Follow
Merve Çerçi
Title
Cited by
Cited by
Year
Reklam yönetimi
N Tosun, K Tüzel Uraltaş, A Nas, B Özkaya, S Güdüm, B Ertürk, ...
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2018
322018
Özel alışveriş sitelerinin kompulsif satın alma davranışına yansımaları
M Çerçi, B Özkaya
Dijital İletişim Etkisi Uluslararası Akademik Konferansı Bildiri Kitabı, 362-376, 2014
192014
Planlı eskitme kavramı bağlamında tüketici tutumları
M ÇERÇİ, NZ TOSUN
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 1-19, 2021
112021
Hedonic and utilitarian consumption in COVID-19 process
M Çerçi, M Seyfi
Erciyes İletişim Dergisi 8 (1), 23-36, 2021
112021
Relationship of the gap between experience and language with mental health in adolescence: The importance of emotion regulation
ÖF Şimşek, M Çerçi
The Journal of Psychology 147 (3), 293-309, 2013
112013
Tüketicilerin planlı eskitmeye yönelik tutumları: Akıllı telefon tüketicileri üzerine bir araştırma
M Çerçi
PQDT-Global, 2019
82019
Üniversite Öğrencilerinde Dinin Etkisi ile Tüketici Karar Verme Tarzları Arasındaki İlişki
M Seyfi, M Çerçi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 185-200, 2017
72017
‘Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz
EK Bilbil, M Çerçi
Der. D. Yengin, Sosyal Medya Araştırmaları, Paloma Yayınevi, İstanbul, ss …, 2015
62015
OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ
M ÇERÇİ
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 11 (3), 932-942, 2021
42021
İndirim günü reklamı yapan markalara yönelik sinik tutumlar
M ÇERÇİ
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 12 (47), 32-47, 2021
32021
Consumer attitudes in the context of the concept of planned obsolescence
M ÇERÇİ
MARMARA UNIV, FAC COMMUNICATION, 2021
32021
SADAKAT TÜRLERİ KAPSAMINDA ÜRÜN EKOSİSTEMİ
M ÇERÇİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 26 (3), 577-588, 2022
22022
Nostalji eğilimi & benliğin ayrımlaşması
M ÇERÇİ
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 13 (24), 479-491, 2021
22021
Public Relations in Turkey From Women’s Perspectiv
M Seyfi, D GÜVEN, M Cerci
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 8 (2), 232-244, 2018
12018
Normaldışı Tüketici Davranışları Reklam Yönlü Bir Yaklaşım
M ÇERÇİ
Akademisyen Kitabevi, 2021
2021
DİJİTAL ORTAMLARDA YIKAN GEÇEN YIKICI REKLAMLAR
M ÇERÇİ
Reklama ‘Yeni’den Bakmak-Merve GENÇYÜREK ERDOĞAN-Burçe AKCAN, 13, 2021
2021
Relationship of the gap between experience and language with mental health in adolescence: the importance of emotion regulation
M Çerçi
ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17