Follow
Doç. Dr. Halil Tümay
Doç. Dr. Halil Tümay
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Bilimin doğası hakkında paradigma değişimleri ve öğretimi ile ilgili yeni anlayışlar
F Köseoğlu, H Tümay, E Budak
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (2), 221-235, 2008
2932008
Kimya öğretmen adaylarının argümantasyon odaklı öğretim konusunda anlayıĢlarının geliĢtirilmesi
H TÜMAY, F KÖSEOĞLU
Türk Fen Eğitimi Dergisi 8 (3), 105-119, 2011
1892011
Yapılandırmacı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı
F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H TÜMAY, H AKKUŞ, H KADAYIFÇI, ...
Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., 2003
1762003
Yapılandırıcı öğrenme teorisine dayanan etkili bir öğretim yöntemi tahmin et gözle açıkla buz ile su kaynatılabilir mi
F Köseoğlu, H Tümay, N Kavak
1422002
Reconsidering learning difficulties and misconceptions in chemistry: emergence in chemistry and its implications for chemical education
H Tümay
Chemistry Education Research and Practice 17 (2), 229-245, 2016
1202016
Bilim eğitiminde yapılandırıcı paradigma teoriden öğretim uygulamalarına
F Köseoğlu, H Tümay
Pegem Akademi, 2013
1032013
Developing a professional development package for nature of science instruction and discussion about its implementation for pre-service teachers
F Köseoğlu, H Tümay, U Üstün
Journal of Kirsehir Education Faculty 4, 129-162, 2010
91*2010
Argümantasyon odaklı kimya öğretimi
H Tümay
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2008
722008
Emergence, learning difficulties, and misconceptions in chemistry undergraduate students’ conceptualizations of acid strength
H Tümay
Science & Education 25 (1), 21-46, 2016
622016
TEMEL KİMYA LABORATUVARLARINDA ÖĞRENME DÖNGÜSÜ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL DEĞİŞİM, TUTUM VE ALGILARINA ETKİSİ
F Köseoğlu, H Tümay
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 279-295, 2010
51*2010
Bilimde argümantasyona odaklanan etkinliklerle kimya öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkındaki anlayışlarını geliştirme
H Tümay, F Köseoğlu
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (3), 859-876, 2010
502010
Fen Eğitiminde Yapılandırıcılık ve Yeni Öğretim Yöntemleri
F Köseoğlu, H Tümay
Palme Yayıncılık, 2015
462015
Prospective chemistry teachers' mental models of vapor pressure
H Tümay
Chemistry Education Research and Practice 15 (3), 366-379, 2014
462014
Üniversite genel kimya laboratuvarlarında öğrencilerin kavramsal değişimi, başarısı, tutumu ve algılamaları üzerine yapılandırıcı öğretim yönteminin etkileri
H Tümay
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2001
382001
Bir fen ders kitabı nasıl olmalıdır
F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H Akkuş, E Budak, H Tümay, H Kadayıfçı, ...
Ankara: Asil yayın dağıtım, 2003
292003
Türkiye deki Fen Bilgisi Ders Kitaplarının Etkili ve Anlamlı Öğrenme Aracı Olarak Yeterliliğinin İncelenmesi
F Köseoğlu, E BAYIR, H Tümay
112004
Bilimin doğası öğretimi: bilim felsefesi ve bilim tarihine dayanarak bilimsel argüman oluşturma ve akıl yürütme öğretimine yönelik bir öğretmen mesleki gelişim paketinin …
F Köseoğlu, Y Altun, P Ünlü, H Tümay, F Taşar
ANKARA: TÜBİTAK (108K086), 2011
102011
Argümantasyon Odaklı Kimya Eğitimi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
H Tümay
Doktora Tezi, Ankara, 2008
82008
Argümantasyon odaklı kimya eğitimi
H Tümay
Yayımlanmamış doktora tezi). YÖK Ulusal Tez Merkezi veri tabanından elde …, 2008
72008
Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi
F KÖSEOĞLU, H TÜMAY, N AKBEN
62007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20