The needs of inclusive preschool teachers about inclusive practices. S Akalin, S Demir, B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen Eurasian Journal of Educational Research 54, 39-60, 2014 | 243 | 2014 |
Inclusive Preschool Teachers: Their Attitudes and Knowledge about Inclusion SA Bülbin Sucuoğlu , Hatice Bakkaloğlu , Fadime İşcen Karasu , Şeyma Demir International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 107-128, 2013 | 140 | 2013 |
Preschool Teachers' Knowledge Levels about Inclusion. B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen Karasu, S Demir, S Akalin Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1477-1483, 2014 | 103 | 2014 |
Özel eğitim öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin zihin engelliler öğretmenliği lisans programı yeterliklerine ilişkin görüşleri C Ergül, B Baydık, Ş Demir Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (1), 499-522, 2013 | 91 | 2013 |
Opinions of in-Service and pre-service special education teachers on the competencies of the undergraduate special education programs. C Ergul, B Baydik, S Demir Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 518-522, 2013 | 69 | 2013 |
Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, F İşcen Karasu, Ş Demir, S Akalın Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (4), 1467-1485, 2014 | 68 | 2014 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ve eğitimleri E Tekin-İftar, G Kırcaali İftar Ankara: Vize Yayıncılık, 2012 | 53 | 2012 |
The effects of the preschool inclusion program on teacher outcomes in Turkey NB Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, S Akalin, Ş Demir, F İşcen-Karasu Journal of Early Childhood Teacher Education 36 (4), 324-341, 2015 | 51 | 2015 |
Özel eğitim terimler sözlüğü B Sucuoğlu, İH Diken, S Demir, E Ünlü, A Şen Ankara: Maya Akademi, 2010 | 32 | 2010 |
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarındaki öğretmenlerin, özel gereksinimli ve risk grubu çocukların sınıf içi davranışlarının incelenmesi Ş Demir Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (02 …, 2016 | 25 | 2016 |
Otizmli çocukların sosyal becerilerinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi Ş Demi̇r PQDT-Global, 2009 | 25 | 2009 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sosyal becerilerin öğretimi Ş Demir Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri içinde, 369-422, 2012 | 21 | 2012 |
The Preschool Classroom Management and Inclusion in Turkey. NB Sucuoğlu, H Bayraklı, FI Karasu, Ş Demir International Journal of Early Childhood Special Education 9 (2), 2017 | 19 | 2017 |
Öğretmen eğitimi programının kaynaştırma uygulamaları yürütülen okul öncesi sınıflardaki öğretmen ve özel gereksinimli çocuklar üzerindeki etkileri Ş Demir PQDT-Global, 2016 | 19 | 2016 |
Factors predicting the development of children with mild disabilities in inclusive preschools B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, Ş Demir, D Atalan Infants & Young Children 34 (2), 77-98, 2019 | 16 | 2019 |
Assessing social skills of children with autism Ş Demir Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 47 (2), 1-22, 2014 | 15* | 2014 |
Yeterlik İndeksi: Özel gereksinimli küçük çocukların gelişimsel işlevlerinin değerlendirilmesi B Sucuoğlu, Ş Demir İlköğretim Online 17 (1), 223-238, 2018 | 11 | 2018 |
Beneficial effects of inclusive preschools on the home environments of young children with and without disabilities B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, S Demir Early Child Development and Care 190 (10), 1497-1511, 2020 | 10 | 2020 |
Bağlamsal Değerlendirme Envanteri: Otizmli bireylerin problem davranışlarının bağlamsal değişkenleri B Sucuoğlu, Ş Demir Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (02 …, 2017 | 10 | 2017 |
Otizm spektrum bozukluğunda Tekrarlayıcı Davranışlar Ölçeği-Revize Türkçe Sürümünün geçerlilik ve güvenilirlik çalışması. MÇ ÖKCÜN AKÇAMUŞ, H Bakkaloğlu, Ş Demir, Z BAHAP KUDRET Anatolian Journal of Psychiatry/Anadolu Psikiyatri Dergisi 20, 2019 | 8 | 2019 |