Bilimin Doğası Hakkında Paradigma Değişimleri ve Öğretimi ile İlgili Yeni Anlayışlar. F Köseoğlu, H Tümay, E Budak Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 28 (2), 2008 | 159 | 2008 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Odaklı Öğretim Konusunda AnlayıĢlarının GeliĢtirilmesi H TÜMAY, F KÖSEOĞLU Türk Fen Eğitimi Dergisi 8, 105-119, 2011 | 117 | 2011 |
Yapılandırıcı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H Akkuş, E BAYIR, H Tümay, ... Asil Yayın Dağıtım, 2003 | 115 | 2003 |
Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayanan Etkili Bir Öğretim Yöntemi Tahmin Et Gözle Açıkla Buz ile Su Kaynatılabilir mi F KÖSEOĞLU, H TÜMAY, N KAVAK | 79 | 2002 |
Bilim eğitiminde yapılandırıcı paradigma F Köseoğlu, H Tümay Ankara: Pegem Akademi, 2013 | 62 | 2013 |
Developing a professional development package for nature of science instruction and discussion about its implementation for pre-service teachers F Köseoğlu, H Tümay, U Üstün Journal of Kirsehir Education Faculty 4, 129-162, 2010 | 52* | 2010 |
Reconsidering learning difficulties and misconceptions in chemistry: emergence in chemistry and its implications for chemical education H Tümay Chemistry Education Research and Practice 17 (2), 229-245, 2016 | 50 | 2016 |
Argümantasyon odaklı kimya öğretimi H Tümay Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimler …, 2008 | 34 | 2008 |
Emergence, learning difficulties, and misconceptions in chemistry undergraduate students’ conceptualizations of acid strength H Tümay Science & Education 25 (1-2), 21-46, 2016 | 32 | 2016 |
Prospective chemistry teachers' mental models of vapor pressure H Tümay Chemistry Education Research and Practice 15 (3), 366-379, 2014 | 29 | 2014 |
Üniversite kimya laboratuarlarında öğrencilerin kavramsal değişimi, başarısı, tutumu ve algılamaları üzerine yapılandırıcı öğretim yönteminin etkileri H Tümay Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Ankara, Gazi Üniversitesi.(Yayınlanmamış Yüksek …, 2001 | 29 | 2001 |
TEMEL KİMYA LABORATUVARLARINDA ÖĞRENME DÖNGÜSÜ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL DEĞİŞİM, TUTUM VE ALGILARINA ETKİSİ F Köseoğlu, H Tümay Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 279-295, 2010 | 28* | 2010 |
Fen Eğitiminde Yapılandırıcılık ve Yeni Öğretim Yöntemleri F Köseoğlu, H Tümay Palme Yayıncılık, 2015 | 21 | 2015 |
Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme. H TÜMAY, F KÖSEOĞLU Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 30 (3), 2010 | 21 | 2010 |
Bilimin doğası öğretimi: bilim felsefesi ve bilim tarihine dayanarak bilimsel argüman oluşturma ve akıl yürütme öğretimine yönelik bir öğretmen mesleki gelişim paketinin … F Köseoğlu, H Tümay, Y Altun, P Ünlü ANKARA: TÜBİTAK (108K086), 2011 | 9 | 2011 |
Türkiye deki Fen Bilgisi Ders Kitaplarının Etkili ve Anlamlı Öğrenme Aracı Olarak Yeterliliğinin İncelenmesi F Köseoğlu, E BAYIR, H Tümay | 9 | 2004 |
Argümantasyon Odaklı Kimya Eğitimi. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü H Tümay Doktora Tezi, Ankara, 2008 | 7 | 2008 |
Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi F KÖSEOĞLU, H TÜMAY, N AKBEN | 4 | 2007 |
Ortaöğretim Kimya 9 Ders Kitabı Y Altun, H Tümay Sözcü Yayıncılık, 2013 | 3 | 2013 |
Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Genel Bakış F KÖSEOĞLU, H TÜMAY, S YEŞİLOĞLU, Y ALTUN | 2 | 2010 |