Özel eğitimde yanlışsız öğretim yöntemleri E Tekin-İftar, G Kırcaali-İftar Nobel Yayın Dağıtım, 2006 | 517* | 2006 |
Özel gereksinimli öğrencilerin kaynaştırıldığı bir kız meslek lisesindeki öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin görüş ve önerileri B Sema, GK İFTAR, Y Uzuner Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2000 | 437 | 2000 |
Tek denekli araştırma yöntemleri G Kırcaali-İftar, E Tekin Türk Psikologlar Derneği, 1997 | 287 | 1997 |
Eğitim ve Davranış Bilimlerinde Tek-denekli Araştırmalar ET Iftar Türk Psikologlar Derneği, 2012 | 141* | 2012 |
A comparison of constant time delay and simultaneous prompting within embedded instruction on teaching leisure skills to children with autism O Kurt, E Tekin-Iftar Topics in Early Childhood Special Education 28 (1), 53-64, 2008 | 133 | 2008 |
Çoklu yoklama modelleri E Tekin-İftar Eğitim ve davranış bilimlerinde tek-denekli araştırmalar, 217-243, 2012 | 120 | 2012 |
Parent-delivered community-based instruction with simultaneous prompting for teaching community skills to children with developmental disabilities E Tekin-Iftar Education and training in developmental disabilities, 249-265, 2008 | 111 | 2008 |
Comparison of the effectiveness and efficiency of two response prompting procedures delivered by sibling tutors E Tekin, G Kircaali-Iftar Education and Training in Mental Retardation and Developmental Disabilities …, 2002 | 108 | 2002 |
Teaching children with autism how to respond to the lures of strangers N Akmanoglu, E Tekin-Iftar Autism 15 (2), 205-222, 2011 | 105 | 2011 |
Effects of mother-delivered social stories and video modeling in teaching social skills to children with autism spectrum disorders A Acar, C., tekin-Iftar, E., & Yikmis The Journal of Special Education 50 (4), 215-226, 2017 | 100 | 2017 |
Effects of mother-delivered social stories and video modeling in teaching social skills to children with Autism Spectrum Disorders C Acar, E Tekin-Iftar, A Yikmis The Journal of Special Education, 2016 | 100 | 2016 |
Effectiveness of peer delivered simultaneous prompting on teaching community signs to students with developmental disabilities. E Tekin-Iftar Education and Training in Developmental Disabilities 38, 77-94, 2003 | 97 | 2003 |
Karşılaştırmalı tek-denekli araştırma modelleri E Tekin Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (04), 2000 | 86 | 2000 |
Arkadaşlık becerilerini geliştirme programının özel gereksinimi olan okul öncesi çocuklarının sosyal etkileşimlerine etkisi L ÖZAYDIN, TE İFTER, S Kaner Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 9 (01), 15-34, 2008 | 78 | 2008 |
Effectiveness of simultaneous prompting in small group: The opportunity of acquiring non-target skills through observational learning and instructive feedback O Gursel, E Tekin-Iftar, F Bozkurt Education and Training in Developmental Disabilities, 225-243, 2006 | 72 | 2006 |
İşlevsel değerlendirme: Davranış sorunlarıyla başa çıkma ve uygun davranışlar kazandırma süreci D Erbaş, G Kırcaali-İftar, E Tekin-İftar Kök Yayıncılık, 2005 | 72 | 2005 |
The effects of simultaneous prompting on teaching receptively identifying occupations from picture cards OS Dogan, E Tekin-Iftar Research in Developmental Disabilities 23 (4), 237-252, 2002 | 71 | 2002 |
Coaching teachers to use a simultaneous prompting procedure to teach core content to students with autism E Tekin-Iftar, BC Collins, F Spooner, S Olcay-Gul Teacher Education and Special Education 40 (3), 225-245, 2017 | 69 | 2017 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların öğretimi E Tekin-İftar, HD Değirmenci Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ve eğitimleri içinde, 267-313, 2012 | 69 | 2012 |
Zihin özürlü çocuklara kardeşleri aracılığıyla sunulan dört saniye sabit bekleme süreli öğretimin ve eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiklerinin ve verimliliklerinin … E Tekin PQDT-Global, 1999 | 68 | 1999 |