Follow
Kutalmış Emre Ceylan
Kutalmış Emre Ceylan
Verified email at gelisim.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Russian consumers’ responses to Turkish products: exploring the roles of country image, consumer ethnocentrism, and animosity
I Dursun, E Tümer Kabadayı, KE Ceylan, C Gökmen Köksal
Business and Economics Research Journal, 2019
262019
ALMAN TÜKETİCİLERİN TÜRK MALI SATIN ALMA NİYETLERİ: ÜLKE İMAJI VE TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
İ Dursun, ET KABADAYI, KE Ceylan
Journal of Management and Economics Research 12 (22), 328-347, 2014
112014
OYUNLAŞTIRMANIN PAZARLAMADAKİ GÜCÜ
E Akıllıbaş, KE Ceylan
Anasay, 43-80, 2020
82020
Yabancı tüketicilerin Türkiye ve Türk menşeli ürünler hakkındaki algılarının satın alma niyetine etkileri
KE Ceylan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
72010
Karara Varma İhtiyacı Ölçeğinin Türkçe Versiyonu: Geçerlilik ve Güvenilirlik Değerlendirmesi
İ Dursun, KE Ceylan, E Tümer Kabadayı
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2015
12015
Turkish Version of the Need for Cognitive Closure Scale: Evaluation of the Validity and Reliability
İ Dursun, KE Ceylan, ET Kabadayı
Business and Economics Research Journal 6 (3), 113-128, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–6