Takip et
Canan  Nakiboğlu
Canan Nakiboğlu
balikesir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Using word associations for assessing non major science students’ knowledge structure before and after general chemistry instruction: the case of atomic structure
C Nakiboglu
Chemistry Education Research and Practice 9 (4), 309-322, 2008
2212008
Instructional misconceptions of Turkish prospective chemistry teachers about atomic orbitals and hybridization
C Nakiboglu
Chemistry Education Research and Practice 4 (2), 171-188, 2003
2052003
Fen ve teknoloji öğretimi
C Nakipoğlu
Pegem-A Yayıncılık, 2006
1842006
Maddenin yapısı ünitesinin işbirlikli öğrenme yöntemi kullanılarak kimya öğretmen adaylarına öğretilmesinin öğrenci başarısına etkisi
C Nakiboğlu
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 2001
1332001
Identifying students' misconceptions about nuclear chemistry. A study of Turkish high school students
BB Tekin, C Nakiboglu
Journal of chemical Education 83 (11), 1712, 2006
1082006
Student conceptions of ionic bonding: Patterns of thinking across three European contexts
KS Taber, G Tsaparlis, C Nakiboğlu
International Journal of Science Education 34 (18), 2843-2873, 2012
1042012
Deneyimli kimya öğretmenlerinin ortaöğretim kimya ders kitaplarini kullanimlarinin incelenmesi
C Nakiboğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 91-101, 2009
1022009
Genel kimya laboratuvarlarında V-diyagramı kullanımı ve uygulamaları
C Nakiboğlu, G Meriç
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 2 (1), 58-75, 2000
1012000
Ortaöğretim kimya derslerinde V-diyagramı uygulamaları
C Nakiboğlu, R Benlikaya, Ö Karakoç
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (21), 2001
682001
Ortaöğretim kurumlarında kimya derslerinde görevli öğretmenlerin laboratuvardan yararlanma durumunun değerlendirilmesi
C Nakiboğlu, Ş Sarıkaya
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 1999
681999
Kimya öğretmeni eğitiminde bütünleştirici (constructivist) öğrenme modelinin öğrenci başarısına etkisi
C Nakiboğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 1999
591999
Fen bilgisi öğretmen adaylarının difüzyon ile ilgili kavram yanılgıları
O Yıldırım, C Nakiboğlu, O Sinan
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 6 (1), 79-99, 2004
562004
Fen ve teknoloji öğretiminde yanlış kavramalar
C Nakiboğlu
Fen ve teknoloji öğretimi, 191-217, 2006
522006
Kimya öğretmen ve öğretmen adaylarının derslerinde kullandıkları argümantasyon süreçlerinin incelenmesi
HE Yıldırır, C Nakiboğlu
512014
Analysis of Turkish high school chemistry textbooks and teacher-generated questions about gas laws
C Nakiboğlu, HE Yildirir
International Journal of Science and Mathematics Education 9, 1047-1071, 2011
482011
4. sınıf öğrencilerinin “Gazlar” ile ilgili kavram yanılgılarının V-diyagramı kullanılarak belirlenmesi
C Nakiboğlu, R Özkılıç Arık
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 31-46, 2006
462006
Öğretmenin sahip olması gereken dördüncü bilgi: Alan öğretimi
C Nakiboğlu, Ö Karakoç
462005
ORTAÖĞRETİM KİMYA DERS KİTAPLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
AZ Şen, C Nakiboğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 47-65, 2012
422012
Kimya öğretmenlerinin derslerinde laboratuvar kullanımına mezun oldukları programın etkisi
C Nakiboğlu, Ş Sarıkaya
Kastamonu Eğitim Dergisi 8 (1), 95-106, 2000
402000
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Balıkesir örneği
H Şerefhanoğlu, C NAKİBOĞLU, GÜR Hülya
İlköğretim Online 7 (3), 785-799, 2008
392008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20