Takip et
Mehmet ALTIN
Mehmet ALTIN
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yaratıcı, eleştirel ve yansıtıcı düşünme: Benzerlikler-farklılıklar
M ALTIN, AS Saracaloğlu
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-9, 2018
392018
Müzik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mükemmeliyetçilik ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi
AS SARACALOĞLU, C SAYGI, N YENİCE, M ALTIN
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 70-89, 2016
27*2016
Yaratıcı düşünme becerisi konusunda 2000 yılı ve sonrasında yayımlanmış makalelerin incelenmesi
AS SARACALOĞLU, K GÜNDOĞDU, AGM ALTIN, N Aksu, ZB Kozağaç, ...
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2 …, 2014
232014
The effect of Quantum learning model on foreign language speaking skills, speaking anxiety and self-efficacy of secondary school students
M Altın, AS Saracaloğlu
Journal of Language and Linguistic Studies 15 (3), 1083-1104, 2019
222019
Öğretmen adayları öğretmenlik uygulamasında yeterli mi?(Bir olgubilim çalışması)
K Gündoğdu, M ALTIN, N Üstündağ, B Altay
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (1), 150-166, 2018
222018
Sınıf öğretmeni adaylarının öz-düzenleyici öğrenme becerilerinin, akademik öz-yeterlik, akademik kontrol odağı ve akademik başarıları ile ilişkisi
AS Saracaloğlu, ÇA Karademir, F Dursun, M Altın, N Üstündağ
212017
Effect of reading comprehension instruction enriched with cultural materials on English learning
M Altin, AS Saracaloğlu
Cogent Education 5 (1), 1475589, 2018
202018
TEACHERS’ VIEWS ON CHARACTER/ VALUES EDUCATION IN SCHOOLS
K Gündoğdu, N Üstündağ, M Altın, M Eken, O Yolcu, M Çırakoğlu
International Journal of Psycho-Educational Sciences 8 (3), 14-28, 2019
162019
Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler.
K GÜNDOĞDU, AS SARACALOĞLU, M ALTIN, N ÜSTÜNDAĞ
Ilkogretim Online 14 (1), 2015
142015
Teachers’ opinions on instructional strategies, methods and techniques
A Saracaloğlu, M Altın
Eğitim Yansımaları 4 (1), 1-24, 2020
112020
Kuantum öğrenme modelinin ortaokul öğrencilerinin yabancı dilde konuşma becerisi, konuşma kaygısı ve öz-yeterliği üzerindeki etkisi
M Altin
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
112018
İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir
M Altın, AS Saracaloğlu
Bir olgu bilim çalışması. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi 4 (2), 137-159, 2018
102018
Uygulamalı Elektronik Pazarlama Dersi Öğretim Programının Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi: Adnan Menderes Üniversitesi Örneği
K GÜNDOĞDU, B ÇELİK, M ALTIN, EK ŞİMŞEK
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (3), 63-81, 2016
82016
Evaluation of the effectiveness of English language instruction based on the ASSURE Model
M Altın
E-Int J Educ Res 12 (5), 195-211, 2021
52021
Kültürel materyallerle zenginleştirilmiş okuduğunu anlama öğretiminin öğrencilerin kelime hazineleri ve İngilizce dersi tutumuna etkisi
M Altın
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
42014
Examination of Teacher Candidates' Learning Responsibility.
M Altin
Psycho-Educational Research Reviews 10 (1), 61-76, 2021
32021
Algo-heuristik öğretim kuramıyla gerçekleştirilen örnek bir uygulama ve uygulamanın başarı düzeyine etkisi
M Altın
Artvin Çoruh Üniversitesi, 2019
32019
Kuantum öğrenme modeline göre tasarlanmış İngilizce öğretim programı: Örnek bir uygulama
M Altın, AS Saracaloğlu
Artvin Çoruh Üniversitesi, 2018
32018
Examination of the relationship between competencies of candidate teachers in classroom management and teacher efficacy
AS SARACALOĞLU, M ALTIN
International e-Journal of Educational Studies 5 (10), 71-78, 2021
22021
S., Saygı, C., Yenice, N. ve Altın, M.(2016).“Müzik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mükemmeliyetçilik ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi”
A Saracaloğlu
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38, 70-89, 0
2
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20