Using educational social networking sites in higher education: Edmodo through the lenses of undergraduate students S Cankaya, G Durak, E Yunkul European Journal of Educational Technology 1 (1), 3-23, 2014 | 80 | 2014 |
Robotlarla programlama eğitimi: öğrencilerin deneyimlerinin ve görüşlerinin incelenmesi S Çankaya, G Durak, E Yünkül | 59* | 2017 |
The effects of scratch software on students’ computational thinking skills E Yünkül, G Durak, S Çankaya, ZA Mısırlı Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2017 | 58 | 2017 |
STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS EDMODO, A SOCIAL LEARNING NETWORK: A SCALE DEVELOPMENT STUDY E YÜNKÜL, S ÇANKAYA The Turkish Online Journal of Distance Education 18 (2), 16-28, 2017 | 57 | 2017 |
Eğitimde eğitsel sosyal ağ sitelerinin kullanımı: Edmodo örneği G Durak, S Çankaya, E Yünkül | 54 | 2014 |
Scratch yazılımının öğrencilerin bilgisayarca düşünme becerilerine etkisi E Yünkül, G Durak, S Çankaya, ZA Mısırlı Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017 | 47 | 2017 |
Trends in Distance Education: A Content Analysis of Master’s Thesis G Durak, S Çankaya, E Yünkül, M Urfa, K Topraklıoğlu, Y Arda, N İnam The Turkish Online Journal of Educational Technology 16 (1), 203-218, 2017 | 38 | 2017 |
THE EFFECTS OF A SOCIAL LEARNING NETWORK ON STUDENTS’ PERFORMANCES AND ATTITUDES G Durak, S Çankaya, E YÜNKÜL, G Öztürk European Journal of Education Studies 3 (3), 312-333, 2017 | 36 | 2017 |
A Content Analysis of Dissertations in the Field of Educational Technology: The Case of Turkey G Durak, Ç Serkan, Y Eyup, M Abidin Turkish Online Journal of Distance Education 19 (2), 128-148, 2018 | 26 | 2018 |
Learner Views about Cooperative Learning in Social Learning Networks. S Cankaya, E Yunkul International Education Studies 11 (1), 52-63, 2018 | 26 | 2018 |
Content Analysis of Master Theses and Dissertations Based on Action Research ET Gürhan Durak, Eyup Yünkül, Serkan Cankaya, Şükran Akpınar, Emine Erten ... Journal of Education and Training Studies 4 (12), 2016 | 21 | 2016 |
The effect of multimedia software course on student attitudes/çoklu ortam yazılımının derse yönelik tutuma etkisi E Yünkül, KO Er Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (2), 316-330, 2014 | 18 | 2014 |
A Content Analysis of Studies related to Technology and Multimedia in Biology Education E Büyükkol Köse, G Çetin, E YÜNKÜL Journal of Educational Technology and Online Learning 1 (2), 1-15, 2018 | 15* | 2018 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKIL ve ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKULDA KULLANIMINA YÖNELİK DEĞERLENDİRMELERİ D Güneş, E Yünkül Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi 3 (5), 804-829, 2021 | 12 | 2021 |
Sınıf öğretmenlerinin akıl ve zekâ oyunlarının ilkokulda kullanımına yönelik değerlendirmeleri D Güneş, E YÜNKÜL Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021 | 12* | 2021 |
Çoklu ortam öğrenme materyalinin akademik başarıya ve kalıcılık düzeyine etkisi E Yünkül Kastamonu Education Journal 27 (2), 727-736, 2019 | 12 | 2019 |
Blok tabanlı yazılımların kodlama öğretiminde kullanımı E Yünkül, G Durak, S Çankaya International Necatibey Educational and Social Sciences Research Congress …, 2018 | 10 | 2018 |
Çoklu ortam tasarım ilkelerine göre hazırlanan öğretim yazılımının başarı ve tutuma etkisi E Yünkül PQDT-Global, 2014 | 10 | 2014 |
Çoklu ortam yazılımının derse yönelik tutuma etkisi E Yünkül, KO Er Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (2), 316-330, 2014 | 8 | 2014 |
Using educational social networking sites in education: Edmodo G Durak, S Çankaya, E Yünkül Dumlupınar University Journal of Social Sciences 41, 309-316, 2014 | 6 | 2014 |