Follow
Prof. Dr. Mustafa KALE
Prof. Dr. Mustafa KALE
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen Görüşlerine Göre, Covid-19 Küresel Salgını Döneminde Gerçekleştirilen Uzaktan Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi.
S Demir, M Kale
Electronic Turkish Studies 15 (8), 2020
1162020
Eğitimin temel kavramları
M Kale
PEGEM Akademi, 2017
70*2017
Öğrencilerin Matematik Dersine ve matematik Öğretmenlerine Yönelik Algılarının metaforlar Yardımıyla Belirlenmesi
S Ada, KS Yetim, K Mustafa
12. Matematik Sempozyumu, Hacettepe Üniversitesi ve Matematikçiler Derneği, 2013
642013
Taşıma Merkezi Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Taşımalı Eğitim Uygulaması
E BİLEK, M KALE
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 609-632, 2012
452012
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Karşılaştıkları Sorunlar
M Kale
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 255-280, 2011
40*2011
İLKOKULLARDAKİ DESTEK ODA EĞİTİMİNİN TÜRKÇE ve MATEMATİK DERSLERİNDEKİ BAŞARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
M Kale, S Demir
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (4), 47-57, 2017
392017
Perceptions of college of education students in Turkey towards organizational justice, trust in administrators, and instructors
M Kale
Higher Education 66 (5), 521-533, 2013
322013
The Analysis of Teacher Leadership Styles According to Teachers’ Perceptions in Primary Schools
M Kale, E Özdelen
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 227 – 232, 2014
282014
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKRAN ZORBALIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
M Kale, S Demir
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (3), 74-85, 2017
252017
Liselerin Örgütsel Öğrenme Düzeylerinin Belirlenmesi
M Kale
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 45-61, 2004
252004
Liselerin örgütsel öğrenme düzeylerinin belirlenmesi
M Kale
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi …, 2003
252003
İlkokullarda Özel Eğitim Sınıflarında Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi
S Demir, M Kale
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 354-373, 2019
23*2019
İlköğretimde Müfettiş Yönetici ve Öğretmen Etkileşiminin Eğitime Etkileri
M Kale
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1995
201995
Relationship between instructional leadership and organizational climate in primary schools
M KALE, A GÜNEŞ
International Journal of Arts and Commerce 4 (3), 2015
92015
RESMİ VE ÖZEL FEN LİSELERİNİN ÖRGÜTSEL ÖĞRENME AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
K Mustafa
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 159-177, 2004
92004
Investigation of the distance education process by the teachers' opinions in the period of the covid-19 pandemia
S Demir, M Kale
Turkish Studies 15 (8), 3445-3470, 2020
82020
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi eğilimlerinin belirlenmesi
M Kale, D Baburşah
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (1), 75-88, 2017
82017
Birleştirilmiş ve bağımsız sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin toplumsal değer algılarının karşılaştırılması
M Kale, S Demir
Bartın University Journal of Faculty of Education, 111-118, 2015
82015
İlköğretim Bölümü Öğretim Elemanlarının, Öğretim Teknoloji Ve Materyallerini Kullanma Becerilerinin, Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
M Kale
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Cilt 2, sayfa 351-367, 2006
82006
İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI (İYEP) UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLILIK DÜZEYLERİNE KATKISININ İNCELENMESİ
S Kale, Mustafa ve Demir
Milli Eğirtim 50 (232), 161-175, 2021
6*2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20