Takip et
Leyla Uşengül
Leyla Uşengül
Bahçeşehir Koleji
bahcesehir.k12.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Effect of LEGO WeDo 2.0 Education on Academic Achievement and Attitudes and Computational Thinking Skills of Learners toward Science.
L Usengül, F Bahçeci
World Journal of Education 10 (4), 83-93, 2020
352020
Eğitim ve Öğretim Uygulamalarında Yeni Bir Yaklaşım: Oyunlaştırma
F BAHÇECİ, L UŞENGÜL
5th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Eucation Symposium, 2017
172017
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Seçerken Dikkat Ettikleri Kriterlerin İncelenmesi
F BAHÇECİ, L UŞENGÜL
Turkish Journal of Educational Studies 5 (2), 85-96, 2018
152018
Lego wedo 2.0 eğitiminin öğrenenlerin fen bilimlerine yönelik akademik başarı ve tutumları ile bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi / The effect of lego wedo2.0 education …
L Uşengül
Fırat Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim …, 2019
102019
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi
L Uşengül, F Bahçeci
International SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL 6 (68), 2020
22020
Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri İçerikli Artırılmış Gerçeklik Entegreli Eğitsel Oyun Geliştirilmesi ve Etkilerinin İncelenmesi
S Polat, L Uşengül
13. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2022
2022
Wedo 2.0 Robotik Seti İle Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademik Başarı Testinin Geliştirilmesi
L Uşengül, F Bahçeci
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL (SMARTJOURNAL) 6 (33), 2020
2020
Wedo 2.0 Robotik Seti ile Fen Bilimlerine Yönelik Akademik Başarı Testinin Geliştirilmesi
L UŞENGÜL, F BAHÇECİ
7th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Education Symposium …, 2019
2019
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi
F Bahçeci, L Uşengül
7th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Education Symposium …, 2019
2019
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi
F Bahçeci, L Uşengül
International Symposium on Active Learning, 2019
2019
Ortaokul Öğrencilerinin 3 Boyutlu Yazıcıya Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
L Uşengül, F Bahçeci
I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , 2018
2018
Türkiye'de Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Araştırma Eğilimleri: İçerik Analizi
L Uşengül, F Bahçeci
4th Internatıonal Symposium on Educatıonal Sciences, 2018
2018
Eğitim Fakültesi Öğrencileri ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
L Uşengül, H Polat, F Bahçeci
27th Internatıonal Conference on Educatıonal Scıences, 2018
2018
Türkiye'de Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Alanında Yapılan Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Araştırma Eğilimleri: İçerik Analizi
L UŞENGÜL, F BAHÇECİ
International Conference on Quality in Higher Education, 2017
2017
Portfolyo Değerlendirmenin Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi
L UŞENGÜL, O ÖZDEMİR
5th Internatıonal Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017
2017
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Seçerken Dikkat Ettikleri Kriterlerin İncelenmesi
L UŞENGÜL, F BAHÇECİ
11th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2017
2017
Harmanlanmış Öğrenmeye Yönelik Memnuniyet İncelemesi
L Uşengül, YK Türel
11th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2017
2017
BÖTE Öğrencilerinin STEM ve Eğitim Derslerindeki Akademik Başarılarının Mezun Olunan Lise Tipi ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
SE YÜRÜK, D YEŞİLGÜL, L UŞENGÜL
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2015
2015
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Belirleme Kriterlerinin İncelenmesi Examination of Thesis Subject Determination Criteria of Postgraduate And Doctorate Students
F BAHÇECİ, L UŞENGÜL
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19