Takip et
HÜLYA BAKIRTAŞ
HÜLYA BAKIRTAŞ
Aksaray Üniversitesi İİBF Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü
aksaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
E-ticaretin Girişimcilik üzerindeki Etkileri
H Bakırtaş, A Tekinşen
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 125-138, 2006
962006
FİRMALARIN SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET ÜSTÜNLÜĞÜNÜN BİR KAYNAĞI OLARAK TEMEL YETENEK: GENEL BİR DEĞERLENDİRME
İ Bakırtaş, H Bakırtaş
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 101-119, 2008
772008
The effect of hedonic shopping motivation on consumer satisfaction and consumer loyalty
H Bakırtaş, SU Divanoğlu
International Journal of Asian Social Science 3 (7), 1522-1534, 2013
702013
Effects of utilitarian and hedonic shopping value and consumer satisfaction on consumer behavioral intentions
H Bakırtaş, İ Bakırtaş, MA Çetin
EGE Academic review 15 (1), 91-98, 2015
622015
Technology acceptance model 3 in understanding employee's cloud computing technology
E Cengiz, H Bakırtaş
SAGE Publications Ltd, 2020
332020
İlişkisel pazarlama ve müşteri bağlılığı: Bankacılık sektöründe bir inceleme
H BAKIRTAŞ
Dumlupınar üniversitesi sosyal bilimler dergisi, 213-244, 2008
302008
İşletmelerde sosyal sorumluluk: Konaklama sektöründe bir uygulama
H Bakirtaş
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı …, 2005
302005
SOR paradigması temelinde mağaza atmosferi ve duyguların pazarlamadaki önemi: Bir literatür incelemesi
H Bakırtaş
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2013
262013
AVM’lerde Mağaza içi atmosferin tüketim duyguları ve satın alma davranışı üzerindeki etkisi
H Bakırtaş
PQDT-Global, 2010
262010
İşletmelerde sosyal sorumluluk: Oteller üzerine bir inceleme
H BAKIRTAŞ, BZ Erdoğan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi, S 5 (1), 97-110, 2010
222010
Otel işletmelerinde personel seçimi: Bursa ilinde bir uygulama
Ş Gümüş, M Arı, H Bakırtaş
Ulusal Meslek Yüksekokulları Öğrenci Sempozyumu 2010, 1-12, 2010
222010
Müşteri ilişkileri yönetimi
H Bakırtaş, RA Yılmaz, M Özmen, G Barış
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013
202013
Technology readiness and technology acceptance of academic staffs
H Bakırtaş, C Akkaş
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 16 (4), 1043-1058, 2020
192020
Y kuşağı farkı ne? neyi, niçin, nasıl alır ya da aldırır
H Bakırtaş, SU Divanoğlu, C Akkaş
Bursa: Ekin Yayınevi, 2016
182016
The effects of materialism and consumer ethics on ecological behavior: An empirical study
H Bakırtaş, GC Buluşa, İ Bakırtaş
European Journal of Sustainable Development 3 (4), 125-125, 2014
162014
Müşteri İlişkileri Yönetimi, Kavramlar, Modeller ve Stratejiler
H Bakırtaş
Bursa: Ekin Basım Yayın Dağıtım, 2013
162013
Impact of sales promotion on purchase decision of consumers: An application in tourism sector Tüketicilerin satın alma kararı üzerinde satış tutundurmanın etkisi: Turizm …
H Bakırtaş
Journal of Human Sciences 10 (1), 676-694, 2013
152013
‘NARSİSTAGRAM’: INSTAGRAM KULLANIMINDA NARSİSİZM
C Akkaş, H Bakırtaş, S Çiftçi
Selçuk İletişim 13 (1), 130-157, 2020
142020
Müşteri İlişkileri Yönetimi: Tanımı, Kapsamı, Önemi
H Bakırtaş
Müşteri İlişkileri Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2-23, 2013
142013
Mağaza içi atmosferin tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi: Ampirik bir çalışma
H Bakırtaş, R Altunışık
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 95-118, 2009
142009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20