Follow
Mustafa Gök
Mustafa Gök
Verified email at yyu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf ortamında rutin olmayan matematik problemi çözme: Didaktik durumlar teorisine dayalı bir uygulama örneği
M Gök, A Erdoğan
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 140-181, 2017
36*2017
Sixth-grade students’ experiences of a digital game-based learning environment: A didactic analysis
M Gök, M İnan
Journal of Research and Advances in Mathematics Education 6 (2), 142-157, 2021
182021
Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
A Erdoğan, M Gök, M Bozkır
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 535-562, 2014
182014
Sınıf öğretmeni adaylarının bir mobil oyun deneyimi: aritmetiğin temel teoremi
M Gök
Journal of Computer and Education Research Yeat 8 (15), 41-74, 2020
12*2020
Transpositions of function concept in mathematics curricula and textbooks from the historical development perspective
M Gök, A Erdoğan, E Özdemir Erdoğan
International Journal of Instruction 12 (1), 1189-1206, 2019
102019
Sınıf öğretmeni adaylarına öklid bölmesinin bir mobil oyunla tanıtılması
M Gök, M İnan, K Akbayır
Cumhuriyet International Journal of Education 9 (1), 219-242, 2020
72020
Examining mobile game experiences of prospective primary school teachers and their game designs about teaching math
M Gök, M İnan, K Akbayır
Elementary Education Online 19 (2), 641-666, 2020
72020
Examining the attitude change of pre-service elementary school teachers towards a course of mathematics education within the framework of Theory of Didactical Situations.
M Gök, E Ertem-Akbaş
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 6 (4), 879-904, 2019
62019
Ortaöğretim öğrencilerinin olasılık konusunda temsil edilebilirlik ile ilgili kavram yanılgıları
E Ertem Akbaş, M Gök
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1434-1458, 2018
6*2018
Yenilenen ilköğretim matematik öğretmenliği lisans programı ile ilgili öğretim elemanlarının görüşleri
N Demir, E Ertem Akbaş, M Gök
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 70-105, 2021
52021
Mathematical mystery in a cultural game
M Gök
World Journal of Education 10 (6), 64-73, 2020
52020
Matematik eğitiminde didaktik durumlar teorisi ışığında eğitsel bir mobil oyun tasarımı ve bir model önerisi
M Gök
Eğitim pratiğimiz üzerine araştırmalar, 256-269, 2019
32019
Analysis of components of pedagogical content knowledge: Content knowledge and knowledge of learners
M Gök
Ress Journal 3 (2), 217-236, 2016
22016
A teaching experience of prospective elementary mathematics teachers in the framework of the purdue model for the education of gifted students
TY Yilmaz, M Gok
International Online Journal of Educational Sciences 14 (4), 957-976, 2022
12022
Matematik öğretim programında (2013) fonksiyon konusuyla ilgili ekolojik sorunlar ve öğretmenlerin prakseolojileri
M Gök
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
12018
Vaka çalışmaları: Diskalkuliye rağmen engelleri aşmak
M Gök, TY Yılmaz
Sosyal adalet bağlamında matematik öğrenme güçlüğü, 70-83, 2023
2023
Matematiği oyunla ilişkilendirme
M Atasay Sunay, M Gök, A Erdoğan
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, 325-347, 2023
2023
Didactic Praxeologies Employed by Mathematics Teachers in Teaching the Inverse Function
M Gök, A Erdoğan
Journal of Computer and Education Research 11 (22), 1089-1112, 2023
2023
Avustralya ortaokul matematik öğretim programı
M Gök, TY Yılmaz
Karşılaştırmalı ortaokul matematik öğretim programları, 295-324, 2022
2022
The Opinions of Mathematics Teachers about Using Mathematical Modeling in the Solution of Daily Life Problems and an Application of the Chinese Remainder Theorem
M Gök, N Demir
OSF Preprints, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20