Kadın Rollerinin Televizyon Dizilerinde Yer Alma Biçimlerine İlişkin Bir Karşılaştırma: Paramparça ve Medcezir Örneği E Ağaoğlu, N Çakar Bikiç İnsan ve İnsan Bilim Düşünce Dergisi 6 (20), 165-183, 2019 | 12* | 2019 |
Kültürel ve toplumsal bir pratik olarak sinemaya gitmek: Türkiye’de seyirci deneyimleri üzerine bir sözlü tarih çalışması H Akbulut, N ÇAKAR BİKİÇ, SR ÖZTÜRK, E UÇAR İLBUĞA, M ÖNER, ... | 8 | 2018 |
PANDEMİ ETKİSİ: KISA FİLM FESTİVALLERİ VE YAŞANAN DÖNÜŞÜM ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME NÇ Bikiç Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 8 (2), 1234-1261, 2020 | 7 | 2020 |
Türkiye’de Belgesel Film Festivallerinde Film Seçimlerini Belirleyen Etkenler N Çakar Bikiç Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, 70-93, 2018 | 4 | 2018 |
Bellek Çalışmaları Bağlamında Zaman ve Mekân Kullanımının Türk Korku Sinemasının Anlatısal Yapısı Üzerindeki Etkileri NÇ Bikiç Selçuk İletişim 13 (2), 471-500, 2020 | 2 | 2020 |
Zeki Demirkubuz'un filmlerindeki kadın figürlerinin işlenişi ve bu figürlerin kent olgusu içerisindeki konumları N Çakar İstanbul Kültür Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İletişim Tasarımı …, 2013 | 2 | 2013 |
Toz Bezi’nin Altında Kalanlar: Köyden Kente Göç Ve Türk Sinemasında Kadın Temsili N Çakar Bikiç The Journal of Academic Social Science 112 (112), 140-154, 2021 | | 2021 |
Pandeminin Film Festivallerine Etkisi: Covid-19 Ve Dönüşen Film Festivallerine İlişkin Bir Değerlendirme N Çakar Bikiç Bilim, Teknoloji, Kültür ve Eleştirel Düşünce Dergisi, 17, 2020 | | 2020 |
Türkiye’deki Kısa Film Yönetmenlerinin Yapım Süreçlerine Dair Bir İnceleme: Kriz İletişimi N Çakar Bikiç Farklı Yönleri İle Kriz Ve İletişimi, 191-220, 2020 | | 2020 |
Mockumentary as a popularizing genre: An analysis on the reality perception created by fictional documentary N Çakar Bikiç | | 2020 |
Kısa Film Festivalleri’ne İlişkin Bir Değerlendirme N Çakar Bikiç Bilim, Teknoloji, Kültür ve Eleştirel Düşünce Dergisi, 17, 2020 | | 2020 |
“Demirkubuz Sinemasında Tepkisizlik: “Yazgı” N Çakar Bikiç, Ö Kınay Türk Sinemasına Özgül Bakışlar, 265-283, 2020 | | 2020 |
Film Yapmak: Kurmaca, Deneysel, Belgesel, Animasyon N Çakar Bikiç | | 2020 |
Kaybolan Değerleri Yeniden Anımsamak; Unutulmaya Yüz Tutmuş Değerlerin Belgesel Sinemadaki Yansıması: Büyükaşık’lar N Çakar Bikiç Film Yapmak: Kurmaca, Deneysel, Belgesel, Animasyon, 329-355, 2020 | | 2020 |
Film Mekanlarında Kadın Karakterlerin Temsili Üzerine Bir Araştırma: Karanlık Üstüne Öyküler Üçlemesi N Çakar Bikiç ITICAM International Trends and Issues ın Communıcatıons Medıa Conferance …, 2019 | | 2019 |
Yeni Anlatım Biçimleri: Belgesel Filmde Melez Formlar N Çakar, Bikiç 2. International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences …, 2019 | | 2019 |
Kısa Film Üretiminde Yönetmenin Özerkliği Sorunsalı N Çakar Bikiç 2. International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences …, 2019 | | 2019 |
Zeki Demirkubuz’un Araf’ta Kalan Kahramanları N Çakar Bikiç, Z Akmeşe Araf’ta İmgeler Sinemada Kimlik, Aidiyet ve Ontolojik İkilemler, 275-285, 2019 | | 2019 |
Türkiye’de Belgesel Film Festivalleri Filmler, Seçimler, Etkenler N Çakar Bikiç | | 2019 |
Kadın rollerinin televizyon dizilerinde yer alma biçimlerine ilişkin bir karşılaştırma: Paramparça ve medcezir örneği N Çakar Bikiç, E Ağaoğlu Ercan | | 2019 |