Takip et
Doç. Dr. Nuriye Gures
Doç. Dr. Nuriye Gures
İskenderun Teknik Üniversitesi Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi, Havacılık Yönetimi Bölümü
iste.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Customer expectation, satisfaction and loyalty relationship in Turkish airline industry
N Gures, S Arslan, SY Tun
International Journal of Marketing Studies 6 (1), 66, 2014
1272014
Assessing the self-service technology usage of Y-Generation in airline services
N Gures, H Inan, S Arslan
Journal of Air Transport Management 71, 215-219, 2018
812018
Organizational Commitment And Job Satisfaction: The Influence Of Individual And Organizational Factors On Sales Persons' Work Attitudes In Travel Agencies/Örgütsel Bağlılık Ve …
H Demirer, N Güreş, V Akgül
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (14), 41-62, 2010
332010
Müşteri kayıplarıyla ilgilenmesinin işletme açısından önemi
N Güreş
Pazarlama Dünyası 18 (2), 54-57, 2004
322004
Türk havayolu işletmelerinin web sitelerinin değerlendirilmesine yönelik bir araştırma
N Güreş, S Arslan, R Yalçın
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (1), 173-185, 2013
302013
Satış Tutundurma Yöntemlerinin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisiyle İlgili Bir Araştırma
S Çabuk, N Güreş
Pazarlama Dünyası 3, 2000
292000
A survey on the attitudes of passengers towards Green Airlines
S Çabuk, N Güreş, İ Hilal, S Arslan
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 14 (55), 237-250, 2019
192019
Safety perception of Turkish and European passengers in Turkish Airports: A cross-national comparison
N Güres, H Demirer, S Aldemir, S Arslan
International Journal of Business and Management 6 (4), 90, 2011
192011
Niş (Nıche) Pazarlama Ve Hatay Turizmine Yönelik Niş Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi/Nıche Marketıng And Defınıng Nıche Marketıng Strategıes Towards Tourısm In Hatay
N Güreş, V Akgül
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (13), 298-309, 2010
172010
Customer complaint behaviors in Turkish airline industry
N GÜREŞ, S ARSLAN, ZK BAKAR
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 17 (2 …, 2013
122013
Tüketicilerin sağlıklı beslenmeye yönelik tutumlarının incelenmesine yönelik bir araştırma
ŞÇ Arıca, N Güreş, S Arslan
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (2 …, 2016
102016
Banka hizmetlerinde ilişki pazarlaması
N Güreş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2000
102000
Dağıtım kanallarında çatışma nasıl önlenebilir?
N Güreş
82008
Researching the satisfaction levels of passengers for security services at airports
N Güreş, H Yılmaz, S Arslan, C Durmuşçelebi, C Yüksel, HH Ünsal
International Journal of Marketing Studies 9 (5), 2017
72017
European Passengers Satisfaction And Fairness Perceptions About Turkish Airports
N Güreş, H Demirer, M Kara
International Business & Economics Research Journal (IBER) 8 (10), 2009
72009
Dağıtım Kanallarında Çatışma Nasıl Önlenebilir?/Prevention of Conflict in Distribution Channels
N Güreş
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (9), 227-241, 2008
72008
The effects of psychological well-being on salesperson perceived performance and job satisfaction: A field research in turkish travel agencies.(ss: 1-16)
N Güreş, H Demirer, V Akgül
Third International Conference on Business Management and Economics, Çesme …, 2007
62007
Bankalarda İlişki Pazarlaması-2
S Çabuk, N GÜREŞ
Çevrimiçi) Hhttp://www. girisim. com. tr/bankatek/sayi14/bankispaz. h tmH 15, 3, 2004
62004
Müşteri Kayıplarıyla İlgilenilmesinin İşletme Açısından Önemi, Pazarlama Dünyası
N Güreş
Mart-Nisan, 2004
62004
MOBİL UYGULAMAYA SAHİP HAVAYOLU İŞLETMELERİNİN YOLCULARA YÖNELİK HİZMETLERİNİN ARAŞTIRILMASI
N Güreş, S Arslan, C Yüksel, H YILMAZ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 28 (3), 252-265, 2019
52019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20