Takip et
Fatih Taş
Fatih Taş
bartin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Farklılaştırılmış öğretim tasarımının öğrencilerin bilişüstü becerilerine ve matematik akademik başarılarına etkisi
TAŞ Fatih, N SIRMACI
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 336-351, 2018
482018
Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri
N Usta, AD Işık, G Şahan, S Genç, F Taş, G Gülay, F Diril, Ö Demir, ...
International Journal of Social Sciences and Education Research, 2017
40*2017
Oyunlarla matematik öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına etkisi
N Usta, AD Işık, F Taş, G Gülay, G Şahan, S Genç, F Diril, Ö Demir, ...
İlköğretim Online, 2018
192018
Teacher self-efficacy perceptions and metacognitive learning strategies of pre-Service Mathematics teachers
N Sırmacı, F Taş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (HU Journal of Education) 31 …, 2016
102016
The effect of teaching mathematics with games on the mathematics achievement of secondary school 7th grade students Oyunlarla matematik öğretiminin ortaokul 7. Sınıf …
N Usta, A Işık, F Taş, G Gülay, G Şahan, S Genç, F Diril, Ö Demir, K Küçük
Elementary Education Online 17 (4), 2018
52018
Matematik öğretmeni adaylarının özyeterlik algıları ve üstbiliş öğrenme stratejileri
N Sırmacı, F Taş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (3), 551-563, 2016
52016
Farklılaştırılmış öğretim tasarımının öğrencilerin üstbiliş becerilerine ve matematik akademik başarılarına etkisi [The effects of differentiated instructional design on …
F Taş
Unpublished master’s thesis). Atatürk University, Erzurum, 2013
52013
Oyunlarla matematik: ders notu
N Usta, G Şahan, F Taş, Ö Demir, K Küçük, AD Işık, S Genç, G Gülay, ...
Bartın Üniversitesi, 2016
22016
Knowledge levels of pre-service mathematics teachers on the concept of set
N Sırmacı, F Taş
Academic Journals 8 (17), 1519-1524, 2013
22013
An Evaluation of Mathematical Tasks Designed by Pre-Service Teachers Within the Framework of Task Design Principles
Ö Gün, F Taş
International Journal for Mathematics Teaching and Learning 22 (2), 17-32, 2021
12021
The effect of differentiated instructional design on students’ metacognitive skills, and mathematics academic achievements
F Taş, N Sırmacı
Master Thesis, 2013
12013
Mathematics education philosophies of mathematics teacher educators
F Taş, Y Dede
Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2023
2023
Historical-philosophical Development and Teaching of Mathematical Objects
F Taş
International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied …, 2022
2022
Exploration of Preservice Mathematics Teachers' Disagreements in Mathematics
F Taş
32nd Novembertagung on the History and Philosophy of Mathematics 1 (1), 35, 2021
2021
İlkögretim 6-7-8. Sınıf Ögrencilerinin Bilişüstü Yetilerinin Matematik Akademik Başarılarına Cinsiyete ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
N SIRMACI, TAŞ Fatih
Sakarya University Journal of Education 7 (1), 49-58, 2017
2017
İlköğretim Öğrencilerinin Bilişüstü Yetilerinin Matematik Akademik Başarılarına Cinsiyete ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi.
N SIRMACI, F TAŞ
Sakarya University Journal of Education 7 (1), 2017
2017
Mathematics education philosophies of mathematics teacher educators (the Best Poster Award)
F TAŞ, Y DEDE
Preservice Mathematics Teachers’ Views on Infinity With Regard to Philosophies of Education
F TAŞ, Y DEDE
How Can We Use Philosophy of Mathematics in Mathematics Education: Preservice Mathematics Teachers’ Perspectives
F TAŞ, Y DEDE
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19