Takip et
Prof. Dr. Mucahit Celik
Prof. Dr. Mucahit Celik
adiyaman.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A theoretical approach to the job satisfaction
M Celik
Polish journal of management studies 4 (2), 7-14, 2011
1802011
The impact of cultural factors on the consumer buying behaviors examined through an impirical study
D Yakup, C Mucahit, O Reyhan
International Journal of Business and Social Science 2 (5), 109-114, 2011
1622011
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE HİZMET KALİTESİ ÜZERİNE ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ YEMEKHANESİ’NDE BİR UYGULAMA
M Çelik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 29-54, 2012
542012
A theoretical approach to the science of management
M Celik, E Dogan
International Journal of Humanities and Social Science 1 (3), 66-69, 2011
372011
Organizational justice and motivation relationship: the case of Adiyaman University
M Çelik, M Sarıtürk
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2012
322012
Examination of implementation level of the total quality management principles by the principals and teachers functioning at elementary schools: The case of adiyaman province
HH Tasar, M Çelik
Asian Social Science 7 (9), 33, 2011
202011
Employment-unemployment Issues and Solution Suggestions Adiyaman Example
M Celik, M Tatar
Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business 3 (2), 1211-1226, 2011
182011
FUTBOL TARAFTARLIĞI VE KURUMSAL AİDİYET İNCELEMESİ
M ÇELİK, A Yavuz
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (58), 2016
172016
Toplam Kalite Yönetimi ve Örgütsel Bağlılık: Adıyaman Emniyet Müdürlüğü Örneği
M Çelik, H Duran
Akademik Bakış Dergisi 24 (11), 2011
162011
The effect of total quality management practices on preventing burnout syndrome
EK ÖZER, M ÇELİK
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 4), 779-794, 2019
92019
İnovasyonun tekstil ihracatına etkisi: Güneydoğu Anadolu bölgesi uygulaması
İ ÇÜTCÜ, M ÇELİK
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (5), 15-42, 2016
92016
Eğitimde toplam kalite bilinci üzerine bir inceleme: Adıyaman örneği
M ÇELİK, H Taşar
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4 (2), 1-12, 2012
82012
STRES VE MOTİVASYON İLİŞKİSİ: KADIN SAĞLIK ÇALIŞANLARI ÖRNEĞİ
M ÇELİK, T Muhammet
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 6 (1), 43-61, 2021
72021
İşletmelerde Kalite Geliştirme ve Kalite Çemberleri
M Çelik
Çanakkale: Çanakkale 18, 1997
71997
Adıyaman İşletmelerinde Kurumsal Yönetim
M Çelik, K Şaşa
Bildiri]. Mahmut Paksoy (Ed.) 12, 2-4, 2013
62013
DEMOGRAFIK ÖZELLIKLERIN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İŞ TATMINI ÜZERINDEKI ETKILERI: ADIYAMAN EMNIYET MÜDÜRLÜĞÜ ÖRNEĞI
H DURAN, M Çelik
Humanities Sciences 6 (2), 396-414, 2011
5*2011
İŞLETMELERDE KORKU KÜLTÜRÜ VE YÖNETİMİ
H KAVAK, M ÇELİK
Mecmua, 174-198, 2020
32020
KUNDENZUFRIEDENHEIT UND KUNDENBINDUNG FALLSTUDIE: ADIYAMAN
M Celik, E Arslan, F Elibol
Social and Natural Sciences Journal 2, 2011
12011
A Theoritical Approach to Total Quality Concept in Database Marketing
M ÇELİK, Y DURMAZ, I DİYARBAKIRLIOĞLU
12011
Qualitätsmanagement im Bildungswesen insbesondere im akademischen Bereich
M Celik
Technische Universität Wien, 2009
12009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20