Yaratıcı, eleştirel ve yansıtıcı düşünme: Benzerlikler-farklılıklar M ALTIN, AS Saracaloğlu Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-9, 2018 | 39 | 2018 |
Müzik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mükemmeliyetçilik ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi AS SARACALOĞLU, C SAYGI, N YENİCE, M ALTIN Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 70-89, 2016 | 27* | 2016 |
Yaratıcı düşünme becerisi konusunda 2000 yılı ve sonrasında yayımlanmış makalelerin incelenmesi AS SARACALOĞLU, K GÜNDOĞDU, AGM ALTIN, N Aksu, ZB Kozağaç, ... Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2 …, 2014 | 23 | 2014 |
The effect of Quantum learning model on foreign language speaking skills, speaking anxiety and self-efficacy of secondary school students M Altın, AS Saracaloğlu Journal of Language and Linguistic Studies 15 (3), 1083-1104, 2019 | 22 | 2019 |
Öğretmen adayları öğretmenlik uygulamasında yeterli mi?(Bir olgubilim çalışması) K Gündoğdu, M ALTIN, N Üstündağ, B Altay Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (1), 150-166, 2018 | 22 | 2018 |
Sınıf öğretmeni adaylarının öz-düzenleyici öğrenme becerilerinin, akademik öz-yeterlik, akademik kontrol odağı ve akademik başarıları ile ilişkisi AS Saracaloğlu, ÇA Karademir, F Dursun, M Altın, N Üstündağ | 21 | 2017 |
Effect of reading comprehension instruction enriched with cultural materials on English learning M Altin, AS Saracaloğlu Cogent Education 5 (1), 1475589, 2018 | 20 | 2018 |
TEACHERS’ VIEWS ON CHARACTER/ VALUES EDUCATION IN SCHOOLS K Gündoğdu, N Üstündağ, M Altın, M Eken, O Yolcu, M Çırakoğlu International Journal of Psycho-Educational Sciences 8 (3), 14-28, 2019 | 16 | 2019 |
Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler. K GÜNDOĞDU, AS SARACALOĞLU, M ALTIN, N ÜSTÜNDAĞ Ilkogretim Online 14 (1), 2015 | 14 | 2015 |
Teachers’ opinions on instructional strategies, methods and techniques A Saracaloğlu, M Altın Eğitim Yansımaları 4 (1), 1-24, 2020 | 11 | 2020 |
Kuantum öğrenme modelinin ortaokul öğrencilerinin yabancı dilde konuşma becerisi, konuşma kaygısı ve öz-yeterliği üzerindeki etkisi M Altin Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018 | 11 | 2018 |
İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir M Altın, AS Saracaloğlu Bir olgu bilim çalışması. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi 4 (2), 137-159, 2018 | 10 | 2018 |
Uygulamalı Elektronik Pazarlama Dersi Öğretim Programının Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi: Adnan Menderes Üniversitesi Örneği K GÜNDOĞDU, B ÇELİK, M ALTIN, EK ŞİMŞEK Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (3), 63-81, 2016 | 8 | 2016 |
Evaluation of the effectiveness of English language instruction based on the ASSURE Model M Altın E-Int J Educ Res 12 (5), 195-211, 2021 | 5 | 2021 |
Kültürel materyallerle zenginleştirilmiş okuduğunu anlama öğretiminin öğrencilerin kelime hazineleri ve İngilizce dersi tutumuna etkisi M Altın Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 4 | 2014 |
Examination of Teacher Candidates' Learning Responsibility. M Altin Psycho-Educational Research Reviews 10 (1), 61-76, 2021 | 3 | 2021 |
Algo-heuristik öğretim kuramıyla gerçekleştirilen örnek bir uygulama ve uygulamanın başarı düzeyine etkisi M Altın Artvin Çoruh Üniversitesi, 2019 | 3 | 2019 |
Kuantum öğrenme modeline göre tasarlanmış İngilizce öğretim programı: Örnek bir uygulama M Altın, AS Saracaloğlu Artvin Çoruh Üniversitesi, 2018 | 3 | 2018 |
Examination of the relationship between competencies of candidate teachers in classroom management and teacher efficacy AS SARACALOĞLU, M ALTIN International e-Journal of Educational Studies 5 (10), 71-78, 2021 | 2 | 2021 |
S., Saygı, C., Yenice, N. ve Altın, M.(2016).“Müzik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mükemmeliyetçilik ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi” A Saracaloğlu Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38, 70-89, 0 | 2 | |