Bir yeni roman uyarlaması olan'Saatler'filminde metinlerarasılık ve göstergelerarasılık S Aktaş İstanbul Kültür Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İletişim Tasarımı …, 2011 | 19 | 2011 |
"Dijitalleşme ve Sinema İlişkisi Bağlamında Alternatif Bir Film Üretim Biçimi Olarak Kitlesel Fonlama ve Türkiye’de Kitlesel Fonlama Uygulamaları" S Aktaş Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016 | 7 | 2016 |
KİTLELERİN ÇEVRİM İÇİ ORTAMLARDA SANAT ÜRETİMİNE KATILIMI VE KİTLE KAYNAK UYGULAMALARI:“TRANSFORMERS PREMAKE” S Aktaş Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (36 …, 2019 | 6 | 2019 |
İDEOLOJİK BİR AYGIT OLARAK SİNEMA:" TOP GUN" FİLM ANLATISINDA EGEMEN İDEOLOJİNİN TEMSİLİ S Aktaş Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 96-112, 2018 | 4 | 2018 |
“Seyirci ve Film Üretim İlişkisinde Yeni Yaklaşımlar: Kitlesel Fonlama Uygulamaları ve Türkiye’deki Deneyimler” S Kırel, S Aktaş Sinecine, 103-137, 2016 | 4* | 2016 |
“Dijitalleşme Sonrası Değişen Sinema ve İzleyici” S Aktaş | 3 | 2021 |
New Social Practices of Audiences: Community Engagement in Filmmaking S AKTAŞ Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (2), 365-379, 2018 | 3 | 2018 |
Labelling Directors as “Women” S Aktaş International Perspectives on Feminism and Sexism in the Film Industry, 188-199, 2020 | 2 | 2020 |
Büyük Ortadoğu Projesi ve Arap Baharı S Aktaş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 | 1 | 2020 |
Mısır sineması üzerine sosyo-politik bir inceleme; Anlat Şehrazat (2009) S Aktaş RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi 2023-06-20 | Journal article …, 2023 | | 2023 |
Seyirci ve Filmler Arasında Değişen Etkileşim Biçimleri: Özgürleşen Seyirci ve Emek Sineması Örneği S Aktaş Dijitalleşme Bağlamında Türk Sinemasında Yeni Eğilimler, 2023 | | 2023 |
Kafkanın Dava Romanı ve Karşılaştırmalı Sinema Uyarlamaları S Aktaş Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler, 2022 | | 2022 |
“Bedensiz Kimlikler: Hangi Kadın Filmi Üzerinden Sosyal Medyada Kimlik Oluşumu Üzerine Bir İnceleme”Nobel Yayıncılık. Yayınları ISBN: 978-625-433-412-2 S Aktaş Dijital Flörtleşme, 55-70, 2022 | | 2022 |
Dönemine Ayrıksı Bir Yönetmen: Alp Zeki Heper ve Auteur Kuramı Çerçevesinde Eserleri S AKTAŞ İstanbul Aydın Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi 7 (13), 29-46, 2021 | | 2021 |
Dönemine Ayrıksı Bir Yönetmen Olarak Alp Zeki Heper S Aktaş İstanbul Aydın Üniversitesi Güzel Sanatlar Dergisi, https://dergipark.org.tr …, 2021 | | 2021 |
“Anlat İstanbul Filminde Masallar, Değişen Kodlar ve Metinlerarasılık” S Aktaş Sinema, Kültür, İletişim Okumaları., 15-48, 2019 | | 2019 |
“Beyaz Bant Film Anlatısında Yer Alan Göstergeler Üzerinden İktidarın Oluşum Süreci ve Şiddet Kavramı”. S Aktaş Film Okumaları, 125-158, 2019 | | 2019 |
Türkiye'de Kitlesel Fonlama Uygulamaları: Dünü, Bugünü, Geleceği. S Aktaş Yeni Medya Çalışmaları V: Türkiye'de İnternet Tarihi 5, 2019 | | 2019 |
Sinefilozofi Sempozyumu 23-25 Kasım 2018, istanbul: Bireysel Sunum, Seyircinin DeğişenYaşam Pratikleri Bağlamında Gerçeğin Değişen Temsili S Aktaş | | 2018 |
Sinefilozofi Sempozyumu 23-25 Kasım 2019, istanbul: Bireysel Sunum, Kino Brush Kavramı Bağlamında Sinemasal Uzama Farklı Bir bakış:, CGI ve VR Uygulamaları S Aktaş Sinefilozofi, 2018 | | 2018 |