İç denetçinin yeni rolü; Etik liderlik A Yaman Denetişim, 9-16, 2010 | 75 | 2010 |
Kamu iç kontrol sisteminin başarı faktörleri A Yaman Mali Hukuk Dergisi 138 (1), 28-34, 2008 | 29 | 2008 |
Kamu yönetiminin yeniden yapılandırılması sürecinde Türk denetim sistemine genel bir bakış, güncel sorunlara ilişkin değerlendirme ve öneriler A Yaman Mali Hukuk Dergisi 133, 1-18, 2008 | 29 | 2008 |
İç denetim modelinin Millî Eğitim Bakanlığı’nda benimsenme ve uygulanabilirliğine ilişkin yönetici ve denetçi görüşleri A Yaman Unpublished Master’s Thesis, Ankara University Educational Sciences …, 2008 | 13 | 2008 |
Yükseköğretim yönetici görüşlerine göre yükseköğretimde yeniden yapılanma ihtiyacı A YAMAN, S ÖZDEMİR İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 2-37, 2016 | 11 | 2016 |
Geleneksel teftiş ile iç denetim modelinin fonksiyonel açidan değerlendirilmesi A Yaman Denetişim, 22-28, 2011 | 10 | 2011 |
İstatistiksel formüller ve tablolar K Demirutku, NC Okay, A Yaman, FE Kıvanç, B Muratoğlu, Z Yeniçeri Başken Ü. İİBF. Eleştirel ve Yaratıcı Düşünme ve Davranış Araştırmaları …, 2005 | 10 | 2005 |
Yatılı İlköğretim Bölge Okullarının Değerlendirilmesi A Yaman Milli Eğitim Bakanlığı İç Denetim Birimi Başkanlığı, Ankara, 2011 | 8* | 2011 |
Yönetimin Kontrolünden Kontrolün Yönetimine: Paradigma Değişimi A Yaman Denetişim, 22-28, 2009 | 8 | 2009 |
Eğitim yönetiminde rotasyon uygulamasına ilişkin okul müdürlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi S Özdemir, A Yaman Eğitim Yönetimi Kongresi. 16-17 Nisan 2011, 2011 | 7 | 2011 |
Türkiye’de üniversite yönetiminin performans saydamlığının sağlanmasında denetim uygulamalarının değerlendirilmesi A Yaman Denetişim Dergisi 10 (20), 69-77, 2020 | 5 | 2020 |
Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının geliştirilmesi ve uygulanmasına yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin belirlenmesi A Yaman Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi. Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim …, 2017 | 5 | 2017 |
Türk yükseköğretim sisteminde saydamlık ve hesapverebilirlik (Yayımlanmamış doktora tezi) A Yaman Gazi Üniversitesi, Ankara, 2016 | 5 | 2016 |
Good to Have an Ambitious Ranking Policy, but How about the Realities? Analysing the Ranking Goals for an Emerging Higher Education Hub. A Yaman Educational Policy Analysis and Strategic Research 16 (4), 178-197, 2021 | 3 | 2021 |
Türk yükseköğretim sisteminde saydamlık ve hesap verebilirlik A Yaman Gazi Üniv. Eğit. Bil. Enstitüsü, Ankara, 2016 | 3 | 2016 |
Evaluation of financial resource using at universities according to administrative views from transparency and accountability A Yaman, S Özdemir Educational Administration: Theory and Practice 23 (3), 505-553, 2017 | 2 | 2017 |
İç denetim modelinin milli eğitim bakanliği’nda benimsenme ve uygulanabilirlik düzeyinin değerlendirilmesi A Yaman, Ş Çınkır Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi 5 (2), 196-212, 2021 | 1 | 2021 |
Legal Responses to Plagiarist Academics: The Practicality of Regulations in Turkish Higher Education A Yaman Higher Education Governance and Policy 3 (1), 59-70, 2022 | | 2022 |
Covid-19 Salgınının Türkiye’de Tıp Fakültesi Olan Devlet Üniversiteleri Giderleri Üzerine Etkileri İçin Ampirik Bir Analiz A Yaman, AA SARIDOĞAN Üniversite Araştırmaları Dergisi 4 (3), 236-245, 2021 | | 2021 |
Covid-19 Salgınının, Türkiye’de Tıp Fakültesi Olan ve Olmayan Devlet Üniversiteleri Giderlerine Etkisi: Karşılaştırmalı Analiz A Yaman, AA Sarıdoğan Journal of University Research 4 (3), 2021 | | 2021 |