Bullying and victimization: Predictive role of individual, parental, and academic factors G Atik, OY Güneri School Psychology International 34 (6), 658-673, 2013 | 188 | 2013 |
Çocuklarda Umut Ölçeği'nin psikometrik özellikleri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması G Atik, G Kemer İlköğretim Online 8 (2), 2009 | 172* | 2009 |
The role of locus of control, self-esteem, parenting style, loneliness, and academic achievement in predicting bullying among middle school students G Atik Unpublished Master's Thesis. Middle East Technical University, Ankara, 2006 | 163* | 2006 |
The development and validation of the Teacher Violence Scale M Pişkin, G Atik, Ş Çınkır, S Öğülmüş, C Babadoğan, Ö Çokluk Eurasian Journal of Educational Research 56 (56), 2014 | 146 | 2014 |
Help-seeking attitudes of university students: The role of personality traits and demographic factors G Atik, Y Yalçin South African Journal of Psychology 41 (3), 328-338, 2011 | 102 | 2011 |
Counseling needs of educational sciences students at the Ankara University G Atik, İ Yalçın Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 1520-1526, 2010 | 97 | 2010 |
KIRSAL VE İL MERKEZİNDE YAŞAYAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UMUT DÜZEYLERİNİN AİLEDEN ALGILANAN SOSYAL DESTEK DÜZEYİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI G Kemer, G Atik Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 21 …, 2005 | 83 | 2005 |
Attachment styles and marital adjustment of Turkish married individuals O Özmen, G Atik Procedia-social and behavioral sciences 5, 367-371, 2010 | 78 | 2010 |
Hope and social support in high school students from urban and rural areas of Ankara, Turkey G Kemer, G Atik Journal of Happiness Studies 13, 901-911, 2012 | 66 | 2012 |
Assessment of school bullying in Turkey: A critical review of self-report instruments G Atik Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3232-3238, 2011 | 65 | 2011 |
Predicting hope levels of high school students: The role of academic self-efficacy and problem solving G Atik, Z Erkan Atik Education and Science 42 (190), 157-169, 2017 | 63* | 2017 |
Individual correlates of bullying behaviour in Turkish middle schools. A Özer, T Totan, G Atik Australian Journal of Guidance and Counselling 21 (02), 186-202, 2011 | 60 | 2011 |
Bullying and submissive behavior G Atik, O Özmen, G Kemer Ankara University, Journal of Faculty of Educational Sciences 45 (1), 191-208, 2012 | 50 | 2012 |
Undergraduate counseling trainees’ perceptions and experiences related to structured peer group supervision: A mixed method study G Atik, Z Erkan Atik Eurasian Journal of Educational Research 82, 101-120, 2019 | 46 | 2019 |
Hope as a predictor of bullying G Atik Ankara University, Journal of Faculty of Educational Sciences 42 (1), 53-68, 2009 | 46* | 2009 |
İlköğretim ikinci kademe öğrencileri arasındaki zorbalığı yordamada problem çözme becerisi, sürekli öfke-öfke ifade tarzları ve fiziksel öz-yeterliğin rolü G Atik, G Kemer Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 23, 198-206, 2008 | 43 | 2008 |
Tek başına olma ve tek başına olmayı tercih etmenin yalnızlık, yaşamda anlam ve utangaçlıkla ilişkisi T Erpay, G Atik V. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2018 | 37 | 2018 |
California Bullying Victimization Scale: Validity and reliability evidence for the Turkish middle school children G Atik, OY Guneri Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1237-1241, 2012 | 33 | 2012 |
Psikolojik danışman adaylarının yapılandırılmış akran grup süpervizyonu sürecindeki metafor kullanımına ilişkin görüşleri G Atik, E Gülçin Çelik, E Güç, N Tutal Ege Eğitim Dergisi 17 (2), 597-619, 2016 | 32* | 2016 |
Ortaokul öğrencileri için Okul İklimi Ölçeği: Türkçe Formu’nun geçerlik ve güvenirlik çalışması G Atik, O Yerin Güneri İlköğretim Online 15 (1), 91-103, 2016 | 28* | 2016 |