Okul öncesi dönemdeki çocukların bağlanma biçimleri ile sosyal yetkinlik ve duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi O Ural, G Güven, T Sezer, KE Azkeskin, E Yılmaz Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal 2, 2015 | 48 | 2015 |
60-72 aylık çocukların duyguları anlama becerilerinin sosyal problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi E Yılmaz Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 40 | 2012 |
60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN SOSYAL YETKINLIK VE DUYGU DÜZENLEME BECERILERI ILE OYUN BECERILERI ARASINDAKI ILISKININ INCELENMESI/THE INVESTIGATING OF THE RELATIONSHIP AMONG SOCIAL … S Koçyigit, T Sezer, E Yilmaz Hasan Ali Yücel Egitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 287, 2015 | 38 | 2015 |
60-72 Aylık çocukların sosyal problem çözme becerilerinin duyguları anlama becerileri açısından incelenmesi E Yılmaz, K Tepeli Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 17 (2), 117-130, 2013 | 30* | 2013 |
Üç farklı programa göre eğitim alan okul öncesi çocukların sosyal kural algılarının incelenmesi K Tepeli, E Yilmaz Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 197-207, 2012 | 15 | 2012 |
Social Problem-Solving Skills of Children in Terms of Maternal Acceptance-Rejection Levels. K Tepeli, E Yilmaz Online Submission 3 (8), 581-592, 2013 | 13 | 2013 |
Annelerin çocuğunu kabul düzeyi ile çocukların benlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi EA Yavuz, G Güven, D Bayındır, T Sezer, E Yılmaz Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 | 11 | 2016 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulamalarına yönelik görüşlerinin incelenmesi O Ramazan, E Yılmaz Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 2017 | 10 | 2017 |
5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN OYUN BECERİLERİ İLE AİLE-ÇOCUK İLETİŞİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ T Sezer, E YILMAZ, S Koçyiğit Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (2 …, 2016 | 9 | 2016 |
Okul öncesi dönemde çocuğu olan annelerin kabul red düzeyleri ile sosyal davranış denetimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi O Ural, G Güven, K Azkeskin, T Sezer, E Yılmaz, E Akşin, D Bayındır | 9 | 2015 |
The Relationship between Maternal Acceptance-Rejection Levels and Preschoolers' Social Competence and Emotion Regulation Skills. D Bayindir, G Güven, T Sezer, E Aksin-Yavuz, E Yilmaz Journal of Education and Learning 6 (2), 305-316, 2017 | 7 | 2017 |
48-72 aylık çocuklara yönelik sosyal problem çözme becerileri ölçeği’nin geliştirilmesi E Yılmaz Marmara Üniversitesi, 2016 | 6 | 2016 |
Validity and reliability of the DeMoulin self-concept developmental scale for the 36-72 month old children R Zembat, N Kuru Turaşlı, G Güven, T Sezer, E Akşin, E Yılmaz, ... Redfame Publishing, 2016 | 4 | 2016 |
48-72 aylık çocuklara yönelik Sosyal Problem Çözme BecerileriÖlçeği’nin geliştirilmesi ve geçerlik-güvenirlik analizi E Yılmaz, O Ural, G Güven | 3* | 2018 |
Okul öncesi dönemdeki ikiz çocukların alıcı dil gelişimlerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi E Yılmaz, K Tepeli, N Koçak Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 161-173, 2013 | 2 | 2013 |
Self-Esteem, Hopelessness and Communication Skills in Preschool Teacher Candidates: A Mediation Analysis. G Uyanik Balat, T Sezer, D Bayindir, E Yilmaz Cypriot Journal of Educational Sciences 14 (2), 278-293, 2019 | 1 | 2019 |
Investigation of the relationship between attention skills and science process skills in children regarding external elements G Güven, E Yılmaz Elementary Education Online 19 (4), 2227-2236, 2020 | | 2020 |
48-72 aylık çocuklara yönelik Denham Duygu AnlamaTestinin geçerlik güvenirlik çalışması E Yılmaz, K Tepeli, G Güven | | 2019 |
Investigation of teachers and teacher candidates' opinions about assessment of preschool children O Ural, G Güven, T Sezer, E Yılmaz, K Efe-Azkeskin Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (2), 139-155, 2017 | | 2017 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların karşılaştıkları sosyal problem durumlarının ve ailelerin ürettiği çözüm yollarının incelenmesi E Yılmaz, O Ural, G Güven | | 2016 |