İşitme engelliler ilkokullarında kullanılan Türkçe kitaplarındaki etkinliklerin görsel okuryazarlık becerileri açısından incelenmesi S Doğru, S Cepdibi, SS Yıldırım Doğru Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2020 | 4 | 2020 |
İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Yazılı Dil Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi S Cepdibi Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 2 | 2020 |
Early Childhood Special Education for Children Who Need Special Education in Turkey SS Yıldırım Doğru, S Cepdibi International Journal of Scientific and Technological Research 4 (10), 269-273, 2018 | 1* | 2018 |
Educational technology in inclusive classrooms: Assessing teacher awareness and needs E Polat, SC SIBIÇ, NC CİRİT, S Hopcan, YE Baştuğ Journal of Educational Technology and Online Learning 7 (1), 116-131, 2024 | | 2024 |
Are Existing Mobile Writing Applications for Writing Difficulties Sufficient? E Polat Elif, Albayrak, S Hopcan, YE Baştuğ, S Cepdibi Sıbıç, E Örs, ... Participatory Educational Research (PER) 10 (5), 19-40, 2023 | | 2023 |
İŞİTME ENGELLİLER İLKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİ S CEPDİBİ, SSY DOĞRU, S DOĞRU International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2020 | | 2020 |
E-DERGİLERDE YAYINLANAN BAĞIMSIZ HAREKET BECERİLERİ ÖĞRETİMİ YAPILAN MAKALELERİN İNCELENMESİ S CEPDİBİ, SY DOĞRU, S DOĞRU | | |
YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR VE AİLELERİNİN GEREKSİNİMLERİ THE CHILDREN WITH DISABILITIES AND THEIR FAMILIES’NEEDS D ÇETİNGÖZ, S CEPDİBİ, SSY DOĞRU | | |