Elif Yılmaz
BaşlıkAlıntı yapanlarYıl
Okul öncesi dönemdeki çocukların bağlanma biçimleri ile sosyal yetkinlik ve duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
O Ural, G Güven, T Sezer, K Azkeskin, E Yılmaz
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2015
362015
60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN SOSYAL YETKİNLİK VE DUYGU DÜZENLEME BECERİLERİ İLE OYUN BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
S KOÇYİĞİT, E YILMAZ, T SEZER
HAYEF Journal of Education 12 (1), 209-218, 2015
292015
60-72 aylık çocukların duyguları anlama becerilerinin sosyal problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi
E Yılmaz
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
282012
Üç farklı programa göre eğitim alan okul öncesi çocukların sosyal kural algılarının incelenmesi
K Tepeli, E Yilmaz
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 197-207, 2012
122012
Social Problem-Solving Skills of Children in Terms of Maternal Acceptance-Rejection Levels.
K Tepeli, E Yilmaz
Online Submission 3 (8), 581-592, 2013
92013
Annelerin çocuğunu kabul düzeyi ile çocukların benlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
EA Yavuz, G Güven, D Bayındır, T Sezer, E Yılmaz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (3), 2016
72016
5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN OYUN BECERİLERİ İLE AİLE-ÇOCUK İLETİŞİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
T Sezer, E YILMAZ, S Koçyiğit
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (2 …, 2016
62016
Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulamalarına yönelik görüşlerinin incelenmesi
O Ramazan, E Yılmaz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 2017
52017
The Relationship between Maternal Acceptance-Rejection Levels and Preschoolers' Social Competence and Emotion Regulation Skills.
D Bayindir, G Güven, T Sezer, E Aksin-Yavuz, E Yilmaz
Journal of Education and Learning 6 (2), 305-316, 2017
52017
Okul öncesi dönemde çocuğu olan annelerin kabul red düzeyleri ile sosyal davranış denetimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
O Ural, G Güven, K Azkeskin, T Sezer, E Yılmaz, E Akşin, D Bayındır
52015
60-72 Aylik Çocuklarin Sosyal Problem Çözme Becerilerinin Duygulari Anlama Becerileri Açisindan Incelenmesi
E YILMAZ, K TEPELİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 172 (172), 117-130, 2013
42013
Validity and Reliability of the DeMoulin Self-Concept Developmental Scale for the 36-72 Month Old Children
R Zembat, NK Turaşlı, G Güven, T Sezer, E Akşin, E Yılmaz, D Bayındır
Journal of Education and Training Studies 4 (2), 143-158, 2015
32015
Self-Esteem, Hopelessness and Communication Skills in Preschool Teacher Candidates: A Mediation Analysis.
G Uyanik Balat, T Sezer, D Bayindir, E Yilmaz
Cypriot Journal of Educational Sciences 14 (2), 278-293, 2019
12019
48-72 aylık çocuklara yönelik sosyal problem çözme becerileri ölçeği’nin geliştirilmesi
E Yılmaz
Marmara Üniversitesi, 2016
12016
Okul öncesi dönemdeki ikiz çocukların alıcı dil gelişimlerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi
E Yılmaz, K Tepeli, N Koçak
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 161-173, 2013
12013
48-72 aylık çocuklara yönelik Denham Duygu AnlamaTestinin geçerlik güvenirlik çalışması
E Yılmaz, K Tepeli, G Güven
2019
The Development And Analysis Of Reliability-Validity Of Social Problem Solving Skills Scale For 48-72 Month Old Children
E YILMAZ, U Ozana, G GÜVEN
Kastamonu Education Journal 26 (3), 641-652, 2018
2018
Investigation of teachers and teacher candidates' opinions about assessment of preschool children
O Ural, G Güven, T Sezer, E Yılmaz, K Efe-Azkeskin
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (2), 139-155, 2017
2017
Okul öncesi dönemdeki çocukların karşılaştıkları sosyal problem durumlarının ve ailelerin ürettiği çözüm yollarının incelenmesi
E Yılmaz, O Ural, G Güven
2016
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN ANNELERİNİN ÇOCUK YETİŞTİRME TUTUMLARI İLE EBEVEYN ÖZ YETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
E YILMAZ, GU BALAT
Education Sciences 9 (4), 394-402, 2014
2014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20