Follow
Funda Aksoy
Title
Cited by
Cited by
Year
Effectiveness of simultaneous prompting in small group: The opportunity of acquiring non-target skills through observational learning and instructive feedback
O Gursel, E Tekin-Iftar, F Bozkurt
Education and Training in Developmental Disabilities, 225-243, 2006
722006
First Step to Success–a school/home intervention program for preventing problem behaviors in young children: examining the effectiveness and social validity in Turkey
IH Diken, A Cavkaytar, ES Batu, F Bozkurt, Y Kurtyilmaz
Emotional and Behavioural Difficulties 15 (3), 207-221, 2010
492010
Effectiveness of constant time delay on teaching snack and drink preparation skills to children with mental retardation
F Bozkurt, O Gursel
Education and Training in Developmental Disabilities, 390-400, 2005
432005
Implementation of Turkish version of first step to success program for preventing antisocial behaviors
IH Diken, A Cavkaytar, ES Batu, F Bozkurt, Y Kurtilmaz
Egitim ve Bilim 36 (161), 145, 2011
422011
Zihinsel yetersiz tanısı alan çocukların tanılama süreçlerinin betimlenmesi
F Bozkurt
PQDT-Global, 2009
302009
Effectiveness of Instruction Performed through Computer-Assisted Activity Schedules on On-Schedule and Role-Play Skills of Children with Autism Spectrum Disorder.
B Ulke-Kurkcuoglu, F Bozkurt, S Cuhadar
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 671-689, 2015
282015
Özel eğitim
V Aksoy
Ankara: Pegem Akademi, 2016
252016
Zihin özürlü cocuklara aperatif yiyecek-içecek hazırlama ve servis yapma becerilerinin öğretiminde sabit bekleme süreli öğretimin etkililiği
F Bozkurt
PQDT-Global, 2001
222001
Severity levels of autism, social ınteraction behaviours and school adjustment of pre-school children with autism spectrum disorder.
F Aksoy
International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE) 10 (1 …, 2018
212018
Effectiveness of the preschool version of the First Step to Success early intervention program for preventing antisocial behaviors
S Çelik, I Diken, A Çolak, A Arikan, F Aksoy, G Tomris
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE 16 (2), 2016
202016
Views of Teachers, Parents, and Counselors toward the Preschool Version of First Step to Success Early Intervention Program (FSS-PSV) in Preventing Antisocial Behaviors.
A Colak, G Tomris, IH Diken, A Arikan, F Aksoy, S Çelik
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 691-708, 2015
152015
Okul öncesi dönemdeki gelişimsel yetersizliği olan öğrencilerin sosyal beceri düzeyleri okula uyumlarını yordar mı?
F Aksoy
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 91-105, 2018
142018
Effectiveness of mother delivered simultaneous prompting taught by visual support on teaching chained skills to their children with autism
SE Batu, F Bozkurt, N Öncül
Egitim ve Bilim 39 (174), 2014
132014
Görsel destek ile öğretilen eşzamanlı ipucuyla öğretimin annelerin otizmli çocuklarına beceri öğretmelerindeki etkililiği
SE Batu, F Bozkurt, N Öncül
Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014
112014
Özel gereksinimli bireylere sunulan hizmetler ve yasal haklar
F Aksoy
Pegem Atıf İndeksi, 267-297, 2018
102018
Öğrenme güçlüğü: yeni mezun okulöncesi öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
Y Akdemir
PQDT-Global, 2018
92018
Antisosyal davranışları önlemeye yönelik “başarıya ilk adım programı” Türkçe versiyonu’nun etkililiği
İH Diken, A Cavkaytar, ES Batu, F Bozkurt, Y Kurtılmaz
Eğitim ve Bilim 36 (161), 2011
92011
Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine ve uygulama okullarına ilişkin beklentilerinin belirlenmesi
Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, Ç Acar, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ...
İlköğretim Online, 808-836, 2019
82019
Kaynaştırma uygulanan bir ilkokulda iş birliği süreçlerinin değerlendirilmesi
AS Uçar
PQDT-Global, 2021
42021
Yetersizliği olan öğrencilerin ilkokula başlama sürecinde okula uyumuna yönelik ailelerinin ve öğretmenlerinin görüşleri
S İbileme
Yüksek Lisans Tezi). YÖK Tez Merkezi veri tabanından erişildi (Tez No: 592225), 2019
32019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20