Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Keman Eğitimine İlişkin Öğrenci Görüşleri G Sakarya, O Zahal Turkish Studies 15 (6), 795-817, 2020 | 61 | 2020 |
Özel yetenek sınavına giren adayların öğrenme stilleri ve bilişsel esneklik düzeyleri ile sınav başarıları arasındaki ilişki O Zahal İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 50 | 2014 |
Ortaokul öğrencilerinin duygu durumlarına göre dinledikleri müzik türlerinin incelenmesi SS Bozkurt Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 33 | 2015 |
Covid-19 ve çevrimiçi müzik eğitimi: okul öncesi öğretmen adaylarının görüşleri üzerine nitel bir çalışma H YILMAZ, G SAKARYA, Ş GAYRETLİ, O ZAHAL Journal of Qualitative Research in Education, 2021 | 22 | 2021 |
Covid-19 and online music education: A qualitative study on the views of preschool teacher candidates H Yılmaz, G Sakarya, S Gayretlı, O Zahal Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 283-299, 2021 | 16 | 2021 |
The student opinions on distant violin education during Covid-19 epidemic G Sakarya, O Zahal Electronic Turkish Studies 15 (6), 795-817, 2020 | 15 | 2020 |
Müzik öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının profil özelliklerine göre incelenmesi Z Şentürk, O Zahal, C Yurga, E Gürpınar, F Altun Journal of Human Sciences 13 (3), 5032-5052, 2016 | 14 | 2016 |
Müzik öğretmeni adaylarının öğrenme stilleri ve alan dersleri başarıları arasındaki ilişkiler. e F Altun, C Yurga, O Zahal, E Gürpınar International Journal of Educational Research 6 (3), 46-70, 2015 | 13 | 2015 |
MÜZİKSEL İŞİTME-OKUMA-YAZMA DERSİ İLE DİĞER ALAN DERSLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ T Sağer, E GÜRPINAR, O Zahal Fine Arts 8 (2), 305-314, 2013 | 13 | 2013 |
COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE EBA PLATFORMUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN MÜZİKDERSLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İ İnal, G Sakarya, O Zahal | 12 | 2021 |
Müzik öğretmenliği programı özel yetenek sınavlarında YGS puanları ile müzik alanı puanları arasındaki ilişkilerin incelenmesi T Sağer, O Zahal, E Gürpinar International Journal of Human Sciences 10 (1), 541-554, 2013 | 11 | 2013 |
İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi The Effect of Applications to Polyphonic Solfege Terms Based on Cooperative Learning Method T SAĞER, E GÜRPINAR, O ZAHAL | 10* | 2015 |
Müzik öğretmenliği programı özel yetenek sınavlarına giren adayların, alan puanları ve sınav başarı durumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi T Sağer, O Zahal, E Gürpinar Akademik Bakış Dergisi,(41), 2014 | 10 | 2014 |
Hareketli do solfej metodu ile geleneksel Türk sanat müziği solfej çalışmaları arasındaki ilişkilerin karşılaştırmalı olarak incelenmesi T Sağer, E GÜRPINAR, O Zahal İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi 3 (8), 2013 | 9 | 2013 |
Musical Performance Anxiety and the Relationship between Learning Styles and the Instrument and Singing Fields. O Zahal Educational Research and Reviews 11 (8), 791-803, 2016 | 8 | 2016 |
Lisansüstü Programlara Başvuran Adayların ALES, Yabancı Dil Ve Mezuniyet Not Ortalamaları Arasındaki İlişkiler (İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Örneği) H Arapgirlioğlu, O Zahal, E GÜRPINAR, U Özhan İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 1 (1), 30-40, 2014 | 7 | 2014 |
LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARA BAŞVURAN ADAYLARIN ALES, YABANCI DİL VE MEZUNİYET NOT ORTALAMALARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER H ARAPGİRLİOĞLU, O ZAHAL, E GÜRPINAR, U ÖZHAN | 7* | 2014 |
Müzik öğretmenlerinin ortaokul müzik derslerinde piyano-org çalgılarını kullanabilme durumları (Malatya ili örneği). 2 A Pala, O Zahal, E Gürpınar Uluslararası Müzik ve Dans Kongresi E-Bildiriler Kitabı, 2016 | 5 | 2016 |
A content analysis of solfege des solfeges books used in polyphonic solfege education O Ersoy, E Gürpınar, O Zahal, D Yılmaz, A Adıgüzel İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi, 2017 | 4* | 2017 |
Instructor experiences with online guitar lessons during the Covid-19 pandemic in Turkey EB Ayyıldız, O Zahal International Journal of Music Education 41 (3), 484-496, 2023 | 3 | 2023 |