Follow
Prof.Dr. Dilek SEZGİN MEMNUN
Prof.Dr. Dilek SEZGİN MEMNUN
Bursa Uludag University / Faculty of Education / Mathematics and Science Education Department
Verified email at uludag.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The levels of metacognitive awareness of primary teacher trainees
DS Memnun, R Akkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1919-1923, 2009
1142009
Mathematics teacher trainees' skills and opinions on solving non-routine mathematical problems
M Altun, D Sezgin-Memnun
Journal of Theory and Practice in Education 4 (2), 213-238, 2008
912008
Olasılık kavramlarının öğrenilmesinde karşılaşılan zorluklar, bu kavramların öğrenilememe nedenleri ve çözüm önerileri
DS Memnun
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (15), 89-101, 2008
89*2008
Öğretmen adaylarının matematiksel okuryazarlığa ilişkin öz-yeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
R Akkaya, D Memnun
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 19, 96-111, 2012
692012
Sınıf öğretmeni adaylarının rutin olmayan matematiksel problemleri çözme becerileri ve bu konudaki düşünceleri
M Altun, D Sezgin-Memnun, Y Yazgan
İlköğretim Online 6 (1), 127-143, 2007
672007
A research on the mathematical problem solving beliefs of mathematics, science and elementary pre-service teachers in Turkey in terms of different variables
DS Memnun, LC Hart, R Akkaya
International Journal of Humanities and Social Science 2 (24), 172-184, 2012
642012
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin analitik geometri’nin koordinat sistemi ve doğru denklemi kavramlarını oluşturması süreçlerinin araştırılması
DS Memnun
Yayınlanmamış doktora tezi, Uludağ Üniversitesi, Bursa, 2011
632011
The primary school teacher trainees’ skills and opinions on solving non-routine mathematical problems
M Altun, DS Memnun, Y Yazgan
Elementary Education Online 6 (1), 2007
582007
Matematik öğretmeni adaylarının rutin olmayan matematiksel problemleri çözme becerileri ve bu konudaki düşünceleri
M ALTUN, D MEMNUN
Eğitimde Kuram ve Uygulama 4 (2), 213-238, 2008
56*2008
Sekizinci sınıfta permütasyon ve olasılık konularının aktif öğrenme ile öğretiminin uygulama düzeyi öğrenci başarısına etkisi
DS Memnun
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 403-426, 2008
512008
Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin çizgi grafik okuma ve çizme becerilerinin incelenmesi
D Sezgin-Memnun
Electronic Turkish Studies 8 (12), 2013
482013
Türkiye’deki Cumhuriyet dönemi ilköğretim matematik programlarına genel bir bakış
D Sezgin Memnun
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013
482013
Sekizinci sınıf olasılık konularında aktif öğrenme yöntemi ile öğretimin öğrenci başarısı açısından incelenmesi
D Sezgin Memnun
Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bursa, 2003
39*2003
Secondary school students’ metaphors about mathematical problem and change of metaphors according to grade level
DS Memnun
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2015
38*2015
Matematik, fen ve sınıf öğretmenliği öğrencilerinin bilişötesi farkındalıklarının bilişin bilgisi ve düzenlenmesi boyutları açısından incelenmesi
DS Memnun, R Akkaya
Journal of Theoretical Educational Science, 314, 2012
37*2012
İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin matematik dersi hakkındaki düşünceleri
DS Memnun, R Akkaya
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 3 (2), 100-117, 2010
35*2010
The Effect Of Prospective Teachers Problem Solving Beliefs On Self-Efficacy Beliefs About Mathematical Literacy
DS Memnun, R Akkaya, G Hacıomeroglu
Journal of College Teaching & Learning (TLC) 9 (4), 289-298, 2012
33*2012
The Relationship between Preservice Elementary Mathematics Teachers' Beliefs and Metacognitive Awareness.
LC Hart, DS Memnun
Journal of Education and Training Studies 3 (5), 70-77, 2015
312015
Beşinci ve altıncı sınıf öğrencilerinin sözel problemleri çözme konusundaki yetersizlikleri ve problem çözümlerindeki hataları
DS Memnun
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 5 (2), 158-175, 2014
302014
Preservice teachers’ attitudes towards mathematics in Turkey
DS Memnun, R Akkaya
International Journal of Humanities and Social Science 2 (9), 90-99, 2012
232012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20