Follow
Unknown Author
Unknown affiliation
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
The effects of the ımage of destination on tourist satisfaction and loyalty: the case of Cappadocia
S Coban
EuroJournals Publishing, Inc, 2012
4702012
Müşteri sadakatinin kazanılmasında veri tabanlı pazarlamanın kullanımı
S Çoban
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (19), 295-307, 2005
1562005
Toplam kalite yönetimi perspektifinde içsel pazarlama anlayışı
S Çoban
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2004
1502004
Kurumsal imaj oluşturma aracı olarak sponsorluk ve internet uygulamaları
S Çoban
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (2), 2003
1042003
Çevresel Duyarliliğin Yeşil Ürün Satin Alma Davranişina Etkisi: Ordu Üniversitesi Örneği
A Alkaya, S Çoban, A Tehci, Y Ersoy
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 121-134, 2016
702016
YILDIRMA (MOBBING) OLGUSUNUN İÇSEL PAZARLAMA İLE İLİŞKİSİ: NEVŞEHİR’DE BULUNAN BANKALAR ÖRNEĞİ
S Çoban, M Nakip
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 (1), 307-320, 2010
382010
Performance comparison of new (dendrimer, nanoproduct) and conventional water, oil and stain repellents
ES Namligoz, MI Bahtiyari, E Hosaf, S Coban
Fibres & Textiles in Eastern Europe 17 (5), 76, 2009
352009
YEŞİL PAZARLAMA KARMASINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE FARKLILAŞMASI: AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
S ÇOBAN, Y SÖNMEZ
Nevşehir Haci Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 …, 2014
342014
Tüketicilerin yeşil pazarlama uygulamalarıyla ilgili tutum ve davranışları: Ahi Evran Üniversitesi örneği
Y Sömez, S Çoban
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2014
272014
Political marketing, word of mouth communication and voter behaviours interaction
R Ozturk, S Coban
Business and Economics Research Journal 10 (1), 245-258, 2019
262019
Kayseri Mobilya Sanayinin Diş Ticaret Yapisi Ve Sorunlarina Yönelik Bir Araştirma
S Çoban
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2005
262005
Medyada Yer Alan Sosyal Pazarlama Kampanyalarina Yönelik Tüketici Değerlendirmeleri: Konya İlinde Bir Uygulama
Ş Akdoğan, S Çoban, R Öztürk
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1-18, 2015
252015
evaluation of stakeholders’ expectations towards congress tourism by kano model: case of Nevşehir
Y Karakuş, S Çoban
Anais Brasileiros de Estudos Turísticos, 8-20, 2018
222018
İç müşterilerin tatmini ve içsel pazarlama faaliyetlerinin değerlendirilmesi: Kayseri süpermarketlerinde bir uygulama
S Çoban
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 7 (14), 206-218, 2007
222007
Ethical perceptions of social marketing campaigns: An empirical study on Turkish consumers
S Çoban, R Öztürk, MŞ Akdoğan
European Scienfic Institute, 2012
172012
The effects of factors of internal marketing on components of organizational commitment in four and five star hotels located in Cappadocia
S Çoban, NŞ PERÇİN
Social Sciences 6 (2), 202-217, 2011
162011
Siyasal pazarlamanın seçmen davranışlarına etkisinde ağızdan ağıza iletişimin aracılık rolü: Konya ili örneği
R Öztürk, S Çoban
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2017
152017
Mobil bankacılıkta algılanan deneyimsel değer ve davranışsal etkileri: Nevşehir ili örneği
S Çoban, M Demirhan
142019
Turistik bölgeler için yeni ürün geliştirme modeli: Nevşehir ili üzerine bir uygulama
Y Karakuş, S ÇOBAN
82017
MOBİL BANKACILIKTA ALGILANAN DENEYİMSEL DEĞERİN TATMİN VE BAĞLILIK ÜZERİNE ETKİSİNDE GÜVENİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
S Çoban, M Demirhan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 9 (1), 135-155, 2019
72019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20