Ebeveyn görüşlerine göre hayat bilgisi eğitimini almış çocuklarının bilinçli tüketici olma durumları H POLAT, ALİ ÜNİŞEN Journal of Theory and Practice in Education 12 (3), 2016 | 14 | 2016 |
An analysis of teacher news in Turkish printed media within the context of teachers image H POLAT, ALİ ÜNİŞEN Cogent Education 3 (1), 2016 | 13 | 2016 |
Kültürün Yansıması Olarak Okul İsimleri Güneydoğu Anadolu Bölgesi Örneği H POLAT Türk Dünyası Araştırmaları 105 (207), 139-168, 2013 | 10 | 2013 |
Okulun Mekânsal Anlamı Pedo Mimari H POLAT, ALİ ÜNİŞEN Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 65-84, 2014 | 9 | 2014 |
From the pulpits to the boards: A study on prospective second career teachers in Turkey ALI ÜNISEN, H POLAT International Education Studies 9 (10), 2016 | 8 | 2016 |
Anadolu da Bir Çocuk Geleneği Sözde Oyuncu H POLAT EKEV Akademi, 329-346, 2013 | 8 | 2013 |
Dil Öğretiminde Temel Beceriler,Öğretme-Öğrenme Alanları (Seslere Dayalı Alfabe Eğitimi) A AKKAYA, H POLAT Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, 249-258, 2013 | 6 | 2013 |
Sınıf eğitimi öğretmen adaylarının görüşlerine göre program derslerine giren öğretim üyelerinin pedagojik yeterlikleri H Polat, A Ünişen Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 891-925, 2017 | 5 | 2017 |
TÜRKİYE’DE 2005-2017 TARİHLERİ ARASINDA HAYAT BİLGİSİ DERSİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALAR ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME. H POLAT Electronic Turkish Studies 12 (33), 2017 | 3 | 2017 |
Undesired Teacher Behaviours According to the Studentship Memories of Prospective Teachers in Primary School H POLAT Journal of Education and Training Studies 3 (6), 29-39, 2015 | 3 | 2015 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Dersi Uygulamaları İle İlgili Görüşleri H POLAT Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 75-99, 2014 | 3 | 2014 |
PARENTS’VIEWS ON CONSCIOUS CONSUMERISM DISPOSITIONS OF PUPILS TAUGHT SOCIAL STUDIES COURSES H Polat, A Ünişen Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (3), 670-694, 2016 | 1 | 2016 |
AN ANALYSIS OF THE FACTORS MOTIVATING TEACHERS AND TEACHER CANDIDATES TO CHOOSE EARLY CHILDHOOD EDUCATION DEPARTMENT AS THEIR SECOND CAREER1 A ÜNİŞEN, H POLAT, H KONTAŞ International Journal of Eurasian Education & Culture 4 (7), 2019 | | 2019 |
EVALUATION OF PRIMARY EDUCATION PRE-SERVICE TEACHERS'PERCEPTIONS OF" GOOD TEACHER" AS OTHERS AND AS SUBJECTS WITHIN THE FRAME OF GENERAL QUALIFICATIONS OF TEACHING PROFESSION. H Polat, A ÜNİŞEN, S TURHAN International Journal of Education Technology & Scientific Researches 4 (9), 2019 | | 2019 |
TÜRKİYE’DE SON BEŞ YILDA HAYAT BİLGİSİ EĞİTİMİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALARIN TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ H POLAT Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (2), 35-52, 2017 | | 2017 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Dersi Uygulamaları ile İlgili Görüşleri Class Teacher Candidates’ Views About Drama Applications H POLAT | | |