Okul öncesi eğitimin tanımı, kapsamı ve önemi N Kuru Turaşlı Okul öncesi eğitime giriş, 1-23, 2012 | 96 | 2012 |
6 Yaş Grubu Çocuklarda “Benlik Algısını Desteklemeye Yönelik Sosyal-Duygusal Hazırlık Programı” Nın Etkililiğinin İncelenmesi NK Turaşlı, R Zembat Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 2 (2), 6 | 92 | 6 |
6 Yaş Grubu Çocuklarda “Benlik Algısını Desteklemeye Yönelik Sosyal-Duygusal Hazırlık Programı” Nın Etkililiğinin İncelenmesi NK Turaşlı, R Zembat Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 2 (2), 6 | 92 | 6 |
Validity and reliability of the demoulin self-concept developmental scale for Turkish preschoolers NK Turaşlı Eurasian Journal of Education Research 55, 55-72, 2014 | 22 | 2014 |
Validity and Reliability of the DeMoulin Self Concept Developmental Scale for the 36 72 Month Old Children R Zembat, N Kuru Turaşlı, G Güven, T Sezer, E Akşin, E Yılmaz, ... Journal of Education and Training Studies 4, 2016 | 11 | 2016 |
Okul öncesi dönem çocuklarının bazı oyun ve oyuncaklarının evrenselliği ve güncelliğinin incelenmesi NK Turaşlı Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 2016 | 5 | 2016 |
Intercultural approach in early childhood education NK Turasli Journal of Education and Future, 37, 2012 | 5 | 2012 |
Analysis of the Relationship Between the Social-emotional Adaptation and Self Perception of 5-6Year Old Children and the Problem Solving Abilities of Their Mothers and Teachers NK Turasli The Anthropologist 20 (1-2), 101-110, 2015 | 4 | 2015 |
Erken çocukluk eğitiminde kültürlerarası yaklaşım NK Turaşlı Eğitim ve Gelecek Dergisi, 2012 | 3 | 2012 |
OKUL ÖNCESI EĞITIMINDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERIN EN SIK KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN ÇEŞITLI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESI EŞ ZETEROĞLU, NK TURAŞLI The Journal of Academic Social Science 7 (7), 60-71, 2019 | | 2019 |
EXAMINATION OF PROBLEMS THAT PRESCHOOL TEACHERS FACE MOST FREQUENTLY ACCORDING TO VARIOUS VARIABLES EŞ ZETEROĞLU, NK TURAŞLI | | |