Takip et
Eren Ağın
Eren Ağın
Independent Researcher
Doğrulanmış e-posta adresi yok - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okul kurumunun Kültürel-Toplumsal Eşitsizlik ve İmtiyazların Yeniden Üretimindeki Rolüne İlişkin Bir Değerlendirme
D Göktürk, E Ağın
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 53 (1), 329-354., 2020
132020
On Pierre Bourdieu’s Key Theoretical Concepts and Pedagogical Approach
E Ağın
International Journal of Educational Policies, 12 (1), 19-33., 2018
62018
Bir Ortaöğretim Okulundaki Disiplin Uygulamalarının Eleştirel Bir Çözümlemesi
E Ağın
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Politikası …, 2019
5*2019
Liderlik Çalışmalarında Takipçi (Follower) Merkezli Yaklaşıma İlişkin Bir Değerlendirme
D Göktürk, E Ağın
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (4), 191-210., 2020
42020
Okulun Kurumsal Habitusunda Disiplinci Söylem ve Pratikler
E Ağın
Mülkiye Dergisi, 44 (4), 711-746., 2020
22020
Sınıf Yönetiminde Disipline İlişkin Öğretmen ve Okul Yöneticisi Görüşleri
E Ağın
Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6), 2525-2534., 2020
22020
Michel Foucault'nun Çalışmalarında Panoptikon, Kapatılma ve Okul Kurumu
A Eren
Eğitim Bilim Toplum 20 (79), 64-82, 2022
12022
Aile ve Çevrenin Okul Disiplinine Etkisine İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Okul Yöneticisi Görüşleri
E Ağın
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 53, 403-428., 2021
1*2021
Eleştirel Eğitim Çalışmalarına Pierre Bourdieu’nün Sosyolojisiyle Yaklaşmak
E Ağın
Eleştirel Pedagoji Dergisi, 2 (68), 104-111., 2021
12021
An Evaluation of the Role of School Institution in the Reproduction of Cultural-Social Inequalities and of Privileges
D Göktürk, E Ağın
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 53 (1), 329-354., 2020
12020
Critical reading self-efficacy of gifted students
A Eren, EÖ TOKGÖZ, ÖO KILINÇ
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 11 (3), 301-311, 2023
2023
“Felsefe Sınıfı”: Özge Özdemir ile Çocuklar için Felsefe Üzerine Söyleşi
A Eren
ViraVerita E-Dergi, 321-329, 2022
2022
The Views of Students, Teachers and School Administrators on the Impact of Family and School Environment on School Discipline
E Ağın
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 53, 403-428., 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–13