Follow
Vesile Özçifçi
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketicilerin online alışveriş davranışını etkileyen faktörler
M Uygun, V Özçifçi, SU Divanoğlu
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3 (2), 373-385, 2011
802011
SAĞLIK HİZMETLERİNDE İLİŞKİ PAZARLAMASI VE HASTA MEMNUNİYETİ: AKSARAY AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİNDE UYGULAMA
M Nakip, V Özçiftçi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1-20, 2015
252015
Pazar yönlülük: Aksaray ili perakende hizmet işletmelerinde bir uygulama
K Karahan, V Özçiftçi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 479-492, 2008
232008
İşletmelerde yenilikçilik faaliyetlerinin incelenmesi
V Özçifçi, H Sarıçay
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (1), 387-404, 2014
202014
Sosyal medyanın tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
V Özçifçi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (1), 206-223, 2020
192020
Tüketici yenilikçiliği ve moda yenilikçiliği ilişkisinin incelenmesi
V Özçifci
Social Sciences 10 (4), 135-148, 2015
192015
Tedarik zinciri ve işletme performansına bilişim teknolojilerinin etkisi
H Bülbül, V Özçifçi, B Özoğlu
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (1), 95, 2014
172014
Lojistik servis sağlayıcısı seçiminde AHP uygulaması
V Özçifçi, T Arsu
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 (1), 524-536, 2013
172013
GİRİŞİMCİLERİN SOSYAL AĞLARA YÖNELİK ALGILAMALARININ İNCELENMESİ
M Uygun, V Özçifçi
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 4 (1), 189-202, 2012
142012
Mobil pazarlama uygulamalarina yönelik tüketici kabulünü etkileyen faktörler
M Uygun, SU Divanoğlu, V Özçifçi
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 4 (2), 211-223, 2012
122012
Tedarik zinciri yönetiminde bilişim teknolojileri kullanımı ve performans ilişkisinin incelenmesi
V Özçiftçi
Yayımlanmamış Doktora Tezi), Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü …, 2009
122009
Determining the impact of brand equity on consumer purchase intention
V Özçifçi
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (4), 1164-1177, 2017
102017
İŞ TATMİNİ: ÖĞRETİM ELEMANLARINA YÖNELİK BİR UYGULAMA
G Koca, V Özçifçi
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 400-415, 2015
92015
İçsel pazarlama uygulamalarının iş tatminine etkisi: Hastane çalışanlarına yönelik bir uygulama
V ÖZÇİFÇİ
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 14, 147-162, 2018
72018
Job satisfaction: A research on faculty members
G Koca, V Özçifçi
Akademik Bakış Dergisi 48, 400-415, 2015
62015
Materyalizmin satın alma tarzlarına etkisi: Aksaray ilinde bir çalışma
V ÖZÇİFÇİ, Ü AYHAN
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (4), 1617-1632, 2020
42020
Lojistik Servis Sağlayicisi Seçiminde Ahp Uygulamasi
V Özçifçi, T Arsu
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 (1), 2013
22013
Environmental attitudes and environmentally sensitive television commercials
Ç Kalburan, V Özçifçi, SB Haşıloğlu
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 15 (1), 71-92, 2022
12022
Sanayi işletmelerinde kalite kontrolü ve bir sanayi kuruluşundaki uygulama
V Özçifçi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19