Takip et
Rıza Salar
Rıza Salar
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A model for augmented reality immersion experiences of university students studying in science education
R Salar, F Arici, S Caliklar, RM Yilmaz
Journal of Science Education and Technology 29, 257-271, 2020
762020
The Effect of 7E Model on Conceptual Success of Students in The Unit of Electromagnetism
Ü Turgut, A Colak, R Salar
European Journal of Physics Education 7 (3), 2017
312017
Bireysel farklıkların öğretim sürecine yansımasına dair öğretmen görüşlerinin incelenmesi: Nitel bir araştırma
Ü Turgut, R Salar, A Aksakallı, F Gürbüz
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 431-444, 2016
292016
7E modelinin 6. sınıf fen ve teknoloji dersi “yaşamımızdaki elektrik” ünitesinde akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
F Gürbüz, Ü TURGUT, R SALAR
Türk Fen Eğitimi Dergisi 10 (3), 80-94, 2013
282013
Fizik eğitiminde farklılaştırılmış öğretim ve 5E öğrenme modelinin farklı değişkenler üzerine etkisi
R Salar
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
212018
Effect of differentiated instruction and 5E learning cycle on academic achievement and self-efficacy of students in physics lesson
R Salar, U Turgut
Science Education International 32 (1), 4-13, 2021
172021
The Viewpoints of Physics Teacher Candidates towards the Concepts in Special Theory of Relativity and Their Evaluation Designs.
U Turgut, F Gurbuz, R Salar, U Toman
Online Submission 5 (4), 481-489, 2013
172013
How is the learning environment in physics lesson with using 7e model teaching activities
U Turgut, A Colak, R Salar
European Journal of Education Studies, 2017
132017
Implementing Differentiated Instruction on Pre-Service Physics Teachers: Agendas/Fizik Öğretmen Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması: Ajandalar
R SALAR, Ü Turgut
Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 682-695, 2015
112015
YGS VE LYS SINAVLARINDAKİ FİZİK SORULARININ ÖĞRETİM PROGRAMI AÇISINDAN VE BLOOM TAKSONOMİSİ BİLİŞSEL ALAN DÜZEYİ AÇISINDAN ANALİZİ
R SALAR, İKRDÜ TURGUT
The Journal of Academic Social Science, 309-315, 2019
102019
The effect of 7E model on academic achievements and retention in the unit “electricity in our life” 6th grade science and technology course
Ü Turgut, F Gürbüz, R Salar
INTED2013 Proceedings, 161-165, 2013
102013
Farklılaştırılmış Öğretimin Sınıf İklimine Etkisi: Nitel Bir Çalışma
R Salar, Ü Turgut
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (4), 1048-1068, 2019
72019
Modern fizik dersi alan lisans öğrencilerinin bu ders ile ilgili açığa çıkan kişisel epistemolojik inançları ve bunların nedenlerinin incelenmesi
A Aksakallı, R Salar, Ü Turgut
Fizik Eğitimi ve Felsefesi 1 (1), 1-17, 2016
72016
7E ÖĞRENME MODELİNE UYGUN OLARAK ÇALIŞMA YAPRAĞI HAZIRLAMA (ELEKTROMANYETİZMA ÜNİTESİ ÖRNEĞİ)
Ü Turgut, A Çolak, R Salar
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 227-251, 2017
62017
Investigation of the Reasons of Negative Perceptions of Undergraduate Students Regarding the Modern Physics Course.
A Aksakalli, R Salar, U Turgut
European Journal of Science and Mathematics Education 4 (1), 44-55, 2016
62016
Farklı Okul Türlerinde Okul İklimi Nasıl Değişmektedir?
ZK Aybek, B Ercan, E Güven, R Salar
Baskent University Journal of Education 9 (2), 193-206, 2022
52022
An Arduino-based experiment designed to investigate gas pressure
R Salar
The Physics Teacher 59 (3), 202-204, 2021
52021
Fizik öğretmeni adaylarının 12. sınıf elektrik ve elektronik konusunu ile ilgili bilgi düzeyleri
R Salar, U Emine, İ Karaman, Ü Turgut
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 41-54, 2016
52016
Öğretmen adaylarının elektrik devreleri ile ilgili kavram yapılarının repertuvar çizelge ve kavram haritasıyla belirlenmesi
R Salar
Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2011
52011
Awareness and self-efficacy of pre-service science teachers about STEM Education: A qualitative study
R Salar
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 20 (2), 1-21, 2021
42021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20