KORONAVİRÜS PANDEMİSİ SÜRECİNDE EBEVEYNLERİ GÖZÜNDEN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ M Erol, A Erol Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 529, 2020 | 92 | 2020 |
The Impact of Environmental Education Activities on Primary School Students’ Environmental Awareness and Visual Expressions ME Mustafa YEŞİLYURT, Mukadder ÖZDEMİR BALAKOĞLU Qualitative Research in Education 9 (2), 188-216, 2020 | 50 | 2020 |
The effect of STEAM education with tales on problem solving and creativity skills A Erol, M Erol, M Başaran European Early Childhood Education Research Journal 31 (2), 243-258, 2023 | 27 | 2023 |
Investigating the Correlation between the Frequency of Using Metacognitive Reading Strategies and Non-routine Problem Solving Successes in Fifth Grade Students SB Filiz, M Erol, A Erol Universal Journal of Educational Research 6 (8), 1795-1802, 2018 | 14 | 2018 |
Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri İle Yaratıcı Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi M Erol, A Erol, S Çalışır, M Bozan Temel Eğitim Dergisi 1 (2), 20-29, 2019 | 13 | 2019 |
Recognizing aesthetics in nature with STEM and STEAM education M Başaran, M Erol Research in Science & Technological Education, 1-18, 2023 | 12 | 2023 |
Beyin temelli öğrenme modeline uygun hazırlanan öğretim aktivitelerinin öğrencilerin matematik başarısına etkisi M Erol İstanbul Üniversitesi. Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Temel Eğitim Anabilim Dalı., 2017 | 12 | 2017 |
The Effect of Activities Congruent with Brain Based Learning Model on Students’ Mathematical Achievement M Erol, GB Karaduman NeuroQuantology 16 (5), 13-22, 2018 | 11 | 2018 |
4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Psikolojik Sağlamlıkları ile Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi YD Başaran Mustafa, Erol Mustafa IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 290-303, 2020 | 10* | 2020 |
Politik Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi H Köksal, M Erol Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 444-471, 2021 | 8 | 2021 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi O GEDİK, E Mustafa Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 1-11, 2022 | 7 | 2022 |
İlkokul Öğrencileri Sınıf Öğretmeni Değişimini Nasıl Algılıyor? M Erol, M Başaran Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - ENAD 8 (4), 1196-1213, 2020 | 7* | 2020 |
Virtual museum experiences of primary school teacher candidates during the COVID-19 pandemic process GO İlhan, M Erol, F Özdemir Malaysian Online Journal of Educational Technology 10 (4), 232-243, 2022 | 6 | 2022 |
Türkiye’de erken çocuklukta STEM eğitimi: Araştırmalarda eğilimler A Erol, M Erol Yaşadıkça Eğitim 36 (3), 590-609, 2022 | 5 | 2022 |
Platon’un “Devlet” Eserinin Eğitsel Açıdan Değerlendirilmesi A EROL, M EROL Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi 1 (1), 12-27, 2018 | 5 | 2018 |
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Arkadaşlığa Yükledikleri Anlamlar Doğrultusunda Geliştirilen Eğitim Programının Arkadaşlık, Akran İlişkileri ve Psikolojik İyi Oluşa Etkisi M EROL Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Gazi Üniversitesi, 2022 | 4 | 2022 |
DETERMINATION OF 5 TH -GRADE STUDENTS STRATEGIES IN COMPARING FRACTIONS M Erol Acta Didactica Napocensia 14 (1), 17, 2021 | 4 | 2021 |
Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi F TOPKAN, E Mustafa Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (2), 71-86, 2022 | 3 | 2022 |
Öğretmen Adaylarının Doğu ve Güneydoğu Anadolu’ya Atanmaya İlişkin Görüşleri F Özdemir, M Erol Türkiye Eğitim Dergisi 6 (1), 71-85, 2021 | 3 | 2021 |
Development of language awareness scale regarding daily life E Mustafa, I Karakaya International Journal of Assessment Tools in Education 7 (4), 535-548, 2020 | 3 | 2020 |