Takip et
Gökhan Atik
Gökhan Atik
PhD, Associate Professor, Ankara University
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bullying and victimization: Predictive role of individual, parental, and academic factors
G Atik, OY Güneri
School Psychology International 34 (6), 658-673, 2013
1812013
The role of locus of control, self-esteem, parenting style, loneliness, and academic achievement in predicting bullying among middle school students
G Atik
Unpublished Doctoral Thesis. Middle East Technical University, Ankara, 2006
155*2006
Çocuklarda Umut Ölçeği'nin psikometrik özellikleri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
G Atik, G Kemer
İlköğretim Online 8 (2), 2009
150*2009
The development and validation of the Teacher Violence Scale
M Pişkin, G Atik, Ş Çınkır, S Öğülmüş, C Babadoğan, Ö Çokluk
Eurasian Journal of Educational Research 56 (56), 2014
1462014
Counseling needs of educational sciences students at the Ankara University
G Atik, İ Yalçın
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 1520-1526, 2010
942010
Help-seeking attitudes of university students: The role of personality traits and demographic factors
G Atik, Y Yalçin
South African Journal of Psychology 41 (3), 328-338, 2011
902011
KIRSAL VE İL MERKEZİNDE YAŞAYAN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN UMUT DÜZEYLERİNİN AİLEDEN ALGILANAN SOSYAL DESTEK DÜZEYİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
G Kemer, A Gökhan
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 21 …, 2013
802013
Attachment styles and marital adjustment of Turkish married individuals
O Özmen, G Atik
Procedia-social and behavioral sciences 5, 367-371, 2010
722010
Hope and social support in high school students from urban and rural areas of Ankara, Turkey
G Kemer, G Atik
Journal of Happiness Studies 13, 901-911, 2012
642012
Assessment of school bullying in Turkey: A critical review of self-report instruments
G Atik
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3232-3238, 2011
642011
Predicting hope levels of high school students: The role of academic self-efficacy and problem solving
G Atik, Z Erkan Atik
Education and Science 42 (190), 157-169, 2017
57*2017
Individual correlates of bullying behaviour in Turkish middle schools.
A Özer, T Totan, G Atik
Australian Journal of Guidance and Counselling 21 (02), 186-202, 2011
562011
Bullying and submissive behavior
G Atik, O Özmen, G Kemer
Ankara University, Journal of Faculty of Educational Sciences 45 (1), 191-208, 2012
482012
Hope as a predictor of bullying
G Atik
Ankara University, Journal of Faculty of Educational Sciences 42 (1), 53-68, 2009
45*2009
Undergraduate counseling trainees’ perceptions and experiences related to structured peer group supervision: A mixed method study
G Atik, Z Erkan Atik
Eurasian Journal of Educational Research 82, 101-120, 2019
41*2019
İlköğretim ikinci kademe öğrencileri arasındaki zorbalığı yordamada problem çözme becerisi, sürekli öfke-öfke ifade tarzları ve fiziksel öz-yeterliğin rolü
G Atik, G Kemer
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 23, 198-206, 2008
412008
Tek başına olma ve tek başına olmayı tercih etmenin yalnızlık, yaşamda anlam ve utangaçlıkla ilişkisi
T Erpay, G Atik
V. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2018
372018
Psikolojik danışman adaylarının yapılandırılmış akran grup süpervizyonu sürecindeki metafor kullanımına ilişkin görüşleri
G Atik, E Gülçin Çelik, E Güç, N Tutal
Ege Eğitim Dergisi 17 (2), 597-619, 2016
35*2016
California Bullying Victimization Scale: Validity and reliability evidence for the Turkish middle school children
G Atik, OY Guneri
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1237-1241, 2012
292012
Ortaokul öğrencileri için Okul İklimi Ölçeği: Türkçe Formu’nun geçerlik ve güvenirlik çalışması
G Atik, O Yerin Güneri
İlköğretim Online 15 (1), 91-103, 2016
24*2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20