Farklılaştırılmış öğretim tasarımının öğrencilerin bilişüstü becerilerine ve matematik akademik başarılarına etkisi TAŞ Fatih, N SIRMACI Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 336-351, 2018 | 48 | 2018 |
Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri N Usta, AD Işık, G Şahan, S Genç, F Taş, G Gülay, F Diril, Ö Demir, ... International Journal of Social Sciences and Education Research, 2017 | 40* | 2017 |
Oyunlarla matematik öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına etkisi N Usta, AD Işık, F Taş, G Gülay, G Şahan, S Genç, F Diril, Ö Demir, ... İlköğretim Online, 2018 | 19 | 2018 |
Teacher self-efficacy perceptions and metacognitive learning strategies of pre-Service Mathematics teachers N Sırmacı, F Taş Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (HU Journal of Education) 31 …, 2016 | 10 | 2016 |
The effect of teaching mathematics with games on the mathematics achievement of secondary school 7th grade students Oyunlarla matematik öğretiminin ortaokul 7. Sınıf … N Usta, A Işık, F Taş, G Gülay, G Şahan, S Genç, F Diril, Ö Demir, K Küçük Elementary Education Online 17 (4), 2018 | 5 | 2018 |
Matematik öğretmeni adaylarının özyeterlik algıları ve üstbiliş öğrenme stratejileri N Sırmacı, F Taş Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (3), 551-563, 2016 | 5 | 2016 |
Farklılaştırılmış öğretim tasarımının öğrencilerin üstbiliş becerilerine ve matematik akademik başarılarına etkisi [The effects of differentiated instructional design on … F Taş Unpublished master’s thesis). Atatürk University, Erzurum, 2013 | 5 | 2013 |
Oyunlarla matematik: ders notu N Usta, G Şahan, F Taş, Ö Demir, K Küçük, AD Işık, S Genç, G Gülay, ... Bartın Üniversitesi, 2016 | 2 | 2016 |
Knowledge levels of pre-service mathematics teachers on the concept of set N Sırmacı, F Taş Academic Journals 8 (17), 1519-1524, 2013 | 2 | 2013 |
An Evaluation of Mathematical Tasks Designed by Pre-Service Teachers Within the Framework of Task Design Principles Ö Gün, F Taş International Journal for Mathematics Teaching and Learning 22 (2), 17-32, 2021 | 1 | 2021 |
The effect of differentiated instructional design on students’ metacognitive skills, and mathematics academic achievements F Taş, N Sırmacı Master Thesis, 2013 | 1 | 2013 |
Mathematics education philosophies of mathematics teacher educators F Taş, Y Dede Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2023 | | 2023 |
Historical-philosophical Development and Teaching of Mathematical Objects F Taş International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied …, 2022 | | 2022 |
Exploration of Preservice Mathematics Teachers' Disagreements in Mathematics F Taş 32nd Novembertagung on the History and Philosophy of Mathematics 1 (1), 35, 2021 | | 2021 |
İlkögretim 6-7-8. Sınıf Ögrencilerinin Bilişüstü Yetilerinin Matematik Akademik Başarılarına Cinsiyete ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi N SIRMACI, TAŞ Fatih Sakarya University Journal of Education 7 (1), 49-58, 2017 | | 2017 |
İlköğretim Öğrencilerinin Bilişüstü Yetilerinin Matematik Akademik Başarılarına Cinsiyete ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi. N SIRMACI, F TAŞ Sakarya University Journal of Education 7 (1), 2017 | | 2017 |
Mathematics education philosophies of mathematics teacher educators (the Best Poster Award) F TAŞ, Y DEDE | | |
Preservice Mathematics Teachers’ Views on Infinity With Regard to Philosophies of Education F TAŞ, Y DEDE | | |
How Can We Use Philosophy of Mathematics in Mathematics Education: Preservice Mathematics Teachers’ Perspectives F TAŞ, Y DEDE | | |