Modern Kentin Saati: Sivas Cer Atelyesi G Ağraz, E Eroğlu, EY Merve Mimarlık, 72-77, 2020 | 2 | 2020 |
Çağdaş Mimarlıkta “Tekrar” Üzerine Bir Değerlendirme E Eroğlu, A Aksu Yedi, 91-101, 2019 | 2 | 2019 |
Sedad Hakkı Eldem Mimarlığında Tarihsel Yordam E EROĞLU, A AKSU | | 2023 |
Anadolu’da İlk Mimarlık Yarışmaları Ortamında Genç Bir Modernist Mimar: Şevki Balmumcu G Kılcı, E Eroğlu İdealkent Yayınları, 2023 | | 2023 |
Karacabey Belediyesi E EROĞLU Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları XVIII 2022 çevrimiçi, 2022 | | 2022 |
Elaziz Belediyesi Sinema Salonu E EROĞLU Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları XVIII 2022 çevrimiçi, 2022 | | 2022 |
'Repetition', Glossary of Materiart E Eroğlu | | 2021 |
Samsun Çarşamba Tarihi Köprü M ERTOSUN, E EROĞLU Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları XIV | 2018 ZONGULDAK, 2018 | | 2018 |
Erzurum Şeker Fabrikası E EROĞLU, G AĞRAZ, M ERTOSUN Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları XIV | 2018 ZONGULDAK, 2018 | | 2018 |
REMODELLING CONCEPT OF REPETITION IN CONTEMPORARY ARCHITECTURE E EROĞLU, A AKSU | | 2016 |
Gelenekselden Günümüze Mekân Anlayışında Çocuk Oyun Alanlarının Kültürel Değişimi Üzerine Bir Değerlendirme E Eroğlu12, M Ertosun13 Çocukların Şehri, 96, 2015 | | 2015 |
Ev, mekânsal ve kültürel olarak aitliğin bir simgesi, geçmişi tanımlayan bir köken, yaşadığımız coğrafyada ve toplumda kendimizden bir şeyler bulduğumuz yerdir. Belki de … E EROĞLU | | |