeye yönelik ölçek geliştirme çalışması
H Bahçe, M Tolon
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022
2022
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA İNOVASYON VE GİRİŞİMCİLİK: KAYSERİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
H Uç, M Tolon
23. Uluslararası Kooperatifçilik Kongresi, 2019
2019
Mağaza Vitrinlerindeki İndirim Yazıları İle Alışveriş Bağımlılığı ve Fırsatları Kaçırma Korkusu Sendromları Arasındaki İlişkinin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
H Uç, G Aksoy
18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2149-2162, 2019
2019
Pazarlamanın Nostaljik Rüzgarı:Retro
Hatice Uç
Yönetim ve Pazarlama Alanlarında Seçme Konular, 269-289, 2018
2018
KULLANILAN AKILLI TELEFON MARKASININ ÇIKARDIĞI YENİLİKLERE GÖRE TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
UÇ Hatice, M TOLON
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 18 (1), 27-48, 2016
2016
Demografik Özelliklerine Göre Müşterilerin Televizyon Dizilerindeki Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Algıları
M Tolon, H Uç, E Sapmaz, F Emirmahmutoğlu
2014 ECONWORLD International Conference in Economics, 2014
2014
Araştırma Makalesi
ÖBKF Ölçeği, H BAHÇE, M TOLON
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16