Bilimin doğası hakkında paradigma değişimleri ve öğretimi ile ilgili yeni anlayışlar F Köseoğlu, H Tümay, E Budak Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (2), 221-235, 2008 | 293 | 2008 |
Kimya öğretmen adaylarının argümantasyon odaklı öğretim konusunda anlayıĢlarının geliĢtirilmesi H TÜMAY, F KÖSEOĞLU Türk Fen Eğitimi Dergisi 8 (3), 105-119, 2011 | 189 | 2011 |
Yapılandırmacı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H TÜMAY, H AKKUŞ, H KADAYIFÇI, ... Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., 2003 | 176 | 2003 |
Yapılandırıcı öğrenme teorisine dayanan etkili bir öğretim yöntemi tahmin et gözle açıkla buz ile su kaynatılabilir mi F Köseoğlu, H Tümay, N Kavak | 142 | 2002 |
Reconsidering learning difficulties and misconceptions in chemistry: emergence in chemistry and its implications for chemical education H Tümay Chemistry Education Research and Practice 17 (2), 229-245, 2016 | 120 | 2016 |
Bilim eğitiminde yapılandırıcı paradigma teoriden öğretim uygulamalarına F Köseoğlu, H Tümay Pegem Akademi, 2013 | 103 | 2013 |
Developing a professional development package for nature of science instruction and discussion about its implementation for pre-service teachers F Köseoğlu, H Tümay, U Üstün Journal of Kirsehir Education Faculty 4, 129-162, 2010 | 91* | 2010 |
Argümantasyon odaklı kimya öğretimi H Tümay Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2008 | 72 | 2008 |
Emergence, learning difficulties, and misconceptions in chemistry undergraduate students’ conceptualizations of acid strength H Tümay Science & Education 25 (1), 21-46, 2016 | 62 | 2016 |
TEMEL KİMYA LABORATUVARLARINDA ÖĞRENME DÖNGÜSÜ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL DEĞİŞİM, TUTUM VE ALGILARINA ETKİSİ F Köseoğlu, H Tümay Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 279-295, 2010 | 51* | 2010 |
Bilimde argümantasyona odaklanan etkinliklerle kimya öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkındaki anlayışlarını geliştirme H Tümay, F Köseoğlu Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (3), 859-876, 2010 | 50 | 2010 |
Fen Eğitiminde Yapılandırıcılık ve Yeni Öğretim Yöntemleri F Köseoğlu, H Tümay Palme Yayıncılık, 2015 | 46 | 2015 |
Prospective chemistry teachers' mental models of vapor pressure H Tümay Chemistry Education Research and Practice 15 (3), 366-379, 2014 | 46 | 2014 |
Üniversite genel kimya laboratuvarlarında öğrencilerin kavramsal değişimi, başarısı, tutumu ve algılamaları üzerine yapılandırıcı öğretim yönteminin etkileri H Tümay Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2001 | 38 | 2001 |
Bir fen ders kitabı nasıl olmalıdır F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H Akkuş, E Budak, H Tümay, H Kadayıfçı, ... Ankara: Asil yayın dağıtım, 2003 | 29 | 2003 |
Türkiye deki Fen Bilgisi Ders Kitaplarının Etkili ve Anlamlı Öğrenme Aracı Olarak Yeterliliğinin İncelenmesi F Köseoğlu, E BAYIR, H Tümay | 11 | 2004 |
Bilimin doğası öğretimi: bilim felsefesi ve bilim tarihine dayanarak bilimsel argüman oluşturma ve akıl yürütme öğretimine yönelik bir öğretmen mesleki gelişim paketinin … F Köseoğlu, Y Altun, P Ünlü, H Tümay, F Taşar ANKARA: TÜBİTAK (108K086), 2011 | 10 | 2011 |
Argümantasyon Odaklı Kimya Eğitimi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü H Tümay Doktora Tezi, Ankara, 2008 | 8 | 2008 |
Argümantasyon odaklı kimya eğitimi H Tümay Yayımlanmamış doktora tezi). YÖK Ulusal Tez Merkezi veri tabanından elde …, 2008 | 7 | 2008 |
Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi F KÖSEOĞLU, H TÜMAY, N AKBEN | 6 | 2007 |