Takip et
Prof. Dr. Mustafa KALE
Prof. Dr. Mustafa KALE
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen Görüşlerine Göre, Covid-19 Küresel Salgını Döneminde Gerçekleştirilen Uzaktan Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi.
S Demir, M Kale
Electronic Turkish Studies 15 (8), 2020
1152020
Eğitimin temel kavramları
M Kale
PEGEM Akademi, 2017
70*2017
Öğrencilerin Matematik Dersine ve matematik Öğretmenlerine Yönelik Algılarının metaforlar Yardımıyla Belirlenmesi
S Ada, KS Yetim, K Mustafa
12. Matematik Sempozyumu, Hacettepe Üniversitesi ve Matematikçiler Derneği, 2013
632013
Taşıma Merkezi Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Taşımalı Eğitim Uygulaması
E BİLEK, M KALE
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 609-632, 2012
442012
İLKOKULLARDAKİ DESTEK ODA EĞİTİMİNİN TÜRKÇE ve MATEMATİK DERSLERİNDEKİ BAŞARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
M Kale, S Demir
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (4), 47-57, 2017
392017
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Karşılaştıkları Sorunlar
M Kale
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 255-280, 2011
39*2011
Perceptions of college of education students in Turkey towards organizational justice, trust in administrators, and instructors
M Kale
Higher Education 66 (5), 521-533, 2013
322013
The Analysis of Teacher Leadership Styles According to Teachers’ Perceptions in Primary Schools
M Kale, E Özdelen
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 227 – 232, 2014
272014
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKRAN ZORBALIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
M Kale, S Demir
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (3), 74-85, 2017
252017
İlkokullarda Özel Eğitim Sınıflarında Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi
S Demir, M Kale
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 354-373, 2019
24*2019
Liselerin Örgütsel Öğrenme Düzeylerinin Belirlenmesi
M Kale
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 45-61, 2004
242004
Liselerin örgütsel öğrenme düzeylerinin belirlenmesi
M Kale
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi …, 2003
242003
İlköğretimde Müfettiş Yönetici ve Öğretmen Etkileşiminin Eğitime Etkileri
M Kale
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1995
201995
Relationship between instructional leadership and organizational climate in primary schools
M KALE, A GÜNEŞ
International Journal of Arts and Commerce 4 (3), 2015
92015
Investigation of the distance education process by the teachers' opinions in the period of the covid-19 pandemia
S Demir, M Kale
Turkish Studies 15 (8), 3445-3470, 2020
82020
Effects of School-Related Factors and Early Learning Experiences on Mathematics Achievement" A Multilevel Analysis to Analyse the TIMSS Data".
SA Aru, M Kale
Journal of Education and Training Studies 7 (4), 259-272, 2019
82019
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi eğilimlerinin belirlenmesi
M Kale, D Baburşah
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (1), 75-88, 2017
82017
İlköğretim Bölümü Öğretim Elemanlarının, Öğretim Teknoloji Ve Materyallerini Kullanma Becerilerinin, Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
M Kale
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Cilt 2, sayfa 351-367, 2006
82006
Birleştirilmiş ve bağımsız sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin toplumsal değer algılarının karşılaştırılması
M Kale, S Demir
Bartın University Journal of Faculty of Education, 111-118, 2015
72015
RESMİ VE ÖZEL FEN LİSELERİNİN ÖRGÜTSEL ÖĞRENME AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
K Mustafa
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 159-177, 2004
72004
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20