The Effect of LEGO WeDo 2.0 Education on Academic Achievement and Attitudes and Computational Thinking Skills of Learners toward Science. L Usengül, F Bahçeci World Journal of Education 10 (4), 83-93, 2020 | 35 | 2020 |
Eğitim ve Öğretim Uygulamalarında Yeni Bir Yaklaşım: Oyunlaştırma F BAHÇECİ, L UŞENGÜL 5th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Eucation Symposium, 2017 | 17 | 2017 |
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Seçerken Dikkat Ettikleri Kriterlerin İncelenmesi F BAHÇECİ, L UŞENGÜL Turkish Journal of Educational Studies 5 (2), 85-96, 2018 | 15 | 2018 |
Lego wedo 2.0 eğitiminin öğrenenlerin fen bilimlerine yönelik akademik başarı ve tutumları ile bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi / The effect of lego wedo2.0 education … L Uşengül Fırat Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim …, 2019 | 10 | 2019 |
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi L Uşengül, F Bahçeci International SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL 6 (68), 2020 | 2 | 2020 |
Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri İçerikli Artırılmış Gerçeklik Entegreli Eğitsel Oyun Geliştirilmesi ve Etkilerinin İncelenmesi S Polat, L Uşengül 13. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2022 | | 2022 |
Wedo 2.0 Robotik Seti İle Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademik Başarı Testinin Geliştirilmesi L Uşengül, F Bahçeci SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL (SMARTJOURNAL) 6 (33), 2020 | | 2020 |
Wedo 2.0 Robotik Seti ile Fen Bilimlerine Yönelik Akademik Başarı Testinin Geliştirilmesi L UŞENGÜL, F BAHÇECİ 7th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Education Symposium …, 2019 | | 2019 |
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi F Bahçeci, L Uşengül 7th Internatıonal Instructıonal Technologies & Teacher Education Symposium …, 2019 | | 2019 |
Robotik Destekli Fen Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutuma Etkisi F Bahçeci, L Uşengül International Symposium on Active Learning, 2019 | | 2019 |
Ortaokul Öğrencilerinin 3 Boyutlu Yazıcıya Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi L Uşengül, F Bahçeci I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , 2018 | | 2018 |
Türkiye'de Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Doktora Tezlerinin Araştırma Eğilimleri: İçerik Analizi L Uşengül, F Bahçeci 4th Internatıonal Symposium on Educatıonal Sciences, 2018 | | 2018 |
Eğitim Fakültesi Öğrencileri ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi L Uşengül, H Polat, F Bahçeci 27th Internatıonal Conference on Educatıonal Scıences, 2018 | | 2018 |
Türkiye'de Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Alanında Yapılan Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Araştırma Eğilimleri: İçerik Analizi L UŞENGÜL, F BAHÇECİ International Conference on Quality in Higher Education, 2017 | | 2017 |
Portfolyo Değerlendirmenin Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi L UŞENGÜL, O ÖZDEMİR 5th Internatıonal Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017 | | 2017 |
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Seçerken Dikkat Ettikleri Kriterlerin İncelenmesi L UŞENGÜL, F BAHÇECİ 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2017 | | 2017 |
Harmanlanmış Öğrenmeye Yönelik Memnuniyet İncelemesi L Uşengül, YK Türel 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2017 | | 2017 |
BÖTE Öğrencilerinin STEM ve Eğitim Derslerindeki Akademik Başarılarının Mezun Olunan Lise Tipi ve Cinsiyete Göre İncelenmesi SE YÜRÜK, D YEŞİLGÜL, L UŞENGÜL 3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2015 | | 2015 |
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Tez Konusu Belirleme Kriterlerinin İncelenmesi Examination of Thesis Subject Determination Criteria of Postgraduate And Doctorate Students F BAHÇECİ, L UŞENGÜL | | |