Takip et
Nur Ütkür Güllühan
Nur Ütkür Güllühan
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yaratıcı drama yönteminin Hayat Bilgisi derslerinde kullanılmasının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi
N Ütkür
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Üniversitesi, İstanbul, 2012
392012
ÖRNEK OLAY YÖNTEMİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSLERİNDE KULLANIMINA YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
N Ütkür, Y Kabapınar, A Önder
HAYEF Journal of Education 13 (2), 41-58, 2016
172016
Öğretmenlerin kullandıkları yöntem ve teknik farklılıkları: Hayat bilgisi dersi örneği
N Ütkür
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
162016
Hayat Bilgisi Derslerinde Kullanilan Yöntem Ve Etkinliklerin Tespiti: Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
N Ütkür
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (01), 101-122, 2018
152018
Örnek olay yönteminin hayat bilgisi dersinde uygulanmasına yönelik bir eylem araştırması
N Ütkür
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
142016
2018 Hayat Bilgisi Öğretim Programının Bilişsel, Duyuşsal ve Devinişsel Alan Açısından İncelenmesi
NÜ Güllühan, D Bekiroğlu
International Primary Education Research Journal 6 (1), 24-36, 2022
92022
Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde uzaktan eğitim sürecine yönelik veli tutumları ve teknolojiye karşı dirençlerinin incelenmesi
NÜ Güllühan
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (2), 155-177, 2021
82021
Yaratıcı Drama Yönteminin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılmasının Öğrencilerin Başarılarına Etkisinin ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
N Ütkür, M Açıkalın
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 253-269, 2018
82018
The effect of online creative drama method on primary school students’ levels of happiness and fun in school: Solomon four-group design
N Ütkür-Güllühan, D Bekiroğlu, T Emral
Innovation: The European Journal of Social Science Research 36 (4), 697-718, 2023
62023
Hayat bilgisi öğretim programlarının karşılaştırılması: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) ve Türkiye Cumhuriyeti örneği
NÜ Güllühan, D Bekiroğlu
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 95-109, 2022
62022
Sosyal bilgiler öğretim programlarının karşılaştırılması: Amerika Birleşik Devletleri ve Türkiye örneği
N Ütkür Güllühan, D Bekiroğlu
Trakya Eğitim Dergisi 12 (2), 787-804, 2022
62022
Sınıf Öğretmeni Adayları Hayat Bilgisi Derslerinin Öğretimine Yönelik Neler Düşünüyor?
N Utkur
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 19 (2), 2018
62018
Determination of the empathy levels of prospective classroom teachers: An example of the life skills teaching course
N Ütkür
Acta Educationis Generalis 9 (3), 89-104, 2019
52019
Museum Education with Storyline Method: How Do Primary School Students Perceive Historical Artifacts?.
N Ütkür Güllühan, G Özden, D Bekiroglu
Elementary School Forum (Mimbar Sekolah Dasar) 9 (1), 98-124, 2022
42022
Sanal müze gezilerine yönelik ilkokul öğrencilerinin görüş ve farkındalıklarının incelenmesi
Ö Çelik, NÜ Güllühan
Milli Eğitim Dergisi 51 (236), 2927-2946, 2022
42022
Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde yerel ve sözlü tarih: Tarihi anlamlandırmak
NÜ Güllühan, D Bekiroğlu
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 8 (1 …, 2022
42022
Hayat Bilgisi Dersinde Sosyal Problem Çözme Uygulamaları: İlkokul Öğrencileri Günlük Hayat Problemlerini Çözmekte Zorlanıyor Mu?
NÜ Güllühan
Eğitim ve Bilim 46 (207), 2021
42021
Social Problem-Solving Activities in The Life Skills Course: Do Primary School Students Have Difficulty Solving Daily Life Problems?
NÜ Güllühan
Egitim ve Bilim 46 (207), 2021
42021
Understanding our history: Local and oral history in social studies courses
N Ütkür
Turkish History Education Journal 9 (2), 586-603, 2020
42020
Öğretmen Adaylarının Hayat Bilgisi Derslerinde Empatiye Yönelik Görüşleri ve Etkinlik Önerileri
N Ütkür
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 386-408, 2018
42018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20