Takip et
Doç. Dr. Fatma Costu
Doç. Dr. Fatma Costu
yildiz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Web 2.0 Applications in the Teaching Process: A SWOT Analysis.
K Arslan, F Costu
Shanlax International Journal of Education 9 (4), 460-479, 2021
142021
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GRAFİK OKUMA VE YORUMLAMA DÜZEYLERİ
F COŞTU, O ERCAN, B COŞTU
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 194-213, 2017
102017
Öğretmen adaylarının grafik çiziminde karşılaştıkları güçlüklerin belirlenmesi
O ERCAN, F Coştu, B COŞTU
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (6), 1929-1938, 2018
92018
Bireyselleştirilmiş öğretim planı hazırlama becerisine sahip farklı branşlardaki öğretmen adaylarının kaynaştırma uygulamaları hakkındaki görüşleri
MD BALÇIN, F COŞTU, H MERTOĞLU
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1194-1217, 2019
62019
Eğitimde yapay zekânın kullanılması: betimsel içerik analizi çalışması
G Meço, F Coştu
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi, 2022
52022
Tahmin Et-Açıkla-Gözle-Tartış-Açıkla destekli laboratuvar etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının başarılarına, kavramsal anlamalarına ve bilimsel süreç becerilerine …
F Coştu
PQDT-Global, 2021
52021
Identifying pre-service science teachers’ difficulties about graph drawings
O Ercan, F Coştu, B Coştu
Kastamonu Education Journal 26 (6), 1929, 2018
52018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının grafik çizme ve yorumlama düzeylerinin belirlenmesi
F Coştu
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Fen …, 2017
52017
Eğitimin vazgeçilmez parçası dijital oyunlar: Lisansüstü tezlere ait bir sentez çalışması
K ARSLAN, F COŞTU
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1329-1359, 2022
42022
Gifted pupils’ learning experience in virtual laboratories
HÖ Kapıcı, F Coştu
Journal of Turkish Science Education 20 (1), 2023
22023
“FİZİK DERSİ” VE “FİZİK ÖĞRETMENİ” NASIL ALGILANIYOR? BİR METAFORİK ALGI ARAŞTIRMASI
F Coştu
Scientific Educational Studies 6 (1), 146-166, 2022
22022
Fotosentez konusunda öğrencilerin grafiksel becerileri ve karşılaştıkları güçlükler
F COŞTU, Ş BELER, B COŞTU
Scientific Educational Studies 1 (1), 41-63, 2017
22017
Investigating the effects of different laboratory environments on gifted students’ conceptual knowledge and science process skills
HO Kapici, F Coştu
Turkish Journal of Education 12 (2), 109-120, 2023
12023
Tartışmalarla Zenginleştirilmiş Tahmin Et-Gözle-Açıkla (TGA) Destekli Fen Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
F COŞTU, H BAYRAM
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 1161-1190, 2021
12021
ENERJİ EĞİTİMİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
BOZ Vildan, F COŞTU
Scientific Educational Studies 5 (1), 1-26, 2021
12021
The Effectiveness of Predict-Explain-Observe-Discuss-Explain (PEODE) Based Laboratory Work Activities on Pre-Service Science Teachers' Science Process Skills.
F Costu, H Bayram
Elementary School Forum (Mimbar Sekolah Dasar) 8 (1), 21-40, 2021
12021
From cookbook lab to PEODE-based lab: redesigning lab activities to foster conceptual understanding
F Coştu, H Bayram
Research in Science & Technological Education, 1-22, 2024
2024
Prospective science teachers are good at which of? Algorithmic, conceptual and graphical questions
F Coştu
Research in Science & Technological Education, 1-18, 2023
2023
The Effects of Positive/Negative Teachers’ Behaviors Related to Classroom Management on Pre-Service Science Teachers
F COŞTU
International e-Journal of Educational Studies 7 (13), 122-133, 2023
2023
Fen Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeli: Bir Meta Sentez Çalışması
B SOLAK, F COŞTU
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi 4 (1), 107-135, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20