Modelling smartphone addiction: The role of smartphone usage, self-regulation, general self-efficacy and cyberloafing in university students Ş Gökçearslan, F Kuşkaya Mumcu, T Haşlaman, DÇ Yasemin Computers in Human Behavior 63, 639-649, 2016 | 385 | 2016 |
Ortaöğrenim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı Ş Gökçearslan, MS Günbatar Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama; Education Technology: Theory and …, 2012 | 179* | 2012 |
The relationship among pre-service teachers' computer competence, attitude towards computer-assisted education, and intention of technology acceptance M Baturay, Ş Gökçearslan, F Ke International Journal of Technology Enhanced Learning 9 (1), 2017 | 135 | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi Ş Gökçearslan, A Durakoğlu Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2014), 419-435, 2014 | 135* | 2014 |
Smartphone addiction, cyberloafing, stress and social support among university students: A path analysis Ş Gökçearslan, Ç Uluyol, S Şahin Children and Youth Services Review 91, 47-54, 2018 | 133 | 2018 |
Computer programming self-efficacy scale (CPSES) for secondary school students: Development, validation and reliability V Kukul, Ş Gökçearslan, MS Günbatar Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 158-179, 2017 | 55 | 2017 |
Scratch ile Programlama Eğitimi Alan Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin Incelenmesi Investigating The Problem Solving Skills Of Students Attended Scratch Programming Course V Kukul, Ş Gökçearslan | 54* | 2014 |
Perspectives of Students on Acceptance of Tablets and Self-Directed Learning with Technology S Gokcearslan Contemporary educational technology 8 (1), 40-55, 2017 | 51 | 2017 |
Associations among Teachers' Attitudes towards Computer-Assisted Education and TPACK Competencies MH Baturay, Ş Gökçearslan, Ş Şahin Informatics in Education 16 (1), 1-23, 2017 | 46 | 2017 |
The effect of locus of control on learners' sense of community and academic success in the context of online learning communities Ş Gökçearslan, A Alper The Internet and Higher Education 27, 64-73, 2015 | 41 | 2015 |
Mobil öğrenmeye yönelik hazırbulunuşluk ölçeği: Bir uyarlama çalışması Ş Gökçearslan, E Solmaz, V Kukul Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 143-157, 2017 | 36 | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinin internet kullanım biçimleri: Riskli davranışlar ve fırsatlar Ş Gökçearslan, SS SEFEROĞLU Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (1), 383-404, 2016 | 36* | 2016 |
Place of wikis in learning and teaching process S Gokcearslan, S Ozcan Procedia-Social and Behavioral Sciences 28, 481-485, 2011 | 36 | 2011 |
Preservice Teachers' Level of Web Pedagogical Content Knowledge: Assessment by Individual Innovativeness Ş Gökçearslan, T Karademir, AT Korucu Journal of Educational Computing Research 55 (1), 70-94, 2017 | 32 | 2017 |
E-öğrenmenin gelişimi ve internetin eğitim sürecine yansımaları: Gazi Üniversitesi örneği M Toplu, Ş Gökçearslan Türk Kütüphaneciliği 26 (3), 501-535, 2012 | 27* | 2012 |
Semantik web (web 3.0) ve eğitim amaçlı kullanımı Ş Gökçearslan Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi 2 (4), 1-15, 2011 | 24 | 2011 |
İlk ve ortaöğretim öğrencilerinin evde bilgisayar kullanımına ilişkin öğrenci ve veli görüşleri Ş Gökçearslan Hacettepe Üniversitesi, 2005 | 23 | 2005 |
Mobil Öğrenme: Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması E Solmaz, Ş Gökçearslan 10. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Sempozyumu, 0 | 23* | |
Lise öğrencilerinin empatik eğilim düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi A Durakoğlu, Ş Gökçearslan NWSA: Education Sciences 5 (3), 354-364, 2010 | 22* | 2010 |
Öğrencilerin evde bilgisayar kullanımına ilişkin bir çalışma Ş Gökçearslan, SS Seferoğlu XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı 2, 839-844, 2005 | 22 | 2005 |