Okul kurumunun Kültürel-Toplumsal Eşitsizlik ve İmtiyazların Yeniden Üretimindeki Rolüne İlişkin Bir Değerlendirme D Göktürk, E Ağın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 53 (1), 329-354., 2020 | 13 | 2020 |
On Pierre Bourdieu’s Key Theoretical Concepts and Pedagogical Approach E Ağın International Journal of Educational Policies, 12 (1), 19-33., 2018 | 6 | 2018 |
Bir Ortaöğretim Okulundaki Disiplin Uygulamalarının Eleştirel Bir Çözümlemesi E Ağın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Politikası …, 2019 | 5* | 2019 |
Liderlik Çalışmalarında Takipçi (Follower) Merkezli Yaklaşıma İlişkin Bir Değerlendirme D Göktürk, E Ağın Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (4), 191-210., 2020 | 4 | 2020 |
Okulun Kurumsal Habitusunda Disiplinci Söylem ve Pratikler E Ağın Mülkiye Dergisi, 44 (4), 711-746., 2020 | 2 | 2020 |
Sınıf Yönetiminde Disipline İlişkin Öğretmen ve Okul Yöneticisi Görüşleri E Ağın Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6), 2525-2534., 2020 | 2 | 2020 |
Michel Foucault'nun Çalışmalarında Panoptikon, Kapatılma ve Okul Kurumu A Eren Eğitim Bilim Toplum 20 (79), 64-82, 2022 | 1 | 2022 |
Aile ve Çevrenin Okul Disiplinine Etkisine İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Okul Yöneticisi Görüşleri E Ağın Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 53, 403-428., 2021 | 1* | 2021 |
Eleştirel Eğitim Çalışmalarına Pierre Bourdieu’nün Sosyolojisiyle Yaklaşmak E Ağın Eleştirel Pedagoji Dergisi, 2 (68), 104-111., 2021 | 1 | 2021 |
An Evaluation of the Role of School Institution in the Reproduction of Cultural-Social Inequalities and of Privileges D Göktürk, E Ağın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 53 (1), 329-354., 2020 | 1 | 2020 |
Critical reading self-efficacy of gifted students A Eren, EÖ TOKGÖZ, ÖO KILINÇ Journal for the Education of Gifted Young Scientists 11 (3), 301-311, 2023 | | 2023 |
“Felsefe Sınıfı”: Özge Özdemir ile Çocuklar için Felsefe Üzerine Söyleşi A Eren ViraVerita E-Dergi, 321-329, 2022 | | 2022 |
The Views of Students, Teachers and School Administrators on the Impact of Family and School Environment on School Discipline E Ağın Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 53, 403-428., 2021 | | 2021 |