İlköğretimde kaynaştırma uygulamalarına katılan zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin başarılarının değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri D Güven Anadolu Üniversitesi, 2009 | 42 | 2009 |
Otizm spektrum bozukluğu olan okul öncesi çocuklara yönelik sosyal beceri öğretim müdahaleleri D Güven, IH Diken Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 15 (01 …, 2014 | 33 | 2014 |
Zihin yetersizliği olan öğrencilerin devam ettiği destek eğitim odası hizmetine yönelik bir durum çalışması D Güven Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 22 (4 …, 2021 | 31 | 2021 |
Class-wide positive behavior support plan on adhering to the classroom rules E Ünlü, S Vuran, FA Erten, D Güven, S Yönter, ES Çaltık | 20 | 2013 |
Özel Eğitim Okullarının Yönetimsel Sorunları/Administrative Problems of Special Education Schools H Demirtaş, M Arslan, D Güven e-International Journal of Educational Research 7 (1), 2016 | 16 | 2016 |
İlköğretimde kaynaştırılan zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin başarılarının değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri D Güven, O Gürsel Elementary Education Online 13 (1), 109-129, 2014 | 16 | 2014 |
DESTEK EĞİTİM ODASI ÖĞRETMENİNİN ROL VE SORUMLULUKLARI D Güven Trakya Eğitim Dergisi 11 (1), 450-463, 2021 | 14* | 2021 |
Otizm spekturum bozukluğu olan bireylerin sosyal becerilerinin geliştirilmesinde grup müdahaleleri D Güven, S Vuran Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (01 …, 2015 | 14 | 2015 |
Değer ölçütleri kapsamında özel eğitim sınıf öğrencilerinin bedensel engelli bireyler hakkındaki görüş ve tutumları Y Yıldırım, D Güven | 8 | 2012 |
İlköğretim Kaynaştırma Uygulamalarına Katılan Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Başarılarının Değerlendirilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri. 20 D Güven, O Gürsel Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde Sunulmuş Bildiri, Gaziantep, 2010 | 6 | 2010 |
Rural families’ thoughts about sexual development of their adolescents with neurodevelopmental disorders D Güven Cypriot Journal of Educational Sciences 16 (4), 1549-1562, 2021 | 5 | 2021 |
Examining the Relationships between the Burnout Levels and Creative Thinking Levels of Special Education Teachers RS Gazelci, D Guven, HG Ogelman International Journal of Contemporary Educational Research 9 (3), 509-518, 2022 | 4 | 2022 |
KAPSAMLI CİNSELLİK EĞİTİMİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİREYLER D Güven JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR) 8 (66), 284-300, 2021 | 4 | 2021 |
ÖZEL GEREKSİNİMLİ VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN KARDEŞE SAHİP 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIKLARININ EBEVEYN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK KARŞILAŞTIRILMASI Ş BAHAT, HG OGELMAN, D GUVEN EKEV Akademi Dergisi, 281-296, 2022 | 3 | 2022 |
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI ve DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİNE BİR BAKIŞ D Güven International Journal of Eurasia Social Sciences 12 (43), 143-161, 2021 | 3 | 2021 |
Educators’ opinion about the success evaluation of students with intellectual disabilities included in primary education D Güven, O Gürsel | 3 | 2014 |
Çocuğun Oyun Hakkı K Deliveli, D Güven 5th International Congess of Educational Research, 2617-2635, 2013 | 2 | 2013 |
Destek Eğitim Odası Hizmeti D Güven İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 533-555, 2021 | 1 | 2021 |
In the Context of Value Criteria, Special Education Class Students' Opinion and Attitude about Physically Handicapped People. Y Yildirim, D Guven Educational Sciences: Theory and Practice 12 (2), 1484-1490, 2012 | 1 | 2012 |
Implementation of Behavior Support Plan Introduced to Mothers: A Case Study D GÜVEN International Journal of Psychology and Educational Studies 9 (special issue …, 2022 | | 2022 |