Follow
Selda Başaran Alagöz
Selda Başaran Alagöz
Karamanoğlu Mehmetbey ve Necmettin Erbakan Üniversitesi
Verified email at konya.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yeşil pazarlama ve eko etiketleme
SB Alagöz
Akademik Bakış 11 (10.01), 2017, 2007
1332007
Experiential marketing and vacation experience: The sample of Turkish Airlines
SB Alagöz, N Ekici
Procedia-Social and Behavioral Sciences 150, 500-510, 2014
952014
YABANCI UYRUKLU ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SORUNLARININ İNCELENMESİ: KONYA ÖRNEĞİ
T Geçkil, SB Alagöz
Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi 20 (4), 279-285, 2017
492017
Ambalaja ilişkin tutum ve davranışlar: Karaman ili araştırması
SB Alagöz, N Ekici
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2009
482009
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Bilişim Teknolojilerinin Etkisi ve Bankacılık Sektöründeki Gelişimi
M Alagöz, M Alagöz, M İnce, E Oktay
Ankara: Nobel Yayınları, 2004
402004
Impulse purchasing as a purchasing behaviour and research on Karaman
SB Alagöz, N Ekici
International Research Journal of Finance and Economics 66 (1), 172-179, 2011
322011
Helal gida sertifikali ürünlerin tüketici davranişlari üzerine etkisi: konya ili üzerinde bir araştirma
SB ALAGÖZ, E DEMİREL
Journal of Süleyman Demirel University Institute of Social Sciences Year 3 …, 2017
272017
Pazarlamada Yükselen Trend: Moda
selda başaran alagöz
Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik …, 2009
252009
TÜKETİCİLERİN İNTERNET BAĞIMLILIĞININ SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK GENEL ALGI ve TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
SB Alagöz, AE Yazgan, K Baiturova
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 287-310, 2017
242017
Brand Communities in the Axis of Socializing Customers: Sample of Volkswagen Beetle Owners, Turkey/Sosyallesen Müsteriler Ekseninde Marka Topluluklari: Volkswagen Beetle …
SB Alagöz, N Ekici, MS Islek
Ege Akademik Bakis 11 (3), 465, 2011
24*2011
GİRİŞİMCİNİN SİHİRLİ ANAHTARI: MARKA
SB Alagöz
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi 3 (1), 57-67, 2008
242008
Müşteri sadakatini etkileyen bir araç olarak oyunlaştırma
K Baiturova, SB Alagöz
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2017
172017
Tartışmalı bir konu olarak sanat pazarlama: Kavramsal bir değerlendirme
SB Alagöz, N Ekici
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2016
172016
The new phenomenon of the marketing world in the digital era: Content marketing
SB Alagöz, N Ekici
International Journal of Economics, Commerce and Management 4 (12), 639-646, 2016
152016
Bilişim teknolojilerinin müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) üzerine etkileri ve bankacılık sektöründe bir uygulama
SB Alagöz
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
142003
Helal gıda sertifikalı ürünlerin tüketici davranışları üzerine etkisi: Konya ili üzerinde bir araştırma
S Başaran Alagöz, E Demirel
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017
132017
Tüketicilerin karar verme tarzlarının organik gıda satın alma davranışına etkisini belirlemeye yönelik bir çalışma
E Ceylan, SB Alagöz
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2020
122020
ÇOCUKERKİL AİLE SİSTEMİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI
SB Alagöz
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 8 (16), 316-338, 2009
122009
Sosyal medyada kriz ve kriz iletişimi
SB Alagöz, SM İşlek
Uluslararası 9, 931-942, 2011
102011
MÜŞTERİ İLİŞiâLERİ YÖNETİMİ VE KAPSAMI
M Alagöz, SB Alagöz
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 6 (1), 35-54, 2003
102003
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20