Follow
Leyla Uşengül
Leyla Uşengül
Bahçeşehir Koleji
Verified email at bahcesehir.k12.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effect of LEGO WeDo 2.0 Education on Academic Achievement and Attitudes and Computational Thinking Skills of Learners toward Science.
L Usengül, F Bahçeci
World Journal of Education 10 (4), 83-93, 2020
352020
Eğitim ve Öğretim Uygulamalarında Yeni Bir Yaklaşım: Oyunlaştırma
F BAHÇECİ, L UŞENGÜL
5th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Eucation Symposium, 2017
172017
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Seçerken Dikkat Ettikleri Kriterlerin İncelenmesi
F BAHÇECİ, L UŞENGÜL
Turkish Journal of Educational Studies 5 (2), 85-96, 2018
152018
Lego wedo 2.0 eğitiminin öğrenenlerin fen bilimlerine yönelik akademik başarı ve tutumları ile bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi / The effect of lego wedo2.0 education …
L Uşengül
Fırat Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim …, 2019
102019
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi
L Uşengül, F Bahçeci
International SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL 6 (68), 2020
22020
Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri İçerikli Artırılmış Gerçeklik Entegreli Eğitsel Oyun Geliştirilmesi ve Etkilerinin İncelenmesi
S Polat, L Uşengül
13. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2022
2022
Wedo 2.0 Robotik Seti İle Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademik Başarı Testinin Geliştirilmesi
L Uşengül, F Bahçeci
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL (SMARTJOURNAL) 6 (33), 2020
2020
Wedo 2.0 Robotik Seti ile Fen Bilimlerine Yönelik Akademik Başarı Testinin Geliştirilmesi
L UŞENGÜL, F BAHÇECİ
7th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Education Symposium …, 2019
2019
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi
F Bahçeci, L Uşengül
7th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Education Symposium …, 2019
2019
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi
F Bahçeci, L Uşengül
International Symposium on Active Learning, 2019
2019
Ortaokul Öğrencilerinin 3 Boyutlu Yazıcıya Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
L Uşengül, F Bahçeci
I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , 2018
2018
Türkiye'de Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Araştırma Eğilimleri: İçerik Analizi
L Uşengül, F Bahçeci
4th Internatıonal Symposium on Educatıonal Sciences, 2018
2018
Eğitim Fakültesi Öğrencileri ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
L Uşengül, H Polat, F Bahçeci
27th Internatıonal Conference on Educatıonal Scıences, 2018
2018
Türkiye'de Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Alanında Yapılan Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Araştırma Eğilimleri: İçerik Analizi
L UŞENGÜL, F BAHÇECİ
International Conference on Quality in Higher Education, 2017
2017
Portfolyo Değerlendirmenin Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi
L UŞENGÜL, O ÖZDEMİR
5th Internatıonal Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017
2017
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Seçerken Dikkat Ettikleri Kriterlerin İncelenmesi
L UŞENGÜL, F BAHÇECİ
11th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2017
2017
Harmanlanmış Öğrenmeye Yönelik Memnuniyet İncelemesi
L Uşengül, YK Türel
11th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2017
2017
BÖTE Öğrencilerinin STEM ve Eğitim Derslerindeki Akademik Başarılarının Mezun Olunan Lise Tipi ve Cinsiyete Göre İncelenmesi
SE YÜRÜK, D YEŞİLGÜL, L UŞENGÜL
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2015
2015
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Belirleme Kriterlerinin İncelenmesi Examination of Thesis Subject Determination Criteria of Postgraduate And Doctorate Students
F BAHÇECİ, L UŞENGÜL
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19