Takip et
Tolga Dursun
Tolga Dursun
ibu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The quality of service of the distance education
T Dursun, K Oskaybaş, C Gökmen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 103, 1133-1151, 2013
1132013
Marka kişiliği yaratma süreci ve marka kişiliği üzerine bir araştırma
T Dursun
Marmara İletişim Dergisi 14 (14), 79-92, 2009
632009
Mağaza Atmosferinin Içgüdüsel Satin Almaya Etkisi Ve Hazir Giyim Sektöründe Bir Araştirma
T Dursun, K Oskaybaş, C Gökmen
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 35 (2), 233-260, 2013
452013
ONLİNE ALIŞVERİŞTE TÜKETİCİLERİN TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN BELİRLENMESİ
K Oskaybaş, T Dursun, D Yener
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 36 (1), 119-135, 2015
362015
Perceived quality of distance education from the user perspective
T Dursun, K Oskaybas, C Gokmen
Contemporary educational technology 5 (2), 121-145, 2014
332014
İÇGÜDÜSEL SATINALMA ÖLÇEKLERİNİN TÜRK TÜKETİCİLER İÇİN UYARLANMASINA YÖNELİK HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
T Dursun, D Yener
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 4 (1), 22-31, 2014
302014
The effects of burnout on organizational commitment in logistics sector
D Yener, K Oskaybaş, T Dursun
Işletme Araştırmaları Dergisi 6 (2), 15-25, 2014
262014
TÜRK TÜKETİCİLERİNİN MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI
B Arslan, T Dursun
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 5 (6), 9-19, 2016
222016
Hedonizm, hedonik tüketim ve tüketimde materyalist eğilimler üzerine bir araştırma
B Özsaçmacı, D Yener, T Dursun
212019
Uzaktan eğitimde hizmet kalitesinin ölçümlenmesi ve eğitim sektöründe bir uygulama
T Dursun
PQDT-Global, 2011
212011
Pazarlamada Dağitim Kanallari Yönetimi Ve Lojistik Merkezlerin Gelişiminde Kümeleme Yaklaşimi
T DURSUN, S GÜRSEV
Öneri Dergisi 12 (45), 555-568, 2016
152016
Hedonism, materialism and consumer boycotts participation
D Yener, T Dursun, K Oskaybas
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal 5 (15), 99, 2014
122014
MARKA SADAKATİNİN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: TÜRKİYE BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
T DURSUN, B ARSLAN
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 7 (1), 18-24, 2017
92017
Materyalist eğilimin kompulsif satın alma davranışına etkisi: Üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırma
A Öz, B Arslan, T Dursun
Maltepe Üniversitesi Ekonomik, Toplumsal ve Siyasal Analiz Dergisi 1, 2-20, 2016
92016
Comparison of quality of service of distance education at universities
T Dursun, K Oskaybaş, C Gökmen
TOJSAT 4 (3), 8-19, 2014
92014
Üniversite öğrencilerinin çevreci reklamlara yönelik tutumlarını etkileyen demografik faktörlerin belirlenmesi: Ampirik bir çalışma
B Arslan, T Dursun
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 13 (1), 161-172, 2017
62017
Teknolojik ürünlerde algılanan riskin tüketicilerin yenilikleri benimseme eğilimleri üzerinde etkisi
T Dursun
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 8 (26), 55-68, 2017
62017
Determinants that affect consumers’ boycott participation
D Yener, T Dursun, K Oskaybaş
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (33), 61-75, 2016
52016
Mobile customer relationship management: An overview
T Dursun, S Çelik
Mobile Platforms, Design, and Apps for Social Commerce, 309-321, 2017
42017
İş Zekası Ve Sosyal Medya Uygulamaları
T Dursun, S Kaya
Maltepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomik …, 2015
42015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20