Follow
Nüket Elpeze Ergeç
Nüket Elpeze Ergeç
Other namesN. Elpeze Ergeç, Nüket Ergeç
Verified email at cu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Televizyon reklamlarına yönelik şüphe: İkna bilgi modelinin yorumlanması
NE Ergeç
nuket ergec, 2004
552004
Storytelling in destination brand communication: A qualitative analysis
MC Yavuz, M Sumbul, NE Ergec, CI Derdiyok
Journal of Global Business Insights 1 (2), 63-72, 2016
482016
REKLAMA ŞÜPHECİ YAKLAŞIMIN İNCELENMESİ.
NE Ergeç
Journal of the Cukurova University Institute of Social Sciences 18 (2), 2009
302009
Uluslararası Yükseköğrenim Trendleri Bağlamında Iletişim Eğitimini Yeniden Düşünmek
EN Ergeç
Selçuk İletişim 8, 5-31, 2014
202014
Medya ve Söylem
NE ERGEÇ
Ankara: Pegem Yayınevi, 2010
142010
Amerika’nın Irak’a Müdahalesine İlişkin Televizyon Haberlerinin İçerik Analizi Yöntemi İle İncelenmesi
N Elpeze Ergeç
Anadolu Üniversitesi, 2005
112005
Medyada şiddet; televizyon çizgi diziler üzerine bir inceleme
NE Ergeç, ME Doğan
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 25 (1), 43-58, 2016
92016
Ulusal Televizyonlardaki Dini Sohbet Programlarının Anlam ve Görüntü Açısından İncelen
N ERGEÇ
Selçuk İletişim 4 (2), 186-198, 2006
72006
Feminist anlatı yaklaşımıyla Mustang filmi ve dişil dilin kurulmasında bir yöntem değerlendirilmesi; Dijital Hikaye Anlatım Atölyesi
NE Ergeç
SineFilozofi 4 (7), 10-27, 2019
52019
Kamu spotu örnekleminde medyada kadına şiddetin alımlanması, 1
N Ergeç, İ Zateri
Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Nisan, 381-387, 2015
42015
İkna edici iletişim sürecinde siyasal mesaj tasarımı
KG Yiğitbaşı
PQDT-Global, 2012
42012
Kurtuluş Savaşı Sırasında Yürütülen İletişim Çabalarının Halkla İlişkiler Açısından İncelenmesi
NE Ergeç
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (3), 2006
42006
TOPLUMSAL CİNSİYET VE SOSYAL AĞLARIN ŞİDDETİ ÇOĞALTAN ETKİSİ
NE ERGEÇ, İ ZATERİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 29 (1), 102-117, 0
4
FOTOĞRAFÇILIK UYGULAMALARININ İLETİŞİM EĞİTİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
H ÇUBUKÇU, NE ERGEÇ, F GÜNDÜZ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (1), 327-339, 2017
32017
Usage of press as a hegemonic struggle field
N Ergec
Observatorio 6 (4), 2012
32012
Televizyon reklamlarına karşı olan tüketici tutumlarının satın alma niyeti ile ilişkisi ve telekomünikasyon sektöründe bir pilot araştırma
Z Minnetoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
32009
KÜLTÜREL ÇALIŞMALARA TÜRK BASINININ YAKLAŞIMI: ZEUGMA ANTİK KENTİ ÖRNEĞİ
N ERGEÇ
Selçuk İletişim 3 (3), 48-57, 2004
32004
İletişim aracı olarak fotoğraf
T Arat
Aksaray Üniversitesi, 2020
22020
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM PRATİKLERİ
FP BİLİR, NE ERGEÇ, A YILDIRIM
Sport Sciences 14 (1), 12-21, 2019
22019
Dini radyo yayınlarının alımlanması: Akra FM örneği
BÜ Yetgindağ
İstanbul Arel Üniversitesi, 2015
22015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20