Follow
Funda Aksoy
Title
Cited by
Cited by
Year
Effectiveness of simultaneous prompting in small group: The opportunity of acquiring non-target skills through observational learning and instructive feedback
O Gursel, E Tekin-Iftar, F Bozkurt
Education and Training in Developmental Disabilities, 225-243, 2006
722006
First Step to Success–a school/home intervention program for preventing problem behaviors in young children: examining the effectiveness and social validity in Turkey
IH Diken, A Cavkaytar, ES Batu, F Bozkurt, Y Kurtyilmaz
Emotional and Behavioural Difficulties 15 (3), 207-221, 2010
512010
Effectiveness of the Turkish version of''First Step to Success program''in preventing antisocial behaviors
İH Diken, A Cavkaytar, ES Batu, F Bozkurt, Y Kurtılmaz
442011
Effectiveness of constant time delay on teaching snack and drink preparation skills to children with mental retardation
F Bozkurt, O Gursel
Education and Training in Developmental Disabilities, 390-400, 2005
442005
Zihinsel yetersiz tanısı alan çocukların tanılama süreçlerinin betimlenmesi
F Bozkurt
PQDT-Global, 2009
332009
Effectiveness of Instruction Performed through Computer-Assisted Activity Schedules on On-Schedule and Role-Play Skills of Children with Autism Spectrum Disorder.
B Ulke-Kurkcuoglu, F Bozkurt, S Cuhadar
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 671-689, 2015
242015
Zihin özürlü cocuklara aperatif yiyecek-içecek hazırlama ve servis yapma becerilerinin öğretiminde sabit bekleme süreli öğretimin etkililiği
F Bozkurt
PQDT-Global, 2001
212001
Severity levels of autism, social ınteraction behaviours and school adjustment of pre-school children with autism spectrum disorder.
F Aksoy
International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE) 10 (1 …, 2018
202018
Effectiveness of the preschool version of the First Step to Success early intervention program for preventing antisocial behaviors
S Çelik, I Diken, A Çolak, A Arikan, F Aksoy, G Tomris
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE 16 (2), 2016
202016
Views of teachers, parents, and counselors toward the preschool version of first step to success early intervention program (FSS-PSV) in preventing antisocial behaviors
A Çolak, G Tomris, İH Diken, A Arıkan, F Aksoy, S Çelik
EDAM, 2015
142015
Okul öncesi dönemdeki gelişimsel yetersizliği olan öğrencilerin sosyal beceri düzeyleri okula uyumlarını yordar mı?
F Aksoy
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 91-105, 2018
132018
Görsel destek ile öğretilen eşzamanlı ipucuyla öğretimin annelerin otizmli çocuklarına beceri öğretmelerindeki etkililiği
SE Batu, F Bozkurt, N Öncül
Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014
122014
Effectiveness of mother delivered simultaneous prompting taught by visual support on teaching chained skills to their children with autism
SE Batu, F Bozkurt, N Öncül
Egitim ve Bilim 39 (174), 2014
112014
Antisosyal davranışları önlemeye yönelik “başarıya ilk adım programı” Türkçe versiyonu’nun etkililiği
İH Diken, A Cavkaytar, ES Batu, F Bozkurt, Y Kurtılmaz
Eğitim ve Bilim 36 (161), 2011
102011
Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine ve uygulama okullarına ilişkin beklentilerinin belirlenmesi
Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, A Çimen, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ...
İlköğretim Online, 808-836, 2019
82019
Zihinsel özürlü bireylere yiyecek hazırlama becerilerinin öğretimi ile ilgili alan yazın taraması
F BOZKURT, ET İFTAR
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 1-12, 2003
32003
Determination of preservice special education teachers’ expectations related to teaching practice course and practice schools [Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik …
Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, Ç Acar, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ...
Ankara University, 2019
12019
Division on Autism and Developmental Disabilities
O Gursel, E Tekin-Iftar, F Bozkurt
Education and Training in Developmental Disabilities 41 (3), 225-243, 2006
12006
Erken Çocukluk Döneminde Özel Gereksinime Yönelik Değerlendirme ve Tanılama Sürecine İlişkin Yürütülmüş Araştırmaların İncelenmesi
F Aksoy, Ş Yıldırım Parlak
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (2), 505-562, 2023
2023
Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentilerinin Belirlenmesi
ÖÜN ÖNCÜL, ÖÜÇ ACAR, A Çolak, Ş YÜCESOY-ÖZKAN, F AKSOY, ...
Kalem Vakfı Okulları, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20