Follow
Eyup YÜNKÜL
Title
Cited by
Cited by
Year
Using educational social networking sites in higher education: Edmodo through the lenses of undergraduate students
S Cankaya, G Durak, E Yunkul
European Journal of Educational Technology 1 (1), 3-23, 2014
802014
Robotlarla programlama eğitimi: öğrencilerin deneyimlerinin ve görüşlerinin incelenmesi
S Çankaya, G Durak, E Yünkül
59*2017
The effects of scratch software on students’ computational thinking skills
E Yünkül, G Durak, S Çankaya, ZA Mısırlı
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2017
582017
STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS EDMODO, A SOCIAL LEARNING NETWORK: A SCALE DEVELOPMENT STUDY
E YÜNKÜL, S ÇANKAYA
The Turkish Online Journal of Distance Education 18 (2), 16-28, 2017
572017
Eğitimde eğitsel sosyal ağ sitelerinin kullanımı: Edmodo örneği
G Durak, S Çankaya, E Yünkül
542014
Scratch yazılımının öğrencilerin bilgisayarca düşünme becerilerine etkisi
E Yünkül, G Durak, S Çankaya, ZA Mısırlı
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
472017
Trends in Distance Education: A Content Analysis of Master’s Thesis
G Durak, S Çankaya, E Yünkül, M Urfa, K Topraklıoğlu, Y Arda, N İnam
The Turkish Online Journal of Educational Technology 16 (1), 203-218, 2017
382017
THE EFFECTS OF A SOCIAL LEARNING NETWORK ON STUDENTS’ PERFORMANCES AND ATTITUDES
G Durak, S Çankaya, E YÜNKÜL, G Öztürk
European Journal of Education Studies 3 (3), 312-333, 2017
362017
A Content Analysis of Dissertations in the Field of Educational Technology: The Case of Turkey
G Durak, Ç Serkan, Y Eyup, M Abidin
Turkish Online Journal of Distance Education 19 (2), 128-148, 2018
262018
Learner Views about Cooperative Learning in Social Learning Networks.
S Cankaya, E Yunkul
International Education Studies 11 (1), 52-63, 2018
262018
Content Analysis of Master Theses and Dissertations Based on Action Research
ET Gürhan Durak, Eyup Yünkül, Serkan Cankaya, Şükran Akpınar, Emine Erten ...
Journal of Education and Training Studies 4 (12), 2016
212016
The effect of multimedia software course on student attitudes/çoklu ortam yazılımının derse yönelik tutuma etkisi
E Yünkül, KO Er
Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (2), 316-330, 2014
182014
A Content Analysis of Studies related to Technology and Multimedia in Biology Education
E Büyükkol Köse, G Çetin, E YÜNKÜL
Journal of Educational Technology and Online Learning 1 (2), 1-15, 2018
15*2018
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKIL ve ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKULDA KULLANIMINA YÖNELİK DEĞERLENDİRMELERİ
D Güneş, E Yünkül
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi 3 (5), 804-829, 2021
122021
Sınıf öğretmenlerinin akıl ve zekâ oyunlarının ilkokulda kullanımına yönelik değerlendirmeleri
D Güneş, E YÜNKÜL
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021
12*2021
Çoklu ortam öğrenme materyalinin akademik başarıya ve kalıcılık düzeyine etkisi
E Yünkül
Kastamonu Education Journal 27 (2), 727-736, 2019
122019
Blok tabanlı yazılımların kodlama öğretiminde kullanımı
E Yünkül, G Durak, S Çankaya
International Necatibey Educational and Social Sciences Research Congress …, 2018
102018
Çoklu ortam tasarım ilkelerine göre hazırlanan öğretim yazılımının başarı ve tutuma etkisi
E Yünkül
PQDT-Global, 2014
102014
Çoklu ortam yazılımının derse yönelik tutuma etkisi
E Yünkül, KO Er
Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (2), 316-330, 2014
82014
Using educational social networking sites in education: Edmodo
G Durak, S Çankaya, E Yünkül
Dumlupınar University Journal of Social Sciences 41, 309-316, 2014
62014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20