Takip et
Şeyda Demir
Şeyda Demir
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The needs of inclusive preschool teachers about inclusive practices.
S Akalin, S Demir, B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen
Eurasian Journal of Educational Research 54, 39-60, 2014
2432014
Inclusive Preschool Teachers: Their Attitudes and Knowledge about Inclusion
SA Bülbin Sucuoğlu , Hatice Bakkaloğlu , Fadime İşcen Karasu , Şeyma Demir
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 107-128, 2013
1402013
Preschool Teachers' Knowledge Levels about Inclusion.
B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen Karasu, S Demir, S Akalin
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1477-1483, 2014
1032014
Özel eğitim öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin zihin engelliler öğretmenliği lisans programı yeterliklerine ilişkin görüşleri
C Ergül, B Baydık, Ş Demir
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (1), 499-522, 2013
912013
Opinions of in-Service and pre-service special education teachers on the competencies of the undergraduate special education programs.
C Ergul, B Baydik, S Demir
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 518-522, 2013
692013
Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri
B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, F İşcen Karasu, Ş Demir, S Akalın
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (4), 1467-1485, 2014
682014
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ve eğitimleri
E Tekin-İftar, G Kırcaali İftar
Ankara: Vize Yayıncılık, 2012
532012
The effects of the preschool inclusion program on teacher outcomes in Turkey
NB Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, S Akalin, Ş Demir, F İşcen-Karasu
Journal of Early Childhood Teacher Education 36 (4), 324-341, 2015
512015
Özel eğitim terimler sözlüğü
B Sucuoğlu, İH Diken, S Demir, E Ünlü, A Şen
Ankara: Maya Akademi, 2010
322010
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarındaki öğretmenlerin, özel gereksinimli ve risk grubu çocukların sınıf içi davranışlarının incelenmesi
Ş Demir
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (02 …, 2016
252016
Otizmli çocukların sosyal becerilerinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi
Ş Demi̇r
PQDT-Global, 2009
252009
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sosyal becerilerin öğretimi
Ş Demir
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri içinde, 369-422, 2012
212012
The Preschool Classroom Management and Inclusion in Turkey.
NB Sucuoğlu, H Bayraklı, FI Karasu, Ş Demir
International Journal of Early Childhood Special Education 9 (2), 2017
192017
Öğretmen eğitimi programının kaynaştırma uygulamaları yürütülen okul öncesi sınıflardaki öğretmen ve özel gereksinimli çocuklar üzerindeki etkileri
Ş Demir
PQDT-Global, 2016
192016
Factors predicting the development of children with mild disabilities in inclusive preschools
B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, Ş Demir, D Atalan
Infants & Young Children 34 (2), 77-98, 2019
162019
Assessing social skills of children with autism
Ş Demir
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 47 (2), 1-22, 2014
15*2014
Yeterlik İndeksi: Özel gereksinimli küçük çocukların gelişimsel işlevlerinin değerlendirilmesi
B Sucuoğlu, Ş Demir
İlköğretim Online 17 (1), 223-238, 2018
112018
Beneficial effects of inclusive preschools on the home environments of young children with and without disabilities
B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, S Demir
Early Child Development and Care 190 (10), 1497-1511, 2020
102020
Bağlamsal Değerlendirme Envanteri: Otizmli bireylerin problem davranışlarının bağlamsal değişkenleri
B Sucuoğlu, Ş Demir
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (02 …, 2017
102017
Otizm spektrum bozukluğunda Tekrarlayıcı Davranışlar Ölçeği-Revize Türkçe Sürümünün geçerlilik ve güvenilirlik çalışması.
MÇ ÖKCÜN AKÇAMUŞ, H Bakkaloğlu, Ş Demir, Z BAHAP KUDRET
Anatolian Journal of Psychiatry/Anadolu Psikiyatri Dergisi 20, 2019
82019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20