Takip et
Didem GUVEN
Didem GUVEN
medipol.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretimde kaynaştırma uygulamalarına katılan zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin başarılarının değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
D Güven
Anadolu Üniversitesi, 2009
422009
Otizm spektrum bozukluğu olan okul öncesi çocuklara yönelik sosyal beceri öğretim müdahaleleri
D Güven, IH Diken
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 15 (01 …, 2014
342014
Zihin yetersizliği olan öğrencilerin devam ettiği destek eğitim odası hizmetine yönelik bir durum çalışması
D Güven
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 22 (4 …, 2021
292021
Class-wide positive behavior support plan on adhering to the classroom rules
E Ünlü, S Vuran, FA Erten, D Güven, S Yönter, ES Çaltık
192013
Özel Eğitim Okullarının Yönetimsel Sorunları/Administrative Problems of Special Education Schools
H Demirtaş, M Arslan, D Güven
e-International Journal of Educational Research 7 (1), 2016
162016
İlköğretimde kaynaştırılan zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin başarılarının değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
D Güven, O Gürsel
Elementary Education Online 13 (1), 109-129, 2014
162014
Otizm spekturum bozukluğu olan bireylerin sosyal becerilerinin geliştirilmesinde grup müdahaleleri
D Güven, S Vuran
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (01 …, 2015
152015
DESTEK EĞİTİM ODASI ÖĞRETMENİNİN ROL VE SORUMLULUKLARI
D Güven
Trakya Eğitim Dergisi 11 (1), 450-463, 2021
12*2021
Değer ölçütleri kapsamında özel eğitim sınıf öğrencilerinin bedensel engelli bireyler hakkındaki görüş ve tutumları
Y Yıldırım, D Güven
82012
İlköğretim Kaynaştırma Uygulamalarına Katılan Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Başarılarının Değerlendirilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri. 20
D Güven, O Gürsel
Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde Sunulmuş Bildiri, Gaziantep, 2010
62010
Rural families’ thoughts about sexual development of their adolescents with neurodevelopmental disorders
D Güven
Cypriot Journal of Educational Sciences 16 (4), 1549-1562, 2021
52021
Examining the Relationships between the Burnout Levels and Creative Thinking Levels of Special Education Teachers
RS GAZELCİ, D GUVEN, HG OGELMAN
International Journal of Contemporary Educational Research 9 (3), 509-518, 2022
32022
ÖZEL GEREKSİNİMLİ VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN KARDEŞE SAHİP 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIKLARININ EBEVEYN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK KARŞILAŞTIRILMASI
Ş BAHAT, HG OGELMAN, D GUVEN
EKEV Akademi Dergisi, 281-296, 2022
32022
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI ve DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİNE BİR BAKIŞ
D Güven
International Journal of Eurasia Social Sciences 12 (43), 143-161, 2021
32021
KAPSAMLI CİNSELLİK EĞİTİMİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİREYLER
D Güven
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR) 8 (66), 284-300, 2021
32021
Educators’ opinion about the success evaluation of students with intellectual disabilities included in primary education
D Güven, O Gürsel
32014
Çocuğun Oyun Hakkı
K Deliveli, D Güven
5th International Congess of Educational Research, 2617-2635, 2013
22013
Destek Eğitim Odası Hizmeti
D Güven
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 533-555, 2021
12021
In the Context of Value Criteria, Special Education Class Students' Opinion and Attitude about Physically Handicapped People.
Y Yildirim, D Guven
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (2), 1484-1490, 2012
12012
Implementation of Behavior Support Plan Introduced to Mothers: A Case Study
D GÜVEN
International Journal of Psychology and Educational Studies 9 (special issue …, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20