Follow
Metin Argan
Metin Argan
Eskisehir Technical University
Verified email at eskisehir.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Spor pazarlaması
M Argan, H Katırcı
Nobel, 2002
2822002
Eğlence pazarlaması
M Argan
Detay Yayıncılık, 2007
2562007
Viral pazarlama veya internet üzerinde ağızdan ağıza reklam: kuramsal bir çerçeve
M Argan, M Tokay Argan
Anadolu Üniversitesi, 2006
2172006
The effect of mobile service quality dimensions on customer satisfaction
A Özer, MT Argan, M Argan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 428-438, 2013
1742013
Using online social networking: Students' purposes of Facebook usage at the University of Turkey
M Akyildiz, M Argan
Journal of Technology Research 3, 1, 2012
1452012
Spor yönetimi
N Basım, M Argan
Detay Yayıncılık, 2009
1122009
ELEKTRONİK SPOR: TÜRKİYE’DEKİ SİBER SPORCULARIN TUTUM VE DAVRANIŞLARI
M Argan, A Özer, E Akın
Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri 1 (2), 1-11, 2006
1102006
Spor sponsorluğu yönetimi
M Argan
Detay Yayıncılık, 2004
932004
Examining relationships among well-being, leisure satisfaction, life satisfaction, and happiness
M Argan, MT Argan, MT Dursun
International Journal of Medical Research & Health Sciences 7 (4), 49-59, 2018
922018
Audience attitudes towards product placement in movies: A case from Turkey
M Argan, MN Velioglu, MT Argan
Journal of American Academy of Business 11 (1), 161-167, 2007
702007
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN INTERNET ÜZERİNDEN BİLGİ ARAMA DAVRANIŞLARI
M Kurulgan, M Argan
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (1), 291-304, 2007
652007
Aspects of underlying Ramadan consumption patterns in Turkey
Y Odabasi, M Argan
Journal of international consumer marketing 21 (3), 203-218, 2009
592009
Spor ve turizm pazarlamasının kesişim noktası olarak spor turizmine kuramsal bir bakış
M Argan
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 15 (2), 158-168, 2004
572004
Marka yerleştirme stratejilerinin hatırlama üzerine etkisi:‘GORA’filmi üzerine araştırma
M Argan
Elektronik sosyal bilimler dergisi 6 (19), 159-178, 2007
562007
Spor pazarlamasında sponsorluk ve futbol branşlarında sponsorluk yapan kuruluşlara ilişkin bir araştırma
M Argan
PQDT-Global, 2001
512001
BÜYÜK VERİ VE PAZARLAMADAKİ DÖNÜŞÜM: KURAMSAL BİR YAKLAŞIM
B Demirtaş, M Argan
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 8 (15), 1-22, 2015
502015
Kitaplara ilişkin biçimsel özelliklerin okuyucu tutumları üzerine etkisi
MT Argan, M Argan, M Kurulgan
Bilgi Dünyası 9 (1), 179-206, 2008
502008
Fomsumerism: A theoretical framework
M Argan, M Tokay-Argan
International Journal of Marketing Studies 10 (2), 109-117, 2018
492018
Using Facebook as a sport marketing tool: A content analysis on Turkish soccer clubs
M Argan, MT Argan, H Köse, B Gökalp
Journal of internet applications and Management 4 (1), 25-35, 2013
432013
Rekreasyon yönetimi
M Argan, D Yüncü, İO Coşkun, T Sevil, ÇH Özel, HR Yüncü, KY Şimşek
Anadolu Üniversitesi Web-ofset Tesisleri, Eskişehir, 2013
412013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20