Takip et
Mehmet Mart
Mehmet Mart
Necmettin Erbakan University
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
COVID-19 Pandemi Sürecinde Ailelerin Evde Oyun Oynamaya İlişkin Görüşleri
M Mart, OS Kesicioğlu
Turkish Studies 15 (4), 945-958, 2020
55*2020
An Investigation of Preschool Teachers Use of School Gardens in Turkey
M Mart, F Alisinanoglu, OS Kesicioglu
The Journal of International Social Research 8 (38), 721-727, 2015
182015
Parental Perceptions of Outdoor Activities
M Mart
International Journal of Progressive Education 17 (4), 358-372, 2021
172021
Evaluation of Pre-school Children's Development of Geometric Thought in the UK and Turkey according to Van Hiele Model
F ALISINANOGLU, OS KESICIOGLU, M MART
International Journal of Education and Research 1 (10), 1-10, 2013
152013
Professional development opportunities for early years teachers using social media: the case of England and Turkey
M Mart, V Campbell-Barr
Education 3-13 49 (4), 448-463, 2021
72021
Degrees of freedom: reflections on perceived barriers to outdoor learning practice for early education in England and Turkey
M Mart, S Waite
Early Years 43 (4-5), 744-762, 2023
42023
The Preschool Teachers' Opinion on Teaching Geometry
OS Kesicioğlu, M Mart
Southeast Asia Early Childhood Journal 11 (2), 21-36, 2022
42022
The Playground Perception of Syrian Refugee Children
M Mart, A Simsar, G Uyanik
Child Indicators Research 15 (1), 349-372, 2022
42022
A comparison of english and turkish early years/kindergarten teachers’ understandings of and practices in outdoor activities
M Mart
University of Plymouth, 2018
42018
A Comparison of the Perceptions of English and Turkish Early Years/Kindergarten Teachers to Outdoor Learning
M Mart, H Bilton
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 6 (10), 289-308, 2014
42014
Preschool Teachers’ Evaluation of the Current Preschool Education Programme
M Mart
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 15 (23), 1649-1667, 2020
32020
Okul Öncesi Öğretmeni Mesleki Öz-Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
M Toran, M Mart, B Özden
Yaşadıkça Eğitim 38 (1), 88-104, 2024
2024
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarındaki Değerler Eğitiminin Okul Öncesi Eğitimde Uygulanması Açısından Değerlendirilmesi: Sistematik Literatür Taraması
MN Bardakcı, M Mart
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 52-71, 2023
2023
Children’s experiences outdoors: Education and community contexts
M Mart, H Little, H Bilton, M Kadury-Slezak
Journal of Childhood, Education & Society 4 (3), 230-233, 2023
2023
Outdoor play and learning practices from a comparative case study perspective
G Gessiou, M Mart
Journal of Childhood, Education & Society 4 (3), 338–353, 2023
2023
Exploring interactions in settings affiliated with Forest School: two cases
M Mart, S Waite
Journal of Outdoor and Environmental Education, 1-22, 2023
2023
Okul Öncesi Dönem Çocukların Mekânda Konumla İlgili Kavramları Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
M Mart, F Alisinanoğlu, OS Kesicioğlu, Ş Erşan
FSM İlmi Araştırmalar İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi 21 (Bahar), 479-503, 2023
2023
Math in daily plans: is it possible to conduct in the outdoors by preschool teachers?
M Mart
International Journal of Early Years Education 31 (4), 1036-1055, 2023
2023
Erken Çocukluk Döneminde Sosyal ve Kültürler Arasılık
M Mart
Erken Çocukluk Döneminde 21. Yüzyıl Becerileri, 147 -166, 2022
2022
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Dışı Etkinlikler Kapsamındaki Bilişsel Gelişim İnançları
M Mart, E Arslan, M Temel
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (2), 1037-1059, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20