Takip et
Cihat Çelik
Cihat Çelik
Psikoloji, Dr. Öğretim Üyesi, Ankara Medipol Üniversitesi
ankaramedipol.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Relations between childhood traumatic experiences, dissociation, and cognitive models in obsessive compulsive disorder.
ÇC Selvi Y., Beşirğlu L., Adın A., Güleç, M., Atlı, A
Internatonal Journal of Psychiatry in Clinical Practice 16 (1), 53-59, 2012
782012
İlişki Doyumunun Erken Dönem Uyum Bozucu Şemalar, Kişilerarası İlişki Tarzları ve Kendilik Algısı Açısından Değerlendirilmesi
Y İbrahim, Ç Cihat
Türk Psikoloji Yazıları 19 (38), 77-87, 2016
582016
Relationship of burnout with personality, alexithymia and coping behaviors among physicians in a semiurban and rural area in Turkey
O Taycan, SE Taycan, C Çelik
Archives of Environmental & Occupational Health 69 (3), 159-166, 2014
532014
Emotional and physical maltreatment, early maladaptive schemas, and internalizing disorders in adolescents: A multi-group path model of clinical and non-clinical samples
İ Yiğit, H Kılıç, MG Yiğit, C Çelik
Current Psychology 40 (3), 1356–1366, 2021
362021
Wechsler Çocuklar İçin Zeka Ölçeği Geliştirilmiş Formunun Doğrulayıcı Faktör Analizi: Normal Zihinsel Gelişim Gösteren Çocukların Oluşturduğu Bir Örneklem
C Çelik, İ Yiğit, G Erden
Türk Psikoloji Yazıları 18 (35), 21-29, 2015
32*2015
Trauma-related psychiatric comorbidity of somatization disorder among women in eastern Turkey
O Taycan, V Sar, C Celik, S Erdogan-Taycan
Comprehensive psychiatry 55 (8), 1837-1846, 2014
322014
Doğu Anadolu Bölgesi’nde Yer Alan Bir İlde Devlet Hizmet Yükümlülüğü’nün Hekimler Üzerindeki Etkileri ve Tükenmişlik
O TAYCAN, SE TAYCAN, PC ÇELİK
Türk Psikiyatri Dergisi 24 (3), 182-191, 2013
27*2013
Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu’nda wechsler çocuklar için zekâ ölçeği’nin iki sürümünün karşılaştırılması ve okuma becerilerinin değerlendirilmesi
C Çelik, G Erden, S Özmen, ST Hesapçıoğlu
Türk Psikiyatri Dergisi 28 (2), 104-116, 2017
222017
Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Bulunan Çocuklarda Wechsler Çocuklar İçin Zekâ Ölçeği Gözden Geçirilmiş Formunun (WÇZÖ-R) İncelenmesi: Alt Testlerin, Kaufman ve …
ST HESAPÇIOĞLU, PC ÇELİK, PS ÖZMEN, Pİ YİĞİT
Türk Psikiyatri Dergisi 17 (1), 31-40, 2016
18*2016
Sesli Okuma Becerisi ve Okuduğunu Anlama Testinin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
G Erden, C Çelik
Nesne Psikoloji Dergisi 7 (14), 1-18, 2019
132019
Comparing Two Editions of Wechsler Intelligence Scales and Assessing Reading Skills in Children with Attention Deficit and Hyperactivity Disorder.
C Celik, G Erden, S Özmen, S Tural Hesapçioğlu
Turk Psikiyatri Dergisi 28 (2), 2017
132017
Üstün Yetenekli Çocuklarda WÇZÖ-R ve WÇZÖ-IV Zekâ Puanlarının Karşılaştırılması
İ Yiğit, C Çelik, G Erden
Türk Psikoloji Dergisi 32 (79), 80-91, 2017
132017
Wechsler çocuklar için zekâ ölçekleri ile dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu olan çocukların bilişsel profillerinin incelenmesi
C Çelik
Ankara Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
132013
The diagnostic utility of the Wechsler Intelligence Scale for Children-(WISC-IV) in identification of gifted children
G Erden, İ Yiğit, C Çelik, M Guzey
The Journal of General Psychology 149 (3), 371-390, 2022
112022
Relationships between Cognitive Appraisals of Adolescents with OCD and Their Mothers
MT Kadak, F Balsak, L Besiroglu, C Çelik
Comprehensive Psychiatry 55 (3), 598-603, 2014
112014
Zihinsel Gelişim Geriliği Olan Çocuklarda Wechsler Çocuklar İçin Zekâ Ölçeği Geliştirilmiş Formunun Faktör Yapısının İncelenmesi
C Çelik, İ Yiğit, G Erden, MA Vural
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi/Turkish Journal of Child and Adolescent …, 2016
92016
Özgül Öğrenme Güçlüğünde Zihinsel İşlevlerin Değerlendirilmesi ve Müdahale Yöntemlerinin Etkililiği
C Çelik
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
82019
Examining the factor structure of the WISC-IV in clinical and non-clinical samples: a multiple-group confirmatory factor analysis
C Celik, I Yigit, MG Yigit, G Erden
Dusunen Adam The Journal of Psychiatry and Neurological Sciences 33 (3), 296-309, 2020
6*2020
Obsesif-kompulsif bozuklukta çocukluk çağı travmatik yaşantıları, dissosiyatif yaşantılar ve bilişsel süreçler
C Çelik
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2009
62009
Zihinsel Yetersizliği/Zihinsel Gelişme Geriliği Olan Çocukların Wechsler Çocuklar için Zekâ Ölçeği-IV (WÇZÖ-IV) ile Değerlendirilmesi
C Çelik
Türkiye Klinikleri Psikoloji Özel Dergisi 1 (1), 28-35, 2016
52016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20